Процедура закупівлі оголошена 25.09.2024 13:38. Дата останніх змін - 25.09.2024 13:38
Яйце куряче столове, категорія Вища (L)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-25-007776-a | |
ID | 1c6ff1b406574e9aab629686d1f4794f | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-09-25-009016-a |
Очікувана вартість закупівлі
196`020.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
1. ТХ товару відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу. 2. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 2.1. Покупець проводить оплату, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника вартості поставленого Товару з відстрочкою платежу до 10 календарних днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару). 3. ПОРЯДОК ТА СТРОК ПОСТАВКИ 3.1.Постачання Товару здійснюється Постачальником Покупцеві по мірі необхідності за його письмовою заявкою, спеціальним транспортом з урахуванням температурного режиму необхідного для зберігання товару при поставці (якщо така вимога до зберігання товару необхідна). Письмову заявку Покупець надсилає на електронну адресу Постачальника, зазначену ним в Договорі. 3.2.Постачальник здійснює поставку Товару до складу Покупця протягом 3-х днів, не рахуючи дня надіслання йому Покупцем на електронну адресу письмової заявки за кінцевим місцем призначення Покупця: 04159, м. Київ, вул. Юрія Кондратюка, 8 (СКЛАД) до 13.00 години. Постачання товару через сторонніх перевізників, що надають послуги з перевезення (доставки) товарів (Нова пошта, Укрпошта та ін.) ЗАБОРОНЕНО. 3.3. Постачання Товару та навантажувальні, розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника ДО МІСЦЯ ЗБЕРІГАННЯ. Вантажників надає та оплачує Постачальник.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) | |
Очікувана вартість закупівлі | 196`020.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
25.09.24
Подання пропозицій
до 30.09.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | 2. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 2.1. Покупець проводить оплату, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника вартості поставленого Товару з відстрочкою платежу до 10 календарних днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару). | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 календарні дні |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Дата подання заявки | |
Опис | 3. ПОРЯДОК ТА СТРОК ПОСТАВКИ 3.1.Постачання Товару здійснюється Постачальником Покупцеві по мірі необхідності за його письмовою заявкою, спеціальним транспортом з урахуванням температурного режиму необхідного для зберігання товару при поставці (якщо така вимога до зберігання товару необхідна). Письмову заявку Покупець надсилає на електронну адресу Постачальника, зазначену ним в Договорі. 3.2.Постачальник здійснює поставку Товару до складу Покупця протягом 3-х днів, не рахуючи дня надіслання йому Покупцем на електронну адресу письмової заявки за кінцевим місцем призначення Покупця: 04159, м. Київ, вул. Юрія Кондратюка, 8 (СКЛАД) до 13.00 години. Постачання товару через сторонніх перевізників, що надають послуги з перевезення (доставки) товарів (Нова пошта, Укрпошта та ін.) ЗАБОРОНЕНО. 3.3. Постачання Товару та навантажувальні, розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника ДО МІСЦЯ ЗБЕРІГАННЯ. Вантажників надає та оплачує Постачальник. | |
Тип оплати | Повторювана поставка | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 3 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Яйце куряче столове, категорія Вища (L)
Класифікація за ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04159, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.01.2025
Умови постаки: 1. ТХ товару відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу.
2. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
2.1. Покупець проводить оплату, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника вартості поставленого Товару з відстрочкою платежу до 10 календарних днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару).
3. ПОРЯДОК ТА СТРОК ПОСТАВКИ
3.1.Постачання Товару здійснюється Постачальником Покупцеві по мірі необхідності за його письмовою заявкою, спеціальним транспортом з урахуванням температурного режиму необхідного для зберігання товару при поставці (якщо така вимога до зберігання товару необхідна). Письмову заявку Покупець надсилає на електронну адресу Постачальника, зазначену ним в Договорі.
3.2.Постачальник здійснює поставку Товару до складу Покупця протягом 3-х днів, не рахуючи дня надіслання йому Покупцем на електронну адресу письмової заявки за кінцевим місцем призначення Покупця: 04159, м. Київ, вул. Юрія Кондратюка, 8 (СКЛАД) до 13.00 години. Постачання товару через сторонніх перевізників, що надають послуги з перевезення (доставки) товарів (Нова пошта, Укрпошта та ін.) ЗАБОРОНЕНО.
3.3. Постачання Товару та навантажувальні, розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника ДО МІСЦЯ ЗБЕРІГАННЯ. Вантажників надає та оплачує Постачальник.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 54000 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
проект договору _ПРОДУКТИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.09.2024 13:38
Версія документу від: 25.09.2024 13:38
ID: a2511e295a2e4531bd5c931808cb50be
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.09.2024 13:38
Версія документу від: 25.09.2024 13:38
ID: caf7bd36c6b044a89e3b0790329de890
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Категорія : Вища (L)
Маса одного яйця : від 63 до 72,9 г
Відповідність ДСТУ 5028 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
Дата публікації | 25.09.2024 13:38 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 25.09.2024 13:38 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 30.09.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 05497146 |
Юридична адреса | 04159, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8 |