Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.09.2024 10:55. Дата останніх змін - 27.09.2024 10:55

Папір офісний, форматний

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-27-003109-a  
ID ec8b732b253642e6b0cf17940cb64195  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Папір офісний, форматний

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина А4935  
Очікувана вартість закупівлі 10`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
27.09.24
Подання пропозицій
до 02.10.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35009, Україна, Рівненська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02.10.2024 - 15.10.2024
Умови постаки: Папір офісний, форматний
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 66 пачка

Тендерна документація

Проект договору
Договір папір14 4935.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.09.2024 10:53
Версія документу від: 27.09.2024 10:53
ID: 18f4d1587a0b449b9bd6e6c07512086d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.09.2024 10:55
Версія документу від: 27.09.2024 10:55
ID: bc242e0c37c6429a9bda1b343dd6ed03

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Recycling (з вторинной сировини) :
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Колір : білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 92
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 103 - 103
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 161
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Бренд : MAESTRO
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024

Дати та строки

Дата публікації 27.09.2024 10:55  
Початок періоду прийому пропозицій 27.09.2024 10:55  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.10.2024 10:52  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина А4935  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26638835  
Юридична адреса Україна