Процедура закупівлі оголошена 26.12.2024 15:51. Дата останніх змін - 26.12.2024 15:51
Подорожній лист службового автомобіля- 1000шт, друкується за зразком замовника, формат А5, папір газетний, двосторонній друк. Табель обліку використання робочого часу-1000шт, друкується за зразком замовника, формат А3, папір офсетний, двосторонній друк. Карточка-довідка -1500шт, друкується за зразком замовника, формат А4, білий картон, односторонній друк. Шляховий лис-1000шт, друкується за зразком замовника, формат А4, папір газетний, двосторонній друк.
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-26-011935-a | |
ID | dbcf38aab6d64b37be6f06df7f40d043 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-12-26-013517-a |
Очікувана вартість закупівлі
6`150.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 6`150.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.12.24
Подання пропозицій
до 31.12.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 180 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Бланки
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.01.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
|
2) |
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.01.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
|
3) |
Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.01.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1500 штука
|
4) |
Бланки з технічної безпеки та охорони праці, А4 (297х210 мм)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.01.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
ilovepdf_merged.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 15:50
Версія документу від: 26.12.2024 15:50
ID: 1a4384f14a614bd6aebef97ce2f05ce7
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 15:51
Версія документу від: 26.12.2024 15:51
ID: a7b044b5796f4cb0a13164b2048a021a
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип паперу: газетний
Призначення: бухгалтерська звітність
Формат: А5 (148х210 мм)
Форма затвердження: ф. № 3
Друк: 1+1
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Призначення: для закладів охорони здоров'я
Формат: А3 (297х420 мм)
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Формат: А4 (297х210 мм)
Призначення: для закладів охорони здоров'я
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Призначення: з технічної безпеки та охорони праці
Формат: А4 (297х210 мм)
|
Дати та строки
Дата публікації | 26.12.2024 15:51 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 26.12.2024 15:51 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 31.12.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01981498 |
Юридична адреса | 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2 |