Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2024 15:51. Дата останніх змін - 26.12.2024 15:51

Подорожній лист службового автомобіля- 1000шт, друкується за зразком замовника, формат А5, папір газетний, двосторонній друк. Табель обліку використання робочого часу-1000шт, друкується за зразком замовника, формат А3, папір офсетний, двосторонній друк. Карточка-довідка -1500шт, друкується за зразком замовника, формат А4, білий картон, односторонній друк. Шляховий лис-1000шт, друкується за зразком замовника, формат А4, папір газетний, двосторонній друк.

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-26-011935-a  
ID dbcf38aab6d64b37be6f06df7f40d043  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-12-26-013517-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 6`150.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.12.24
Подання пропозицій
до 31.12.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 180 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Бланки
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.01.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
2)
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.01.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
3)
Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.01.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1500 штука
4)
Бланки з технічної безпеки та охорони праці, А4 (297х210 мм)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.01.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука

Тендерна документація

Проект договору
ilovepdf_merged.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 15:50
Версія документу від: 26.12.2024 15:50
ID: 1a4384f14a614bd6aebef97ce2f05ce7
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 15:51
Версія документу від: 26.12.2024 15:51
ID: a7b044b5796f4cb0a13164b2048a021a

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Бланки
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип паперу: газетний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Призначення: бухгалтерська звітність
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Формат: А5 (148х210 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Форма затвердження: ф. № 3
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Друк: 1+1
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Бланки для закладів охорони здоров'я, А3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Призначення: для закладів охорони здоров'я
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Формат: А3 (297х420 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Бланки для закладів охорони здоров'я, А4
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Формат: А4 (297х210 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Призначення: для закладів охорони здоров'я
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Бланки з технічної безпеки та охорони пр
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Призначення: з технічної безпеки та охорони праці
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024
Формат: А4 (297х210 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.12.2024

Дати та строки

Дата публікації 26.12.2024 15:51  
Початок періоду прийому пропозицій 26.12.2024 15:51  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 31.12.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01981498  
Юридична адреса 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2