Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.11.2024 11:05. Дата останніх змін - 26.11.2024 11:07

Труси чоловічі, вид 2 (ДК 021:2015: 18310000-5: Спідня білизна)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-26-004654-a  
ID cefc2434ee99443396d9c460760d3ac2  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

N-02-01-07-000-0004 Місце поставки – Україна Труси чоловічі, вид 2 – 365 000 шт

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 32`824`450.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 328`244.50 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.11.24
Період уточнень
до 02.12.24
Залишилось 6 днів
Подання пропозицій
до 05.12.24
Аукціон
очікується

Специфікація закупівлі

Лот №1. Труси чоловічі, вид 2 (ДК 021:2015: 18310000-5: Спідня білизна)

N-02-01-07-000-0004

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 32`824`450.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 164`122.25 Гривня  
Електронна банківська гарантія 328`244.50 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Труси чоловічі, вид 2
Класифікація за ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.11.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 365000 штука

Тендерна документація

Нетипізований документ
ts_trusy_cholovichi.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:06
Версія документу від: 26.11.2024 11:06
ID: 453a86a8cb7d42a68554bf5bbbdf35cf
Нетипізований документ
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:06
Версія документу від: 26.11.2024 11:06
ID: 4bf5789f6db94d1295a0230c80df6294
Нетипізований документ
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:06
Версія документу від: 26.11.2024 11:06
ID: b35f66270da84f15bba2869615c9b4de
Нетипізований документ
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:06
Версія документу від: 26.11.2024 11:06
ID: 71df66a1063040ea942bbe891e120dc1
Нетипізований документ
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:06
Версія документу від: 26.11.2024 11:06
ID: 5196d9242613485d8de1e56c48bce982
Нетипізований документ
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:06
Версія документу від: 26.11.2024 11:06
ID: 787a1c3e63bc4fa697031ba6b86ad0e8
Нетипізований документ
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:06
Версія документу від: 26.11.2024 11:06
ID: 39f5ef0f5dc24c99909c75061307a0d2
Нетипізований документ
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:06
Версія документу від: 26.11.2024 11:06
ID: 6696d1527605418398338cf1d26bbb4f
Нетипізований документ
Додаток № 8. Проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:06
Версія документу від: 26.11.2024 11:06
ID: e445bf4ced4e4d5db0f7ef04f04943ef
Нетипізований документ
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:06
Версія документу від: 26.11.2024 11:06
ID: da2d853a56e74129980d3de77d8a3f73
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:06
Версія документу від: 26.11.2024 11:06
ID: fd57bed295b64535a21b721895e503c8
Нетипізований документ
Розмірна сітка_Труси_чоловічі_вид_2.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:06
Версія документу від: 26.11.2024 11:06
ID: 3416ca16fa4c4b57a37c14b644c7962a
Нетипізований документ
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:06
Версія документу від: 26.11.2024 11:06
ID: ebe856159fe942e59a691352df604d7c
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 11:07
Версія документу від: 26.11.2024 11:07
ID: 2dcfb0f207b64d5da0ca026fee67c448

Параметри тендеру

Електронний аукціон Так  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 2 робочі дні  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 1 робочі дні  
Тривалість кваліфікації 20 робочі дні  
Обмежений доступ Ні робочі дні  

Опис критеріїв

Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Труси чоловічі, вид 2 (ДК 021:2015: 1831
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 26.11.2024 11:07  
Завершення періоду уточнень 02.12.2024 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 02.12.2024 19:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 05.12.2024 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44830311  
Юридична адреса 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24