Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.11.2024 12:11. Дата останніх змін - 22.11.2024 12:11

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-22-006781-a  
ID 61991721c4534f499a42e26cf63e048f  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-22-008371-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Крісло офісне AMF АЕРО НВ Line сидіння Сітка чорна,Неаполь N-20/спинка Сітка чорна, вставка Неаполь N-20 (026498) - 3 шт, Стілець кухонний AMF Корсика алюм пластик білий - 10 шт, Диван прямий ЕЛЕГАНТ Еписофт 31 сірий 1920x920x800 мм - 1 шт, Диван офісний MINIMALIST Relax сірий - 1 шт, Стільці офісні, оббиті екошкірою (шкірозамінником), чорні, металеві, 500мм -6 шт, Крісло офісне YOUNG (Liner S 3230 ZSD) - 2 шт, Крісло офісне AMF Атлет PL Tilt тканина чорна C-11 - 20 шт. Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2024, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад. Навантажувально - розвантажувальні роботи( підйом диванів на 6 поверх) та збір здійснюються силами і за рахунок Постачальника

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Очікувана вартість закупівлі 110`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.11.24
Подання пропозицій
до 27.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Крісла офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Крісло офісне AMF АЕРО НВ Line сидіння Сітка чорна,Неаполь N-20/спинка Сітка чорна, вставка Неаполь N-20 (026498) - 3 шт, Стілець кухонний AMF Корсика алюм пластик білий - 10 шт, Диван прямий ЕЛЕГАНТ Еписофт 31 сірий 1920x920x800 мм - 1 шт, Диван офісний MINIMALIST Relax сірий - 1 шт, Стільці офісні, оббиті екошкірою (шкірозамінником), чорні, металеві, 500мм -6 шт, Крісло офісне YOUNG (Liner S 3230 ZSD) - 2 шт, Крісло офісне AMF Атлет PL Tilt тканина чорна C-11 - 20 шт. Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2024, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад. Навантажувально - розвантажувальні роботи( підйом диванів на 6 поверх) та збір здійснюються силами і за рахунок Постачальника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
2)
Крісла офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Крісло офісне AMF АЕРО НВ Line сидіння Сітка чорна,Неаполь N-20/спинка Сітка чорна, вставка Неаполь N-20 (026498) - 3 шт, Стілець кухонний AMF Корсика алюм пластик білий - 10 шт, Диван прямий ЕЛЕГАНТ Еписофт 31 сірий 1920x920x800 мм - 1 шт, Диван офісний MINIMALIST Relax сірий - 1 шт, Стільці офісні, оббиті екошкірою (шкірозамінником), чорні, металеві, 500мм -6 шт, Крісло офісне YOUNG (Liner S 3230 ZSD) - 2 шт, Крісло офісне AMF Атлет PL Tilt тканина чорна C-11 - 20 шт. Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2024, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад. Навантажувально - розвантажувальні роботи( підйом диванів на 6 поверх) та збір здійснюються силами і за рахунок Постачальника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
3)
Стільці кухонні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Крісло офісне AMF АЕРО НВ Line сидіння Сітка чорна,Неаполь N-20/спинка Сітка чорна, вставка Неаполь N-20 (026498) - 3 шт, Стілець кухонний AMF Корсика алюм пластик білий - 10 шт, Диван прямий ЕЛЕГАНТ Еписофт 31 сірий 1920x920x800 мм - 1 шт, Диван офісний MINIMALIST Relax сірий - 1 шт, Стільці офісні, оббиті екошкірою (шкірозамінником), чорні, металеві, 500мм -6 шт, Крісло офісне YOUNG (Liner S 3230 ZSD) - 2 шт, Крісло офісне AMF Атлет PL Tilt тканина чорна C-11 - 20 шт. Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2024, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад. Навантажувально - розвантажувальні роботи( підйом диванів на 6 поверх) та збір здійснюються силами і за рахунок Постачальника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
4)
Дивани
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Крісло офісне AMF АЕРО НВ Line сидіння Сітка чорна,Неаполь N-20/спинка Сітка чорна, вставка Неаполь N-20 (026498) - 3 шт, Стілець кухонний AMF Корсика алюм пластик білий - 10 шт, Диван прямий ЕЛЕГАНТ Еписофт 31 сірий 1920x920x800 мм - 1 шт, Диван офісний MINIMALIST Relax сірий - 1 шт, Стільці офісні, оббиті екошкірою (шкірозамінником), чорні, металеві, 500мм -6 шт, Крісло офісне YOUNG (Liner S 3230 ZSD) - 2 шт, Крісло офісне AMF Атлет PL Tilt тканина чорна C-11 - 20 шт. Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2024, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад. Навантажувально - розвантажувальні роботи( підйом диванів на 6 поверх) та збір здійснюються силами і за рахунок Постачальника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
5)
Дивани
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Крісло офісне AMF АЕРО НВ Line сидіння Сітка чорна,Неаполь N-20/спинка Сітка чорна, вставка Неаполь N-20 (026498) - 3 шт, Стілець кухонний AMF Корсика алюм пластик білий - 10 шт, Диван прямий ЕЛЕГАНТ Еписофт 31 сірий 1920x920x800 мм - 1 шт, Диван офісний MINIMALIST Relax сірий - 1 шт, Стільці офісні, оббиті екошкірою (шкірозамінником), чорні, металеві, 500мм -6 шт, Крісло офісне YOUNG (Liner S 3230 ZSD) - 2 шт, Крісло офісне AMF Атлет PL Tilt тканина чорна C-11 - 20 шт. Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2024, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад. Навантажувально - розвантажувальні роботи( підйом диванів на 6 поверх) та збір здійснюються силами і за рахунок Постачальника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
6)
Крісла офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Крісло офісне AMF АЕРО НВ Line сидіння Сітка чорна,Неаполь N-20/спинка Сітка чорна, вставка Неаполь N-20 (026498) - 3 шт, Стілець кухонний AMF Корсика алюм пластик білий - 10 шт, Диван прямий ЕЛЕГАНТ Еписофт 31 сірий 1920x920x800 мм - 1 шт, Диван офісний MINIMALIST Relax сірий - 1 шт, Стільці офісні, оббиті екошкірою (шкірозамінником), чорні, металеві, 500мм -6 шт, Крісло офісне YOUNG (Liner S 3230 ZSD) - 2 шт, Крісло офісне AMF Атлет PL Tilt тканина чорна C-11 - 20 шт. Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2024, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад. Навантажувально - розвантажувальні роботи( підйом диванів на 6 поверх) та збір здійснюються силами і за рахунок Постачальника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
7)
Стільці офісні, оббиті екошкірою (шкірозамінником), металеві, 500мм
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Крісло офісне AMF АЕРО НВ Line сидіння Сітка чорна,Неаполь N-20/спинка Сітка чорна, вставка Неаполь N-20 (026498) - 3 шт, Стілець кухонний AMF Корсика алюм пластик білий - 10 шт, Диван прямий ЕЛЕГАНТ Еписофт 31 сірий 1920x920x800 мм - 1 шт, Диван офісний MINIMALIST Relax сірий - 1 шт, Стільці офісні, оббиті екошкірою (шкірозамінником), чорні, металеві, 500мм -6 шт, Крісло офісне YOUNG (Liner S 3230 ZSD) - 2 шт, Крісло офісне AMF Атлет PL Tilt тканина чорна C-11 - 20 шт. Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2024, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад. Навантажувально - розвантажувальні роботи( підйом диванів на 6 поверх) та збір здійснюються силами і за рахунок Постачальника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука

Тендерна документація

Проект договору
Договір (проект) Меблі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 12:07
Версія документу від: 22.11.2024 12:07
ID: 4b3271c673494335b711b7a879f5a198
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 12:08
Версія документу від: 22.11.2024 12:08
ID: 2367a27b140c40ab8b9903db741d2f3c

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Крісла офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : AMF
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал оббивки спинки : тканина
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Основа : хрестовина з роликами
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : тканина
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Основний матеріал корпусу : дерево
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Регулювання висоти сидіння
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1180 - 1180 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Гойдання
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Наявність підлокітників
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 480 - 480 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Регулювання висоти спинки
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Крісла офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : YOUNG
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал оббивки спинки : екошкіра (шкірозамінник)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Основа : хрестовина з роликами
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : екошкіра (шкірозамінник)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Основний матеріал корпусу : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Регулювання висоти сидіння
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1030 - 1030 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Гойдання
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Наявність підлокітників
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 570 - 570 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Регулювання висоти спинки
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці кухонні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Матеріал каркасу : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Тип ніжок : звичайні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Бренд : AMF
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : пластмаса
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Покриття спинки : пластмаса
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Вид спинки : суцільна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 460 - 460 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Хромування
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Висота спинки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 300 - 300 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Наявність підлокітників
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Дивани
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Вид : прямий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Наповнювач : пружинний блок
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Тип тканини : велюр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Транспортувальний стан : розібраний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Ніша для білизни : під закритою кришкою
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Основа під матрац : дерев’яні рейки
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Колір оббивки : сірий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Бренд : ЕЛЕГАНТ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Виконання : розкладні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Механізм трансформації : єврокнижка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Довжина спального місця ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1900 - 1900 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Глибина загальна ?:tender criteria requirement min_maxValue: 920 - 920 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Ширина спального місця ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1400 - 1400 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Ширина загальна ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1920 - 1920 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Вага ?:tender criteria requirement min_maxValue: 70 - 70 кг
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Висота загальна ?:tender criteria requirement min_maxValue: 800 - 800 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Дивани
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Вид : офісний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Наповнювач : пінополіуретан
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Тип тканини : шкірозамінник
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Транспортувальний стан : розібраний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Колір оббивки : бежевий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Бренд : MINIMALIST
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Ширина загальна ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1540 - 1540 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Висота загальна ?:tender criteria requirement min_maxValue: 790 - 790 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Крісла офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : AMF
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал оббивки спинки : сітка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Основа : хрестовина з роликами
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : екошкіра (шкірозамінник)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Основний матеріал корпусу : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Регулювання висоти сидіння
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Висота спинки у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 610 - 610 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Гойдання
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Наявність підлокітників
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Висота сидіння у верхньому положенні ?:tender criteria requirement min_maxValue: 460 - 460 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Регулювання висоти спинки
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці офісні, оббиті екошкірою (шкіроз
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Матеріал каркасу : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Тип ніжок : звичайні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : екошкіра (шкірозамінник)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Матеріал оббивки спинки : екошкіра (шкірозамінник)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 480 - 500 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 22.11.2024 12:11  
Початок періоду прийому пропозицій 22.11.2024 12:11  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.11.2024 08:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00185028  
Юридична адреса 03115, Україна, Київська область, Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11