Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 11.11.2024 12:26. Дата останніх змін - 11.11.2024 12:26

Папір офісний, форматний(А4 в кількості 1200 пачок).

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-11-005770-a  
ID 0c65de4c6d7b48b6bb9090fe0a1f25d6  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

До ціни Договору включається вартість Товару, вартість пакування, маркування, поштові витрати та транспортування Товару до місця поставки (юридична адреса Замовника)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ  
Очікувана вартість закупівлі 190`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
11.11.24
Подання пропозицій
до 14.11.24
Завершується сьогодні Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунок за товар здійснюється перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця в розмірі 100 % упродовж 10 банківських днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на товар та після перевірки відповідності технічних характеристик Товару,за рахунок місцевих асигнувань за КПКВ 2101020 КЕКВ 2210, затверджених його кошторисом у суворій відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Павла Чубинського ,22
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05.12.2024
Умови постаки: До ціни Договору включається вартість Товару, вартість пакування, маркування, поштові витрати та транспортування Товару до місця поставки (юридична адреса Замовника)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1200 пачка

Тендерна документація

Проект договору
Договір ПАПІР А4 1200 пачок..docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.11.2024 12:18
Версія документу від: 11.11.2024 12:18
ID: 83dfdd8c935440bf802aa43a37fecb8b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.11.2024 12:26
Версія документу від: 11.11.2024 12:26
ID: 8692b85a83f54fd7b44bb70b1d50e012

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.11.2024
Колір : білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.11.2024
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.11.2024
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 92
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.11.2024
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 103 - 103
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.11.2024
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 161
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.11.2024
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.11.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.11.2024
Бренд : MAESTRO
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 11.11.2024 12:26  
Початок періоду прийому пропозицій 11.11.2024 12:26  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.11.2024 14:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08410861  
Юридична адреса 88015, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Павла Чубинського буд. 22