Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.09.2024 10:51. Дата останніх змін - 27.09.2024 10:51

Ламінат

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-27-003026-a  
ID 8ce38920bc82426fbb96910e7d5ae293  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-25-003954-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"  
Очікувана вартість закупівлі 558`200.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
27.09.24
Подання пропозицій
до 03.10.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 календарні дні  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата подання заявки  
Опис Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 14 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Ламінат
Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Степна,2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 метр квадратний

Тендерна документація

Проект договору
1 Проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.09.2024 10:50
Версія документу від: 27.09.2024 10:50
ID: 48b4a023aa23407ebe1f963630b77618
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.09.2024 10:51
Версія документу від: 27.09.2024 10:51
ID: 4740af2590a44ebd9addce87aff9e73a

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Ламінат
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Клас зносостійкості : 32/AC4
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Товщина дошки Очікуване значення: 8 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Довжина дошки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1380 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Ширина дошки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 192 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Фаска : V4
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Колір : сірий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024
Смугастість : односмугова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.09.2024

Дати та строки

Дата публікації 27.09.2024 10:51  
Початок періоду прийому пропозицій 27.09.2024 10:51  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.10.2024 10:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40081200  
Юридична адреса Україна