Процедура закупівлі оголошена 27.09.2024 10:51. Дата останніх змін - 27.09.2024 10:51
Ламінат
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-27-003026-a | |
ID | 8ce38920bc82426fbb96910e7d5ae293 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-09-25-003954-a |
Очікувана вартість закупівлі
558`200.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" | |
Очікувана вартість закупівлі | 558`200.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
27.09.24
Подання пропозицій
до 03.10.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 15 календарні дні |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Дата подання заявки | |
Опис | Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. | |
Тип оплати | Повторювана поставка | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 14 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Ламінат
Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Степна,2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором
проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію
поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 метр квадратний
|
Тендерна документація
Проект договору
1 Проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.09.2024 10:50
Версія документу від: 27.09.2024 10:50
ID: 48b4a023aa23407ebe1f963630b77618
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.09.2024 10:51
Версія документу від: 27.09.2024 10:51
ID: 4740af2590a44ebd9addce87aff9e73a
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Клас зносостійкості : 32/AC4
Товщина дошки Очікуване значення: 8 міліметр
Довжина дошки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1380 міліметр
Ширина дошки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 192 міліметр
Фаска : V4
Колір : сірий
Смугастість : односмугова
|
Дати та строки
Дата публікації | 27.09.2024 10:51 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 27.09.2024 10:51 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 03.10.2024 10:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 40081200 |
Юридична адреса | Україна |