Процедура закупівлі оголошена 24.09.2024 17:18. Дата останніх змін - 24.09.2024 17:18
Зернові культури та картопля (Картопля)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-24-014362-a | |
ID | 393d0ce28be34d45891c414327734d51 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-09-24-004203-a |
Очікувана вартість закупівлі
20`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля проводиться згідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р., п.11 (зі змінами та доповненнями). Тип процедури: Запит (ціни) пропозиції. Джерело фінансування: Місцевий бюджет. Оплата вартості Товару-безготівкова після оплата. В ціну Товару включається сплата податків, мита та інших обов’язкових платежів, а також вартість доставки до складу Покупця та розвантаження Товару силами Постачальника. Товар має постачатися спецтранспортом, який відповідає всім санітарним нормам, вимогам, та відповідними нормативними документами на продукти харчування. Постачання Товару здійснюється Постачальником окремими (НЕВЕЛИКИМИ) партіями у кількості зазначеної Покупцем відповідно до замовлення та графіку постачання, в день попередньо-узгоджений Сторонами. Товар постачається протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки Покупця, що надається в усному/ або письмовому/ або в електронному вигляді. Покупець має право коригувати кількість Товару в залежності від потреб та реального фінансування видатків (але в межах укладеного Договору). Постачальник гарантує, що Товар, який постачається за цим Договором, відповідає його ціновій пропозиції, вимогам якості, є вільним від будь-яких прав та домагань третіх осіб.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне підприємство "Дитяча міська лікарня" Олександрійської міської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 20`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
24.09.24
Подання пропозицій
до 27.09.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Оплата вартості Товару-безготівкова після оплата. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28008, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, вул. Козацька, 86
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Закупівля проводиться згідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р., п.11 (зі змінами та доповненнями). Тип процедури: Запит (ціни) пропозиції. Джерело фінансування: Місцевий бюджет. Оплата вартості Товару-безготівкова після оплата. В ціну Товару включається сплата податків, мита та інших обов’язкових платежів, а також вартість доставки до складу Покупця та розвантаження Товару силами Постачальника. Товар має постачатися спецтранспортом, який відповідає всім санітарним нормам, вимогам, та відповідними нормативними документами на продукти харчування. Постачання Товару здійснюється Постачальником окремими (НЕВЕЛИКИМИ) партіями у кількості зазначеної Покупцем відповідно до замовлення та графіку постачання, в день попередньо-узгоджений Сторонами. Товар постачається протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки Покупця, що надається в усному/ або письмовому/ або в електронному вигляді. Покупець має право коригувати кількість Товару в залежності від потреб та реального фінансування видатків (але в межах укладеного Договору). Постачальник гарантує, що Товар, який постачається за цим Договором, відповідає його ціновій пропозиції, вимогам якості, є вільним від будь-яких прав та домагань третіх осіб.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект-Договір-картопля-2024.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 17:16
Версія документу від: 24.09.2024 17:16
ID: 8c0daf0d8cc14c63821998a28cb2e8f5
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 17:18
Версія документу від: 24.09.2024 17:18
ID: 2731019ea88c440fae3cf639931c3743
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Відповідність ДСТУ 9221 : 1
Клас : перший
|
Дати та строки
Дата публікації | 24.09.2024 17:18 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 24.09.2024 17:18 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 27.09.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне підприємство "Дитяча міська лікарня" Олександрійської міської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 20652130 |
Юридична адреса | 28008, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, Козацька, 86 |