Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.11.2024 19:04. Дата останніх змін - 22.11.2024 19:04

Профнастил, стяжка цементна,суміш цементна (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-22-016564-a  
ID b7add38fae2c4a8e98c18e0aa9a7e78a  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-22-018938-a  
Очікувана вартість закупівлі
97`630.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 97`630.00 Гривня (без ПДВ)  
Обгрунтування Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 12 листопада 2024 року №158 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення пожежної та техногенної безпеки населених пунктів та об’єктів усіх форм власності, розвитку інфраструктури 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Вінницькій області (м.Ладижин) та 30 державної пожежно-рятувальної частини (м.Ладижин) 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Вінницькій області (м.Ладижин) на 2021-2025 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Гончара А.П. № Р-36/47-73 від 22.11.2024 р.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.11.24

Специфікація закупівлі

1)
Профнастил С-14 039 ПЕ
Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 430 метр квадратний
2)
ANSERGLOB LFS-70 Стяжка цементна (25 кг)
Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
3)
Суміш цементна Polimin ШЦ-2 25 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 19:04
Версія документу від: 22.11.2024 19:04
ID: 18e3b4f894054f6c84892c519d146e0b

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38635397  
Юридична адреса 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
97`630.00
Гривня без ПДВ
Переможець
22.11.2024 19:04

Укладені договори

Номер договору
1623
Дата підписання
22.11.2024
Дата початку дії
22.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
97`630.00 Гривня без ПДВ