Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.11.2024 19:43. Дата останніх змін - 20.11.2024 11:00

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-017487-a  
ID 4f99c4ec3c5d42d48df6fae13ca029bb  
Загальна очікувана вартість закупівлі
10`042`704`000.00 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі (в залежності від кількості обраних лотів) становить 4080.00 - 12240.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-03-10-01-001-0001

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 10`042`704`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 100`427`040.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
14.11.24
Період уточнень
до 20.11.24
Подання пропозицій
до 27.11.24
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
27.11.24

Специфікація закупівлі

Лот №1. ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)

Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-03-10-01-001-0001

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 3`254`580`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 16`272`900.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 32`545`800.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 27.11.2024 12:03  

Потрібна банківська гарантія?

 

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Відповідно до п. 3.1 та п. 5.10 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару та/або підписаного Сторонами Зведеного (-их) акта (-ів) на оплату  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20995870 комплект
2)
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4130 комплект

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додаток № 2. Форма Цінова пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 60d3c52636ff40d09399793b519d69cb
Нетипізований документ
Додаток № 4. Кваліфікаційні критерії до учасників_4pl (L).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: 82422473d64e4377b3d430dd3691551f
Нетипізований документ
Додаток № 4. Кваліфікаційні критерії до учасників_4pl (L).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 82422473d64e4377b3d430dd3691551f
Нетипізований документ
Додаток № 5. Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: a70a09ab0a714e71b00191fae0544eec
Нетипізований документ
Додаток № 6. Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 1ebcb79befc84156a78328e847e75333
Нетипізований документ
Додаток № 7. Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:56
Версія документу від: 19.11.2024 18:56
ID: 5847174b5b1c4a978a376589bfc85a1f
Нетипізований документ
Додаток № 7. Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 5847174b5b1c4a978a376589bfc85a1f
Нетипізований документ
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: 1064221f435c44489611667106185d5d
Нетипізований документ
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 1064221f435c44489611667106185d5d
Нетипізований документ
Додаток № 11. Каталог продуктів харчування зі змінами.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: f19150fbbd3449fd97e6825f35ee306b
Нетипізований документ
Додаток № 13. Орієнтовний, ретроспективний, місячний вантажопотік у розрізі найменувань продуктів.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 87e57c2c3a5540979bbc3e7db4ef251c
Нетипізований документ
Додаток № 14. Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: b46c99f8e4ed4547816092d6f30afed2
Нетипізований документ
Памятка щодо розцінки каталогу.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: f18c1b861a824f918e5d804487c75192
Нетипізований документ
Роз'яснення щодо моніторингу.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 3d85d0d4cad544559767f1fb33619bf8
Нетипізований документ
Додаток № 1. Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції 4PL.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: c9c6008ee6f64751a3139010cdd79be8
Нетипізований документ
Додаток № 3. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (L).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 25ec662211f249a4b91a9a3c97ff1683
Нетипізований документ
Додаток № 12. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 8649a51ffd5143ffa94b86e72c22edcb
Нетипізований документ
Додаток №8. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ 4PL (2025 РІК).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: 3449b898063b414ab4a3476196a04210
Нетипізований документ
Додаток №8. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ 4PL (2025 РІК).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 3449b898063b414ab4a3476196a04210
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі нова редакція L.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: 259a4560e0984bbca91d5ec0a62f39bb
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 259a4560e0984bbca91d5ec0a62f39bb
Нетипізований документ
Додаток № 10. Періоди поставки та пакування харчових продуктів до Каталогу продуктів харчування.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 708570d6f36e4d09b429d2846005ff99
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 19:00
Версія документу від: 19.11.2024 19:00
ID: 43147f5e5254475dbb7b1a4d1fdcfe9b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:45
Версія документу від: 14.11.2024 19:45
ID: 43147f5e5254475dbb7b1a4d1fdcfe9b
Нетипізований документ
Перелік змін 2025 комплекти_L.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:56
Версія документу від: 19.11.2024 18:56
ID: fd0706a42ed743e790e451647832d0aa
Нетипізований документ
Перелік змін 2025 комплекти_L.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: fd0706a42ed743e790e451647832d0aa

Лот №2. ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)

Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-03-10-01-001-0001

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 3`285`576`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 16`427`880.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 32`855`760.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 27.11.2024 12:39  

Потрібна банківська гарантія?

 

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Відповідно до п. 3.1 та п. 5.10 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару та/або підписаного Сторонами Зведеного (-их) акта (-ів) на оплату  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 21195830 комплект
2)
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4170 комплект

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додаток № 2. Форма Цінова пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 60d3c52636ff40d09399793b519d69cb
Нетипізований документ
Додаток № 4. Кваліфікаційні критерії до учасників_4pl (L).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: 82422473d64e4377b3d430dd3691551f
Нетипізований документ
Додаток № 4. Кваліфікаційні критерії до учасників_4pl (L).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 82422473d64e4377b3d430dd3691551f
Нетипізований документ
Додаток № 5. Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: a70a09ab0a714e71b00191fae0544eec
Нетипізований документ
Додаток № 6. Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 1ebcb79befc84156a78328e847e75333
Нетипізований документ
Додаток № 7. Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:56
Версія документу від: 19.11.2024 18:56
ID: 5847174b5b1c4a978a376589bfc85a1f
Нетипізований документ
Додаток № 7. Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 5847174b5b1c4a978a376589bfc85a1f
Нетипізований документ
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: 1064221f435c44489611667106185d5d
Нетипізований документ
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 1064221f435c44489611667106185d5d
Нетипізований документ
Додаток № 11. Каталог продуктів харчування зі змінами.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: f19150fbbd3449fd97e6825f35ee306b
Нетипізований документ
Додаток № 13. Орієнтовний, ретроспективний, місячний вантажопотік у розрізі найменувань продуктів.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 87e57c2c3a5540979bbc3e7db4ef251c
Нетипізований документ
Додаток № 14. Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: b46c99f8e4ed4547816092d6f30afed2
Нетипізований документ
Памятка щодо розцінки каталогу.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: f18c1b861a824f918e5d804487c75192
Нетипізований документ
Роз'яснення щодо моніторингу.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 3d85d0d4cad544559767f1fb33619bf8
Нетипізований документ
Додаток № 1. Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції 4PL.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: c9c6008ee6f64751a3139010cdd79be8
Нетипізований документ
Додаток № 3. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (L).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 25ec662211f249a4b91a9a3c97ff1683
Нетипізований документ
Додаток № 12. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 8649a51ffd5143ffa94b86e72c22edcb
Нетипізований документ
Додаток №8. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ 4PL (2025 РІК).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: 3449b898063b414ab4a3476196a04210
Нетипізований документ
Додаток №8. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ 4PL (2025 РІК).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 3449b898063b414ab4a3476196a04210
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі нова редакція L.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: 259a4560e0984bbca91d5ec0a62f39bb
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 259a4560e0984bbca91d5ec0a62f39bb
Нетипізований документ
Додаток № 10. Періоди поставки та пакування харчових продуктів до Каталогу продуктів харчування.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 708570d6f36e4d09b429d2846005ff99
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 19:00
Версія документу від: 19.11.2024 19:00
ID: 43147f5e5254475dbb7b1a4d1fdcfe9b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:45
Версія документу від: 14.11.2024 19:45
ID: 43147f5e5254475dbb7b1a4d1fdcfe9b
Нетипізований документ
Перелік змін 2025 комплекти_L.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:56
Версія документу від: 19.11.2024 18:56
ID: fd0706a42ed743e790e451647832d0aa
Нетипізований документ
Перелік змін 2025 комплекти_L.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: fd0706a42ed743e790e451647832d0aa

Лот №3. ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)

Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-03-10-01-001-0001

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 3`502`548`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 17`512`740.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 35`025`480.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 27.11.2024 13:13  

Потрібна банківська гарантія?

 

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Відповідно до п. 3.1 та п. 5.10 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару та/або підписаного Сторонами Зведеного (-их) акта (-ів) на оплату  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 22595560 комплект
2)
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4440 комплект

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додаток № 2. Форма Цінова пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 60d3c52636ff40d09399793b519d69cb
Нетипізований документ
Додаток № 4. Кваліфікаційні критерії до учасників_4pl (L).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: 82422473d64e4377b3d430dd3691551f
Нетипізований документ
Додаток № 4. Кваліфікаційні критерії до учасників_4pl (L).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 82422473d64e4377b3d430dd3691551f
Нетипізований документ
Додаток № 5. Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: a70a09ab0a714e71b00191fae0544eec
Нетипізований документ
Додаток № 6. Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 1ebcb79befc84156a78328e847e75333
Нетипізований документ
Додаток № 7. Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:56
Версія документу від: 19.11.2024 18:56
ID: 5847174b5b1c4a978a376589bfc85a1f
Нетипізований документ
Додаток № 7. Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 5847174b5b1c4a978a376589bfc85a1f
Нетипізований документ
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: 1064221f435c44489611667106185d5d
Нетипізований документ
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 1064221f435c44489611667106185d5d
Нетипізований документ
Додаток № 11. Каталог продуктів харчування зі змінами.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: f19150fbbd3449fd97e6825f35ee306b
Нетипізований документ
Додаток № 13. Орієнтовний, ретроспективний, місячний вантажопотік у розрізі найменувань продуктів.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 87e57c2c3a5540979bbc3e7db4ef251c
Нетипізований документ
Додаток № 14. Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: b46c99f8e4ed4547816092d6f30afed2
Нетипізований документ
Памятка щодо розцінки каталогу.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: f18c1b861a824f918e5d804487c75192
Нетипізований документ
Роз'яснення щодо моніторингу.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 3d85d0d4cad544559767f1fb33619bf8
Нетипізований документ
Додаток № 1. Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції 4PL.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: c9c6008ee6f64751a3139010cdd79be8
Нетипізований документ
Додаток № 3. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (L).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 25ec662211f249a4b91a9a3c97ff1683
Нетипізований документ
Додаток № 12. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 8649a51ffd5143ffa94b86e72c22edcb
Нетипізований документ
Додаток №8. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ 4PL (2025 РІК).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: 3449b898063b414ab4a3476196a04210
Нетипізований документ
Додаток №8. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ 4PL (2025 РІК).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 3449b898063b414ab4a3476196a04210
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі нова редакція L.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: 259a4560e0984bbca91d5ec0a62f39bb
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 259a4560e0984bbca91d5ec0a62f39bb
Нетипізований документ
Додаток № 10. Періоди поставки та пакування харчових продуктів до Каталогу продуктів харчування.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:44
Версія документу від: 14.11.2024 19:44
ID: 708570d6f36e4d09b429d2846005ff99
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 19:00
Версія документу від: 19.11.2024 19:00
ID: 43147f5e5254475dbb7b1a4d1fdcfe9b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.11.2024 19:45
Версія документу від: 14.11.2024 19:45
ID: 43147f5e5254475dbb7b1a4d1fdcfe9b
Нетипізований документ
Перелік змін 2025 комплекти_L.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:56
Версія документу від: 19.11.2024 18:56
ID: fd0706a42ed743e790e451647832d0aa
Нетипізований документ
Перелік змін 2025 комплекти_L.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2024 18:11
Версія документу від: 19.11.2024 18:11
ID: fd0706a42ed743e790e451647832d0aa

Параметри тендеру

Електронний аукціон Так  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 2 робочі дні  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 1 робочі дні  
Тривалість кваліфікації 20 робочі дні  
Обмежений доступ Ні робочі дні  

Опис критеріїв

Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчу
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі): Лот 1: 32 545 800 грн Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчу
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі): Лот 2: 32 855 760 грн Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчу
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі): Лот 3: 35 025 480 грн Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 14.11.2024 19:45  
Завершення періоду уточнень 20.11.2024 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 20.11.2024 11:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.11.2024 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44830311  
Юридична адреса 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24