Процедура закупівлі оголошена 25.11.2024 10:26. Дата останніх змін - 25.11.2024 10:26
Електрична енергія, формульне ціноутворення, без розподілу
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-25-002909-a | |
ID | ab0747cb862a44d38719c1b4c5a6bdb8 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-25-002539-a |
Очікувана вартість закупівлі
97`200.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
У разі, якщо у Споживача виникає необхідність провести оплату за електричну енергію за грудень до завершення бюджетного року, Споживач має право не раніше 20 грудня звернутися до Постачальника із заявою / повідомленням / зверненням про надання Постачальником рахунка / акта приймання-передачі (акта прийняття-передавання / акта прийому-передачі) для оплати очікуваного обсягу споживання електричної енергії у грудні, подавши Постачальнику інформацію про такий очікуваний обсяг. Заявлені документи Постачальнику необхідно надати Споживачу не пізніше 25 грудня поточного року. На підставі такої заяви / повідомлення / звернення та Додаткової угоди Постачальник виставляє споживачу рахунок / акт приймання-передачі (акт прийняття-передавання / акт прийому-передачі), строк оплати якого — до 31 грудня поточного року (включно). Якщо фактичні дані комерційного обліку за грудень перевищують очікувані дані, надані Споживачем, Споживач повинен протягом 5 робочих днів з дати отримання остаточного рахунка / акта приймання-передачі (акта прийняття-передавання / акта прийому-передачі) здійснити платежі на користь Постачальника. Якщо Споживачем здійснена переплата за очікуваними даними, наданими Споживачем, Постачальник повинен протягом 3 робочих днів з дня отримання заяви / повідомлення / звернення про повернення коштів повернути Споживачу надлишок коштів.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Державне некомерційне підприємство "Український медичний центр акушерства, гінекології та репродуктології МОЗ України" | |
Очікувана вартість закупівлі | 97`200.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
25.11.24
Подання пропозицій
до 28.11.24
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 5 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Електрична енергія, формульне ціноутворення, без розподілу
Класифікація за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61020, Україна, Харківська область, Харків, вул. Грищенка Академіка, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: У разі, якщо у Споживача виникає необхідність провести оплату за електричну енергію за грудень до завершення бюджетного року, Споживач має право не раніше 20 грудня звернутися до Постачальника із заявою / повідомленням / зверненням про надання Постачальником рахунка / акта приймання-передачі (акта прийняття-передавання / акта прийому-передачі) для оплати очікуваного обсягу споживання електричної енергії у грудні, подавши Постачальнику інформацію про такий очікуваний обсяг. Заявлені документи Постачальнику необхідно надати Споживачу не пізніше 25 грудня поточного року.
На підставі такої заяви / повідомлення / звернення та Додаткової угоди Постачальник виставляє споживачу рахунок / акт приймання-передачі (акт прийняття-передавання / акт прийому-передачі), строк оплати якого — до 31 грудня поточного року (включно).
Якщо фактичні дані комерційного обліку за грудень перевищують очікувані дані, надані Споживачем, Споживач повинен протягом 5 робочих днів з дати отримання остаточного рахунка / акта приймання-передачі (акта прийняття-передавання / акта прийому-передачі) здійснити платежі на користь Постачальника.
Якщо Споживачем здійснена переплата за очікуваними даними, наданими Споживачем, Постачальник повинен протягом 3 робочих днів з дня отримання заяви / повідомлення / звернення про повернення коштів повернути Споживачу надлишок коштів.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12000 кіловат-година
|
Тендерна документація
Проект договору
Проєкт договору по електричній енергії на ЗПП.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 10:26
Версія документу від: 25.11.2024 10:26
ID: 20ab3234036546949e2c10211297e535
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.11.2024 10:26
Версія документу від: 25.11.2024 10:26
ID: 42908a30b8bc4376b1163897253f3fbf
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Термін : без обмежень
Послуги розподілу включено Очікуване значення: ні
Тариф : формульне ціноутворення
Відповідність ДСТУ EN 50160:2023, та іншим вимогам згідно держстандарту Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
Дата публікації | 25.11.2024 10:26 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 25.11.2024 10:26 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 28.11.2024 11:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Державне некомерційне підприємство "Український медичний центр акушерства, гінекології та репродуктології МОЗ України" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37876813 |
Юридична адреса | 61020, Україна, Харківська область, Харків, вул. Грищенка Академіка, 10 |