Процедура закупівлі оголошена 27.09.2024 10:55. Дата останніх змін - 27.09.2024 10:55
Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5-2,6%
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-27-003165-a | |
ID | c8081d3fffc4429f876688d477d86e10 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-09-27-003938-a |
Очікувана вартість закупівлі
421`055.65 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" | |
Очікувана вартість закупівлі | 421`055.65 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
27.09.24
Подання пропозицій
до 02.10.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 календарний день з дати поставки ТОВАРУ, за умови реєстрації контрагентом податкової накладної , оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 15 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5-2,6%
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2025
Умови постаки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу.
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12013 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Додаток 5.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.09.2024 10:55
Версія документу від: 27.09.2024 10:55
ID: 77cee49b1ee141a88761e9509beaef14
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.09.2024 10:55
Версія документу від: 27.09.2024 10:55
ID: 087789ede1704ab68c884373fce5ebe4
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид : ультрапастеризоване
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.6 відсоток
|
Дати та строки
Дата публікації | 27.09.2024 10:55 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 27.09.2024 10:55 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 02.10.2024 12:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 40081237 |
Юридична адреса | Україна, Дніпропетровська область, Дніпро |