Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.09.2024 13:16. Дата останніх змін - 25.09.2024 13:18

Продукти харчування

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-25-007377-a  
ID 941e73ca5ff9454582310d3f0fb6a5b0  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-25-008673-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

(Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, вершки ультрапастеризовані 15%) Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, що визначені в Додатку 2 до Договору у кількості та асортименті, що зазначається у заявці. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявками Замовника або уповноважених представників один раз на тиждень у робочі дні (понеділок-п’ятниця) та робочі години (9:00 – 17:00). Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника або уповноважених представників та на відповідні адреси. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником або уповноваженими представниками на електронну адресу Постачальника або в месенджері (через Viber, Telegram) за телефонним номером і щодо кількості поставки Товару, адресами поставки та найменуваннями здо. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника або уповноважених представників. Товар повинен бути спакований Постачальником в упаковці, яка відповідає характеру Товару такого виду. Упаковка повинна бути придатною для транспортування Товару і такою, що відповідає встановленим в Україні стандартам та/або технічним умовам і забезпечує, за умови належного поводження з вантажем, збереження від пошкоджень або знищення Товару під час транспортування, розвантаження та зберігання, зберігати смакові та якісні характеристики Товару. Постачальник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до дати прийняття Товару Замовником або уповноваженими представниками. Партії Товару мають постачатися спеціалізованим автотранспортом відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про автомобільний транспорт» та Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом, затверджених наказом Міністерства транспорту України 14.10.1997 № 363. Приймання-передача партій Товару здійснюється представниками обох Сторін в місцях поставки. При прийманні Товару його обсяг має відповідати обсягу, що зазначений у заявках та супровідних документах, а якість - нормативно-технічним документам. Замовник має право при поставці кожної окремої партії Товару, у тому числі у випадку візуального виявлення недоліків Товару, а також встановлення в процесі споживання такого Товару нетипових відхилень, які передбачені нормативно-технічними документами, згідно з якими виготовлено Товар, та умовами Договору, направити зразки проб Товару для проведення лабораторного дослідження щодо якісних та технічних показників Товару та їх відповідності вимогам Договору та чинним нормативно-технічним документам, згідно з якими виготовлено Товар, в акредитовану лабораторію.Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 12 (дванадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Крупецької сільської ради  
Очікувана вартість закупівлі 25`710.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
25.09.24
Подання пропозицій
до 01.10.24
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!

Специфікація закупівлі

1)
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35541, Україна, Рівненська область, За адресами закладів, підпорядкованих Замовнику, 35541, Рівненська область, Дубенський район, село Крупець, вулиця Довга, 47-а 35543, Рівненська область, Дубенський район, село Карпилівка, вулиця Грушевського, 68 35541, Рівненська область, Дубенський район, село Баранне, вулиця Л. Українки, 82 35543, Рівненська область, Дубенський район, село Гайки-Ситенські, вулиця Миру 2б 35524, Рівненська область, Дубенський район, село Гоноратка, вулиця Садова, 58 35565, Рівненська область, Дубенський район, село Рідків, вулиця Набережна, 3 35544, Рівненська область, Дубенський район, село Михайлівка, вулиця Колгоспна, 11 35542, Рівненська область, Дубенський район, село Срібне, вулиця Шкільна, 3 35512, Рівненська область, Дубенський район, село Теслугів, вулиця Шевченка, 52
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: (Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, вершки ультрапастеризовані 15%) Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, що визначені в Додатку 2 до Договору у кількості та асортименті, що зазначається у заявці. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявками Замовника або уповноважених представників один раз на тиждень у робочі дні (понеділок-п’ятниця) та робочі години (9:00 – 17:00). Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника або уповноважених представників та на відповідні адреси. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником або уповноваженими представниками на електронну адресу Постачальника або в месенджері (через Viber, Telegram) за телефонним номером і щодо кількості поставки Товару, адресами поставки та найменуваннями здо. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника або уповноважених представників. Товар повинен бути спакований Постачальником в упаковці, яка відповідає характеру Товару такого виду. Упаковка повинна бути придатною для транспортування Товару і такою, що відповідає встановленим в Україні стандартам та/або технічним умовам і забезпечує, за умови належного поводження з вантажем, збереження від пошкоджень або знищення Товару під час транспортування, розвантаження та зберігання, зберігати смакові та якісні характеристики Товару. Постачальник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до дати прийняття Товару Замовником або уповноваженими представниками. Партії Товару мають постачатися спеціалізованим автотранспортом відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про автомобільний транспорт» та Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом, затверджених наказом Міністерства транспорту України 14.10.1997 № 363. Приймання-передача партій Товару здійснюється представниками обох Сторін в місцях поставки. При прийманні Товару його обсяг має відповідати обсягу, що зазначений у заявках та супровідних документах, а якість - нормативно-технічним документам. Замовник має право при поставці кожної окремої партії Товару, у тому числі у випадку візуального виявлення недоліків Товару, а також встановлення в процесі споживання такого Товару нетипових відхилень, які передбачені нормативно-технічними документами, згідно з якими виготовлено Товар, та умовами Договору, направити зразки проб Товару для проведення лабораторного дослідження щодо якісних та технічних показників Товару та їх відповідності вимогам Договору та чинним нормативно-технічним документам, згідно з якими виготовлено Товар, в акредитовану лабораторію.Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 12 (дванадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 430 кілограм
2)
Вершки ультрапастеризовані 15%
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35541, Україна, м. Київ, За адресами закладів, підпорядкованих Замовнику, 35541, Рівненська область, Дубенський район, село Крупець, вулиця Довга, 47-а 35543, Рівненська область, Дубенський район, село Карпилівка, вулиця Грушевського, 68 35541, Рівненська область, Дубенський район, село Баранне, вулиця Л. Українки, 82 35543, Рівненська область, Дубенський район, село Гайки-Ситенські, вулиця Миру 2б 35524, Рівненська область, Дубенський район, село Гоноратка, вулиця Садова, 58 35565, Рівненська область, Дубенський район, село Рідків, вулиця Набережна, 3 35544, Рівненська область, Дубенський район, село Михайлівка, вулиця Колгоспна, 11 35542, Рівненська область, Дубенський район, село Срібне, вулиця Шкільна, 3 35512, Рівненська область, Дубенський район, село Теслугів, вулиця Шевченка, 52
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: (Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, вершки ультрапастеризовані 15%) Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, що визначені в Додатку 2 до Договору у кількості та асортименті, що зазначається у заявці. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявками Замовника або уповноважених представників один раз на тиждень у робочі дні (понеділок-п’ятниця) та робочі години (9:00 – 17:00). Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника або уповноважених представників та на відповідні адреси. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником або уповноваженими представниками на електронну адресу Постачальника або в месенджері (через Viber, Telegram) за телефонним номером і щодо кількості поставки Товару, адресами поставки та найменуваннями здо. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника або уповноважених представників. Товар повинен бути спакований Постачальником в упаковці, яка відповідає характеру Товару такого виду. Упаковка повинна бути придатною для транспортування Товару і такою, що відповідає встановленим в Україні стандартам та/або технічним умовам і забезпечує, за умови належного поводження з вантажем, збереження від пошкоджень або знищення Товару під час транспортування, розвантаження та зберігання, зберігати смакові та якісні характеристики Товару. Постачальник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до дати прийняття Товару Замовником або уповноваженими представниками. Партії Товару мають постачатися спеціалізованим автотранспортом відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про автомобільний транспорт» та Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом, затверджених наказом Міністерства транспорту України 14.10.1997 № 363. Приймання-передача партій Товару здійснюється представниками обох Сторін в місцях поставки. При прийманні Товару його обсяг має відповідати обсягу, що зазначений у заявках та супровідних документах, а якість - нормативно-технічним документам. Замовник має право при поставці кожної окремої партії Товару, у тому числі у випадку візуального виявлення недоліків Товару, а також встановлення в процесі споживання такого Товару нетипових відхилень, які передбачені нормативно-технічними документами, згідно з якими виготовлено Товар, та умовами Договору, направити зразки проб Товару для проведення лабораторного дослідження щодо якісних та технічних показників Товару та їх відповідності вимогам Договору та чинним нормативно-технічним документам, згідно з якими виготовлено Товар, в акредитовану лабораторію.Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 12 (дванадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт Договору молочне ЗП.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.09.2024 13:16
Версія документу від: 25.09.2024 13:16
ID: 7dc21abd0e8345859e2bf63377d873a8
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.09.2024 13:18
Версія документу від: 25.09.2024 13:18
ID: 4edad434f4934a169b03aa851d5b8bad

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%
Критерій відноситься до предмету закупівлі Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%
Технічні характеристики
Вид : пастеризоване
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.09.2024
Масова частка жиру Очікуване значення: 2.5 %
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.09.2024
Технічні характеристики предмета закупівлі
Вершки ультрапастеризовані 15%
Критерій відноситься до предмету закупівлі Вершки ультрапастеризовані 15%
Технічні характеристики
Вид : ультрапастеризовані
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.09.2024
Масова частка жиру Очікуване значення: 15 %
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 25.09.2024

Дати та строки

Дата публікації 25.09.2024 13:18  
Початок періоду прийому пропозицій 25.09.2024 13:18  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 01.10.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Крупецької сільської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41055213  
Юридична адреса 35541, Україна, Рівненська область, Крупець, вул.Довга,68