Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.11.2024 16:15. Дата останніх змін - 25.11.2024 16:16

Білизна натільна демісезонна, вид 2 (ДК 021:2015: 18310000-5: Спідня білизна)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-25-015892-a  
ID 2cdd2d709b97406ea82703177626d187  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

N-02-01-07-000-0008 Місце поставки – Україна 50 тис. к-тів

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 19`255`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 192`550.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
25.11.24
Період уточнень
до 29.11.24
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть!
Подання пропозицій
до 13.12.24
Аукціон
очікується

Специфікація закупівлі

Лот №1. Білизна натільна демісезонна, вид 2 (ДК 021:2015: 18310000-5: Спідня білизна)

N-02-01-07-000-0008

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 19`255`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 96`275.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 192`550.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Білизна натільна демісезонна, вид 2 (ДК 021:2015: 18310000-5: Спідня білизна)
Класифікація за ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50000 комплект

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:15
Версія документу від: 25.11.2024 16:15
ID: 4e63e90ccb9e489bb71fb1961d31816c
Нетипізований документ
Додаток № 8 Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:15
Версія документу від: 25.11.2024 16:15
ID: f112790f57c14c57967a5c338cc44841
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:15
Версія документу від: 25.11.2024 16:15
ID: d7eaa45f20ef48349e424b430613ef9a
Нетипізований документ
Розмірна сітка.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:15
Версія документу від: 25.11.2024 16:15
ID: c7c22fa37d0b4a0a88d16aba5950c832
Нетипізований документ
ts_natilna_demisezonna_29012024.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:15
Версія документу від: 25.11.2024 16:15
ID: 67eeb5ffeab34756a7c70d94fe9aa5f8
Нетипізований документ
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:15
Версія документу від: 25.11.2024 16:15
ID: bcb2317b8b9d48ac9bb8fa3c4b624128
Нетипізований документ
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:15
Версія документу від: 25.11.2024 16:15
ID: 318048d11acb4ae49f3c77a51b98b209
Нетипізований документ
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:15
Версія документу від: 25.11.2024 16:15
ID: 2225a7fd80e84f858b808d6916a4c080
Нетипізований документ
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:15
Версія документу від: 25.11.2024 16:15
ID: 00d78819303f408bbf04f15f1256bbd6
Нетипізований документ
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:15
Версія документу від: 25.11.2024 16:15
ID: 8a669b5bcc3b4045bacc06e2a87c7ced
Нетипізований документ
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:15
Версія документу від: 25.11.2024 16:15
ID: 571c6755af5e411ab12d62406caf53b3
Нетипізований документ
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:15
Версія документу від: 25.11.2024 16:15
ID: 36786b66d6874383bb468bbba467bfe0
Нетипізований документ
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:15
Версія документу від: 25.11.2024 16:15
ID: f3f3e7336b6a421dafe7284ecf72ab26
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 16:16
Версія документу від: 25.11.2024 16:16
ID: 06bb1d06465f423f91aa5f6727b2a1ef

Параметри тендеру

Електронний аукціон Так  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 2 робочі дні  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 1 робочі дні  
Тривалість кваліфікації 20 робочі дні  
Обмежений доступ Ні робочі дні  

Опис критеріїв

Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Білизна натільна демісезонна, вид 2 (ДК
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 25.11.2024 16:16  
Завершення періоду уточнень 29.11.2024 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 29.11.2024 19:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13.12.2024 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44830311  
Юридична адреса 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24