Процедура закупівлі оголошена 21.11.2024 15:11. Дата останніх змін - 21.11.2024 15:13
Розробка проєктної документації по об’єкту «Реконструкція трамвайної лінії по вул. Євгена Котляра на ділянці від вул. Коцарської до вул. Великої Панасівської у м. Харків» з проходженням експертизи проєктної документації в експертній організації (за відповідним кодом ЄЗС ДК 021:2015 – 71300000-1 - Інженерні послуги)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-21-012382-a | |
ID | 0ae8ca11ea554bbd98cb6c67e4aa5bb8 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-21-009970-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
975`129.00 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі становить 612.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні
або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 975`129.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 4`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля робіт |
Закупівля оголошена
21.11.24
Період уточнень
до 03.12.24
Період оскаржень
до 03.12.24
Подання пропозицій
до 06.12.24
Залишилось 12 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
06.12.24
Специфікація закупівлі
Лот №1. Розробка проєктної документації по об’єкту «Реконструкція трамвайної лінії по вул. Євгена Котляра на ділянці від вул. Коцарської до вул. Великої Панасівської у м. Харків» з проходженням експертизи проєктної документації в експертній організації (за відповідним кодом ЄЗС ДК 021:2015 – 71300000-1 - Інженерні послуги)
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 975`129.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 4`875.65 Гривня | |
Електронна банківська гарантія | 4`000.00 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 06.12.2024 13:04 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Інша подія | |
Опис | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником поетапно у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Проєктувальника у формі післяоплати протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту оформлених належним чином актів здачі-приймання виконаних робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Розробка проєктної документації по об’єкту «Реконструкція трамвайної лінії по вул. Євгена Котляра на ділянці від вул. Коцарської до вул. Великої Панасівської у м. Харків» з проходженням експертизи проєктної документації в експертній організації (за відповідним кодом ЄЗС ДК 021:2015 – 71300000-1 - Інженерні послуги)
Класифікація за ДК 021:2015: 71300000-1 - Інженерні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
Додаток 1 до тендерної документації.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 15:11
Версія документу від: 21.11.2024 15:11
ID: f08716448cfe49dc9c9a11cdd3c0f9ca
|
|
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 до тендерної документації - Технічна специфікація.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 15:11
Версія документу від: 21.11.2024 15:11
ID: c617af5d72984f148918492fbf6859dc
|
|
Проект договору
Додаток 3 до тендерної документації - Проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 15:11
Версія документу від: 21.11.2024 15:11
ID: d6064ef384e84bbb9292a992a1338522
|
|
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 15:11
Версія документу від: 21.11.2024 15:11
ID: fcd2062c82aa4bbea30ae3f587aeb202
|
|
Нетипізований документ
Додаток 5 до тендерної документації.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 15:11
Версія документу від: 21.11.2024 15:11
ID: 26d52562084343deb9d9dc78e2f931fd
|
|
Нетипізований документ
Додаток 6 до тендерної документації.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 15:11
Версія документу від: 21.11.2024 15:11
ID: 8f3c37471d53467fb318991b3e782075
|
|
Нетипізований документ
Додаток 7 до тендерної документації.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 15:11
Версія документу від: 21.11.2024 15:11
ID: c797d86e2c3d4a9c96dace8e637e0714
|
|
Тендерна документація
Тендерна документація.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 15:11
Версія документу від: 21.11.2024 15:11
ID: 3bf8c211ab6742a7bb7a60c76aee8ee4
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2024 15:13
Версія документу від: 21.11.2024 15:13
ID: 91879ac81bd5421ba1b8678d77e33abc
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Ні | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Так | |
Оскарження результатів визначення переможця | Так | |
Оскарження відміни закупівлі | Так | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 3 календарні дні | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 5 календарні дні | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 10 календарні дні | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 3 календарні дні | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Очікуване значення: Так
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства).
Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього розділу тендерної документації, сплатити до відповідного бюджету кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації).
У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку (доручення, тощо).
Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України (скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або витяг з державного реєстру банків про видачу вказаної/их ліцензії/й або довідку, видану банком, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції.
Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 4 000,00 грн. (чотирі тисячі грн. 00 коп.).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 91 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (із змінами) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги).
Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог).
Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 5 до тендерної документації).
Гарантія має містити обов'язкові реквізити.
Згідно з пунктом 4 Вимог у реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження;
- поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34861610; категорія: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган;
- адреса місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська обл., м.Харків, майдан Конституції, 7;
Банківські реквізити бенефіціара: UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане:
- сплата бенефіціару суми гарантії;
- отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією;
- отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація: протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.11.2024 № 21/11/24-6;
- назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі: Розробка проєктної документації по об’єкту «Реконструкція трамвайної лінії по вул. Євгена Котляра на ділянці від вул. Коцарської до вул. Великої Панасівської у м. Харків» з проходженням експертизи проєктної документації в експертній організації (за відповідним кодом ЄЗС ДК 021:2015 – 71300000-1 - Інженерні послуги);
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях;
11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:
- назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
- ліцензія на здійснення страхової діяльності.
Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом № 2628);
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції детально викладено в пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації. Більш детально щодо забезпечення тендерної пропозиції викладено у пунктах 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації та у додатку 5 до тендерної документації) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 (п’яти) відсотків вартості договору про закупівлю.
При формуванні вимог до забезпечення виконання договору про закупівлю замовники застосовують положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560-569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом.
Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю, а також містити:
- назву документа;
- номер, місце складання, дату видачі;
- строк її дії;
- назву предмета закупівлі (предмета договору);
- суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія;
- назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, 7; код згідно з ЄДРПОУ – 34861610; UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва;
- повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків);
- найменування банку-гаранта та його адресу.
Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю та протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю дія Банківської гарантії повинна продовжуватись на відповідний строк.
Дата закінчення дії Банківської гарантії має дорівнювати або перевищувати строк дії договору про закупівлю.
Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню виконання договору, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Банківська гарантія підписується уповноваженою(ими) особою(ами) банку-гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). До банківської гарантії надаються документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала банківську гарантію.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами);
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Перелік випадків неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцю процедури закупівлі викладено в пункті 16.7. проєкту договору про закупівлю (Додатку 3 до тендерної документації).) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації та пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації (1. Для підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
1.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 1, що наведена у підпункті 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації:
Ця довідка повинна обов'язково містити графи, встановлені формою 1, заповнені учасником.
1.1.1. Для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної учасником у формі 1:
1.1.1.1. На підтвердження права власності учасник надає документи, що підтверджують таке право (свідоцтво (свідоцтва) про право власності на нерухоме майно та/або витяг (витяги) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності та/або договір (договори) купівлі-продажу та/або інший документ, яким підтверджено право власності).
1.1.1.2. У разі, якщо учасник не є власником, учасник надає оригінал (оригінали) чи копію (копії) договору (договорів) оренди/суборенди та оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання-передачі приміщення в користування тощо.
Поданий (подані) договір (договори) повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у разі, якщо поданий (подані) договір (договори) продовжено без підписання додаткових угод, учаснику необхідно надати гарантійний лист щодо такого продовження).
1.2. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі програмного забезпечення, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 2, що наведена у підпункті 1.2 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації:
Ця довідка повинна обов'язково містити графи, встановлені формою 2, заповнені учасником, та свідчити по наявність в учасника процедури закупівлі наступного програмного забезпечення:
– система автоматизованого проєктування і розрахунку, призначена для розробки і оформлення креслень (програмний комплекс/програмна продукція) (AutoCAD та/або BricsCAD та/або ArchiCAD та/або еквівалент) – не менше 1 штуки;
– програмний комплекс/програмна продукція для моделювання дорожнього руху/створення імітаційних транспортних моделей (PTV Vissim та/або Anylogic 7 та/або Corsim та/або Paramics та/або еквівалент) – не менше 1 штуки;
- програмний комплекс/програмне забезпечення для вирішення завдань цифрової картографії й землевпорядкування (Digitals та/або CREDO та/або Topocad та/або Geo-Plus та/або еквівалент) – не менше 1 штуки.
1.2.1. Для документального підтвердження наявності програмного забезпечення, вказаного учасником у формі 2, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі-продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання, та /або видаткової накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договору про співпрацю та/або договору користування/використання/надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/користування/використання/надання послуг, у разі подання учасником, повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У разі, якщо поданий (подані) договір (договори) продовжено без підписання додаткових угод, учаснику необхідно надати гарантійний лист щодо такого продовження.).
1.3. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі, яке має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 3, що наведена у підпункті 1.3 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації:
Ця довідка обов’язково повинна містити інформацію щодо наявності у учасника наступного обладнання:
- GNSS приймач;
- тахеомерт;
- теодоліт;
- нівелір.
1.3.1. Для документального підтвердження наявності обладнання, вказаного учасником у другій графі таблиці форми 3, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції:
1.3.1.1. оригінал (оригінали) чи копію (копії) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або договору (договорів) поставки, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або видаткової накладної (накладних) та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договору (договорів) про співпрацю, та/або договору (договорів) користування чи надання послуг тощо (поданий (подані) договір (договори) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/користування/ надання послуг, повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
У разі, якщо поданий (подані) договір (договори) продовжено без підписання додаткових угод, учаснику необхідно надати гарантійний лист щодо такого продовження.
1.3.1.2. оригінал (оригінали) чи копію (копії) свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, що повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
1.4. У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник може зазначити в своїй довідці (довідках) учасника:
1.4.1. Про наявність програмного забезпечення, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена (складені) та заповнена (заповнені) за табличною формою 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, такого субпідрядника (субпідрядників), якого (яких) учасник планує залучати до виконання робіт, та надається документальне підтвердження наявності програмного забезпечення відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації.
1.4.2. Про наявність обладнання, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена (складені) та заповнена (заповнені) за табличною формою 3 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, такого субпідрядника (субпідрядників), якого (яких) учасник планує залучати до виконання робіт, та надається документальне підтвердження наявності обладнання відповідно до підпункту 1.3.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації.
1.5. У разі участі об’єднання учасників надається узагальнена довідка (довідки) та документальне підтвердження відповідно до підпунктів 1.1, 1.2, 1.3 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації.
1.6. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про забезпечення контролю за дотриманням технології при виконанні робіт.
Примітка. Учасник може зазначити лише те обладнання, матеріально-технічну базу, програмне забезпечення, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник, відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації та пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації (Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
2.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за табличною формою 4, що наведена у підпункту 2.1. пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації:
2.1.1. Ця довідка, повинна містити інформацію про наявність в учасника:
2.1.1.1. Сертифікованого (-их) провідного інженера-проектувальника та/або інженера-проектувальника І категорії, який має виданий відповідно до законодавства атестаційною архітектурно-будівельною комісією, дійсний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, за спеціалізацією/видом робіт «Інженерно-будівельне проектування доріг» – не менше 1 особи;
2.1.1.2. Сертифікованого (-их) провідного інженера-проектувальника та/або інженера-проектувальника І категорії, який має виданий відповідно до законодавства атестаційною архітектурно-будівельною комісією, дійсний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, за спеціалізацією/видом робіт «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості» – не менше 1 особи;
2.1.1.3. Сертифікованого (-их) провідного інженера-проектувальника та/або інженера-проектувальника І, який має виданий відповідно до законодавства атестаційною архітектурно-будівельною комісією, дійсний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, за спеціалізацією/видом робіт «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму» – не менше 1 особи;
2.1.1.4. Сертифікованого (-их) провідного інженера-проектувальника та/або інженера-проектувальника І, який має виданий відповідно до законодавства атестаційною архітектурно-будівельною комісією, дійсний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, за спеціалізацією/видом робіт «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища» – не менше 1 особи;
2.1.1.5. Сертифікованого (-их) провідного інженера-проектувальника та/або інженера-проектувальника І категорії та/або інженера-проектувальника ІІ категорії та/або інженера-проектувальника, який має виданий відповідно до законодавства атестаційною архітектурно-будівельною комісією, дійсний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, за спеціалізацією/видом робіт «Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» – не менше 1 особи;
2.1.1.6. Сертифікованого (-их) провідного експерта будівельного та/або експерта будівельного І категорії, який має виданий відповідно до законодавства атестаційною архітектурно-будівельною комісією, дійсний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, за спеціалізацією/видом робіт «Технічне обстеження будівель і споруд» – не менше 1 особи.
2.1.1.7. Сертифікованого (-их) інженера (-ів)-геодезиста (-ів), який має виданий відповідно до законодавства Кваліфікаційною комісією кваліфікаційною сертифікат за формою, встановленою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.10.2021 № 317 «Про питання сертифікації інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів», – не менше 1 особи.
Примітка. Довідка повинна обов’язково містити графи, встановлені формою 4, та у разі, якщо учасником є юридична особа, інформацію щодо посадових (посадової) осіб (особи), під керівництвом яких (якої) здійснюється діяльність учасника***.
Допускається наявність у одного працівника декількох сертифікатів відповідно до вимог цього підпункту.
2.2. Для документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції:
2.2.1. Для підтвердження інформації, наведеної у формі 4, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінал (оригінали) чи засвідчену (засвідчені) копію (копії) документа (документів)/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником***.
*** У разі, якщо керівником учасника/керівником субпідрядника (субпідрядників) є фізична особа-підприємець документальне підтвердження відповідно до підпункту 2.2.1 щодо такого керівника - фізичної особи-підприємця не надається.
2.2.2. Щодо підпунктів 2.1.1.1-2.1.1.6 2.1.1 2.1 пункту 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
– оригінал (оригінали) чи копія (копії) дійсного (дійсних) кваліфікаційного (кваліфікаційних) сертифікату (сертифікатів) інженера-проектувальника та/або експерта, виданий відповідно до законодавства атестаційною архітектурно-будівельною комісією, відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури (інформація про наявність якого (яких) зазначена учасником у довідці, поданій згідно з підпунктом 2.1 пункту 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації);
– оригінал (оригінали) чи копію (копії) свідоцтва про підвищення кваліфікації відповідального (відповідальних) виконавця (виконавців) окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, зазначеного (зазначених) учасником інженера-проектувальника та/або експерта у довідці, поданій згідно з підпунктом 2.1 пункту 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації) (подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цим (цими) виконавцем (виконавцями) у встановлений законом строк: підвищення кваліфікації не рідше ніж один раз на п’ять років у відповідності до вимог статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
2.2.3. Щодо підпункту 2.1.1.7 2.1.1 2.1 пункту 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
– оригінал (оригінали) чи копія (копії) дійсного (дійсних) кваліфікаційного (кваліфікаційних) сертифікату (сертифікатів) працівника (працівників) інженера (-ів)-геодезиста (-ів), який має виданий відповідно до законодавства Кваліфікаційною комісією кваліфікаційною сертифікат за формою, встановленою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.10.2021 № 317 «Про питання сертифікації інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів», інформація про наявність якого (яких) зазначена учасником у довідці, поданій згідно з підпунктом 2.1 пункту 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації);
– оригінал (оригінали) чи копія (копії) свідоцтва (свідоцтв) про підвищення кваліфікації відповідального (відповідальних) виконавця (виконавців) окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, зазначеного (зазначених) учасником працівника (працівників) інженера (-ів)-геодезиста (-ів), який має виданий відповідно до законодавства Кваліфікаційною комісією кваліфікаційною сертифікат за формою, встановленою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.10.2021 № 317 «Про питання сертифікації інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів», інформація про наявність якого (яких) зазначена учасником у довідці поданій згідно з підпунктом 2.1 пункту 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації) (подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цим виконавцем (виконавцями) у встановлений законом строк (підвищення кваліфікації повинно бути проведено не рідше ніж один раз на чотири роки у відповідності до вимог наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.10.2021 № 317 «Про питання сертифікації інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів»).
2.3. У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник може зазначити в своїй (своїх) довідці (довідках) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 4 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, працівників такого (таких) субпідрядника (субпідрядників), якого (яких) учасник планує залучати до виконання робіт, та документальне підтвердження відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації.
В тому числі, у довідці необхідно зазначити про наявність у субпідрядника (субпідрядників) посадових осіб, під керівництвом яких здійснюється діяльність субпідрядника (субпідрядників).
2.4. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка (довідки) та документальне підтвердження відповідно до підпунктів 2.1, 2.2 пункту 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації та пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації (3. Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
3.1. Довідку щодо виконання учасником не менш, як 2 (двох) аналогічних за предметом закупівлі договорів, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 5, що наведена у підпункту 3.1. пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації:
Ця довідка повинна обов'язково містити графи, встановлені формою 5, заповнені учасником.
3.2. Для документального підтвердження щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, вказаної учасником у формі 5:
3.2.1 Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначених учасником у таблиці за формою 5 аналогічних договорів, виконаних у повному обсязі, з усіма додатками та додатковою (додатковими) угодою (угодами).
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання проєктних робіт**** з нового будівництва та/або реконструкції трамвайної лінії/трамвайних ліній/ трамвайної колії/трамвайних колій за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2.
**** Досвід виконання проєктних робіт має бути підтверджено наданим учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом (оригіналами) та/або копією (копіями) позитивних експертних звітів з усіма додатками та невід’ємними частинами щодо розгляду проєктної документації на будівництво.
Зазначені позитивні експертні звіти з усіма додатками та невід’ємними частинами мають бути видані/затверджені не раніше 01.09.2022.
3.2.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) виконання робіт (надання послуг), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі кожного з наданих відповідних аналогічних договорів у відповідності до ціни кожного з договорів, вказаних учасником у таблиці за формою 5.
3.2.3. Оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою 5, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, власного імені та прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором.
3.3. У разі наявності досвіду виконання аналогічних договорів, де замовником виступав Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, учасник надає довідку за підпунктом 3.1 пункту 3 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, документальне підтвердження (підпункт 3.2 пункту 3 Розділу І додатку 1 до тендерної документації) виконання договору (договорів) не вимагається.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Дати та строки
Дата публікації | 21.11.2024 15:13 | |
Завершення періоду уточнень | 03.12.2024 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 21.11.2024 15:11 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 06.12.2024 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 34861610 |
Юридична адреса | 61003, Україна, Харківська область, м.Харків, Майдан Конституції, 7 |