Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.10.2024 15:49. Дата останніх змін - 18.10.2024 15:51

Капітальний ремонт приміщень будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45453000-7) (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-18-012568-a  
ID 23b8e701f7bf49eeb202ecdae80c6618  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-10-18-014835-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
8`522`917.20 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк виконання робіт: до 31 грудня 2024 року. Більш детально викладено у файлах «45450000-6 - Тендерна документація _ Рованцівський ліцей _ внутр. роб. _ №2.pdf.p7s.zip» та «45450000-6 - Проєкт договору про закупівлю _ Рованцівський ліцей _ внутр. роб. _ №2.pdf.p7s.zip». Предмет закупівлі передбачає будівельні роботи згідно обсягів, визначених проектно-кошторисною документацією та Додатком №2 до Тендерної документації.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА  
Загальна очікувана вартість закупівлі 8`522`917.20 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 42`614.59 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
18.10.24
Період уточнень
до 30.10.24
Період оскаржень
до 30.10.24
Подання пропозицій
до 02.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
04.11.24

Специфікація закупівлі

Лот №1. Капітальний ремонт приміщень будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45453000-7) (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 8`522`917.20 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 42`614.59 Гривня  
Електронна банківська гарантія 42`614.59 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 04.11.2024 14:48  

Потрібна банківська гарантія?

 

Умови оплати згідно із договором

Подія Виконання робіт  
Опис Замовник здійснює оплату фактично виконаних робіт на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору). Більш детально – у проекті договору про закупівлю.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Капітальний ремонт приміщень будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45453000-7)
Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45606, Україна, Волинська область, Луцький район, с. Рованці, вул. Шевченка, 16
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Проект договору
45450000-6 - Проєкт договору про закупівлю _ Рованцівський ліцей _ внутр. роб. _ №2.pdf.p7s.zip
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.10.2024 15:49
Версія документу від: 18.10.2024 15:49
ID: 08b1a022dad2409296db777301d3b152
Тендерна документація
45450000-6 - Тендерна документація _ Рованцівський ліцей _ внутр. роб. _ №2.pdf.p7s.zip
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.10.2024 15:49
Версія документу від: 18.10.2024 15:49
ID: 3571ca3320eb47a0bade2d69ec481cf5
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.10.2024 15:51
Версія документу від: 18.10.2024 15:51
ID: 2114979f72a54477bec3b4b1f3a8118f

Опис критеріїв

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт приміщень будівлі Ров
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник, для забезпечення виконання договору про закупівлю, повинен використовувати обладнання та об’єкти матеріально-технічної бази, які повинні бути такими, якими він користується на законній підставі (власне / на праві оренди чи іншій законній підставі для користування) та/або такими, якими користується субпідрядник/співвиконавець (у разі залучення) на законній підставі (власне / на праві оренди чи іншій законній підставі для користування). (Обладнання та об’єкти матеріально-технічної бази повинні відповідати потребі, яка є необхідною для забезпечення господарської діяльності учасника, яка пов’язана з предметом закупівлі та виконанням договору про закупівлю згідно з нормативними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів, а також обладнання, яке відповідає технічному завданню, передбаченому Додатком 2 до тендерної документації. При підготовці тендерної пропозиції учасник самостійно визначає потребу у відповідних будівельних машинах та механізмах (в тому числі потребу в обладнанні, устаткуванні, технологічних комплектах, засобах малої механізації, інших пристроях та інвентарю), які є необхідними для належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. Для забезпечення виконання вимог Додатку №2 до Тендерної документації обов’язкова наявність наступної матеріально-технічної бази: • підіймач — не менше 1-ї одиниці; • бульдозер — не менше 1-ї одиниці; • екскаватор — не менше 1-ї одиниці; • електростанція пересувна – не менше 1-ї одиниці.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Учасник повинен документально підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, визначеної у підпункті 1.3 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, що перебуває у власності та/або господарському віданні учасника та буде використовуватися під час виконання договору про закупівлю. Для підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучати потужності інших суб’єктів господарювання, серед яких: субпідрядники та/або співвиконавці.. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у складі пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: (a) інформаційна довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника необхідної матеріально-технічної бази, з обов’язковим зазначенням щодо кожної одиниці: (a.1) назви типу (виду, класу), моделі обладнання та матеріально-технічної бази (відповідно до його технічної документації); (a.2) року придбання або введення в експлуатацію (використання); (a.3) кількісних характеристик; (a.4) інформації про те, на яких законних підставах учасник володіє обладнанням (на праві власності, іншому речовому праві), а також зазначається номер та дата документу, які учасник надає як підтверджуючий приналежності; (b) копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав (підтверджують приналежність) на кожну одиницю обладнання, яке зазначене ним в інформаційній довідці згідно з підпунктом (a) цього пункту, а саме: копії накладних або актів приймання-передачі, або товарних чеків, або актів введення в експлуатацію обладнання, або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. 1.6. Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються наступні документи: - копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди або лізингу або надання послуг ; - копія листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або іншої особи (надавача послуг), яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі; - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт приміщень будівлі Ров
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
У трудових відносинах з учасником повинні бути працівники (виконавці робіт) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та відповідають вимогам пункту 2.2 Додатку №1 до тендерної документації. Зазначені працівники можуть перебувати у трудових відносинах з учасником у будь-які формі згідно із законодавством про працю, в тому числі на умовах сумісництва, суміщення, тимчасового виконання обов’язків тощо та/або за трудовою угодою (цивільно-правовою угодою), з урахуванням того, що кількість працівників повинна забезпечити якісне та своєчасне виконання договору про закупівлю. (У трудових відносинах із учасником обов’язково повинні перебувати наступні працівники: 1) інженер з охорони праці– не менше 1-ї особи; 2) виконавець робіт – не менше 1-ї особи; 3) працівники робітничих професій - не менше 4-х осіб.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію шляхом подання документів.. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: (a) інформаційна довідка про наявність працівників, передбачених пунктом 2.2 Додатку №1 до тендерної документації, у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного працівника наступних відомостей: (a.1) найменування посади; (a.2) прізвища, імені, по батькові (за наявності); (a.3) форми працевлаштування (основне місце роботи / сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків тощо)/трудова угода; (b) копії розпорядчих рішень (наказів, розпоряджень) про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників та/або копії письмових трудових договорів (контрактів) та/або трудових угод з працівниками, які зазначені учасником в інформаційній довідці згідно з підпунктом «а» цього пункту; (с) підтвердження перевірки знань не менше трьох працівників учасника, зазначених в інформаційній довідці на виконання підпункту «а» цього пункту, із загального курсу охорони праці (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення) з загального курсу з ОП, КЗПП, ППБУ, ЗУДСС, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.33-13); (d) підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту).
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт приміщень будівлі Ров
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше 1-го (одного) аналогічного договору, що відповідає наступним вимогам: (a) договір повинен бути укладений не раніше 01.01.2021 р.; (b) аналогічним договором вважається договір, що аналогічний за предметом та полягає у виконанні робіт із капітального ремонту, реконструкції та/або нового будівництва інфраструктурних об’єктів та/або громадських будівель, в тому числі, закладів освіти, охорони здоров’я тощо; (с) учасник повинен виступати у якості виконавця (підрядника) робіт аналогічного договору, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі; (d) аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином (без будь-яких порушень законодавства та умов договору) в повному обсязі, зазначеному у договорі (з урахуванням усіх додатків до нього).) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: (a) інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного з них наступної інформації: (a.1) номер аналогічного договору і дата його укладення; (a.2) найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку; (a.3) найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором, ціни договору та суму, на яку виконані роботи, строк виконання кожного зазначеного договору; (b) копія аналогічного договору, що зазначений учасником в інформаційній довідці, та копії підписаних сторонами актів виконаних робіт (наданих послуг), що підтверджують виконання учасником аналогічного договору; (c) копія рекомендаційного листа (відгуку, позитивного експертного звіту, іншого документа) контрагента (замовника) за аналогічними договорами, що зазначені учасником в інформаційній довідці, який обов’язково повинен містити номер і дату виконаного аналогічного договору та інформацію про його належне виконання учасником.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт приміщень будівлі Ров
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Фінансова спроможність учасника процедури закупівлі (Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання 2023 рік, який має становити не менше 100% очікуваної вартості закупівлі. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Шляхом надання відповідних документів щодо фінансового стану учасника.. - Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); - Звіт прo фінансові результати форма № 2; Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Звітність подається за останній звітний період Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт приміщень будівлі Ров
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Суб'єкт господарювання (учасник) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 42 614 грн. 59 коп. (Сорок дві тисячі шістсот чотирнадцять гривень 59 копійки). Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві).) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Інформація, подана у формі оригіналу електронної банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 42 614 грн. 59 коп. (Сорок дві тисячі шістсот чотирнадцять гривень 59 копійки). Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Електронна банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України та Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 09.07.2020 № 99). Електронна банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта, що відповідають вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписанта, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис та печатка банку-гаранта повинні проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), який відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку- гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованою електронною печаткою банку-гаранта та кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку- гаранта).
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 18.10.2024

Дати та строки

Дата публікації 18.10.2024 15:51  
Завершення періоду уточнень 30.10.2024 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 18.10.2024 15:49  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.11.2024 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04332207  
Юридична адреса 45605, Україна, Волинська область, Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20