Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2024 15:52. Дата останніх змін - 26.12.2024 15:52

ДК 021:2015 - 15510000-6 - Молоко та вершки (Молоко пастеризоване 2,5%, плівка 0,9 кг "Молокія", ДСТУ 2661)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-26-012338-a  
ID 4f9eb394f814411abbde71343c96c2d8  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-12-26-014105-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №71 Вінницької міської ради"  
Очікувана вартість закупівлі 159`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.12.24
Подання пропозицій
до 31.12.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 90 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21012, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця 20 Березня, буд. 32.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3800 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
71 молоко 2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 15:49
Версія документу від: 26.12.2024 15:49
ID: 328e387650c5403fa9ccc7439c852225
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 15:52
Версія документу від: 26.12.2024 15:52
ID: 1b4e43de2853469b8817d3da6bda562c

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Обмежений доступ Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, п
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 2661 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Упаковка: плівка поліетиленова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Вид: пастеризоване
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 900 - 900 грам
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024

Дати та строки

Дата публікації 26.12.2024 15:52  
Початок періоду прийому пропозицій 26.12.2024 15:52  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 31.12.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №71 Вінницької міської ради"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26243651  
Юридична адреса 21012, Україна, Вінницька область, Винница, вул. 20 Березня, буд. 32