Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.11.2024 15:40. Дата останніх змін - 26.11.2024 15:40

Послуги по перевезенню вантажів автомобільним транспортом в умовах воєнного стану

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-26-014496-a  
ID be1d5e0d0b09418594fdb0c8b53d3847  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-26-011901-a  
Очікувана вартість закупівлі
68`089.70 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління інфраструктури та промисловості Рівненської обласної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 68`089.70 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу  
Обгрунтування Виникла нагальна потреба в закупівлі послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 60100000-9 «Послуги з автомобільних перевезень» на підставі листа в/ч від 20.11.2024 №3005, резолюції заступника голови облдержадміністрації до №вх–16389/0/01-55/24 від 20.11.2024. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів, робіт і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та /або електронного каталогу . У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого документа або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
26.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.11.24

Специфікація закупівлі

1)
Послуги по перевезенню вантажів автомобільним транспортом в умовах воєнного стану
Класифікація за ДК 021:2015: 60100000-9 - Послуги з автомобільних перевезень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024 - 25.11.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 15:40
Версія документу від: 26.11.2024 15:40
ID: 303ff380bcd9441ab08a3278951944e9

Параметри тендеру

Електронний аукціон ?:config no  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація ?:config no  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками ?:config no  
Оскарження умов тендерної документації ?:config no  
Оскарження результатів визначення переможця ?:config no  
Оскарження відміни закупівлі ?:config no  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації ?:config no  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ ?:config no  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління інфраструктури та промисловості Рівненської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 22585573  
Юридична адреса Україна  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
131-2024
Дата підписання
26.11.2024
Дата початку дії
26.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
68`089.70 Гривня без ПДВ