Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.09.2024 17:18. Дата останніх змін - 24.09.2024 17:18

Зернові культури та картопля (Картопля)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-24-014362-a  
ID 393d0ce28be34d45891c414327734d51  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-24-004203-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля проводиться згідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р., п.11 (зі змінами та доповненнями). Тип процедури: Запит (ціни) пропозиції. Джерело фінансування: Місцевий бюджет. Оплата вартості Товару-безготівкова після оплата. В ціну Товару включається сплата податків, мита та інших обов’язкових платежів, а також вартість доставки до складу Покупця та розвантаження Товару силами Постачальника. Товар має постачатися спецтранспортом, який відповідає всім санітарним нормам, вимогам, та відповідними нормативними документами на продукти харчування. Постачання Товару здійснюється Постачальником окремими (НЕВЕЛИКИМИ) партіями у кількості зазначеної Покупцем відповідно до замовлення та графіку постачання, в день попередньо-узгоджений Сторонами. Товар постачається протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки Покупця, що надається в усному/ або письмовому/ або в електронному вигляді. Покупець має право коригувати кількість Товару в залежності від потреб та реального фінансування видатків (але в межах укладеного Договору). Постачальник гарантує, що Товар, який постачається за цим Договором, відповідає його ціновій пропозиції, вимогам якості, є вільним від будь-яких прав та домагань третіх осіб.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Дитяча міська лікарня" Олександрійської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 20`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
24.09.24
Подання пропозицій
до 27.09.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата вартості Товару-безготівкова після оплата.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28008, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, вул. Козацька, 86
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Закупівля проводиться згідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р., п.11 (зі змінами та доповненнями). Тип процедури: Запит (ціни) пропозиції. Джерело фінансування: Місцевий бюджет. Оплата вартості Товару-безготівкова після оплата. В ціну Товару включається сплата податків, мита та інших обов’язкових платежів, а також вартість доставки до складу Покупця та розвантаження Товару силами Постачальника. Товар має постачатися спецтранспортом, який відповідає всім санітарним нормам, вимогам, та відповідними нормативними документами на продукти харчування. Постачання Товару здійснюється Постачальником окремими (НЕВЕЛИКИМИ) партіями у кількості зазначеної Покупцем відповідно до замовлення та графіку постачання, в день попередньо-узгоджений Сторонами. Товар постачається протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки Покупця, що надається в усному/ або письмовому/ або в електронному вигляді. Покупець має право коригувати кількість Товару в залежності від потреб та реального фінансування видатків (але в межах укладеного Договору). Постачальник гарантує, що Товар, який постачається за цим Договором, відповідає його ціновій пропозиції, вимогам якості, є вільним від будь-яких прав та домагань третіх осіб.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проект-Договір-картопля-2024.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 17:16
Версія документу від: 24.09.2024 17:16
ID: 8c0daf0d8cc14c63821998a28cb2e8f5
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 17:18
Версія документу від: 24.09.2024 17:18
ID: 2731019ea88c440fae3cf639931c3743

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Картопля столова пізня, клас перший, ДСТ
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Відповідність ДСТУ 9221 : 1
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Клас : перший
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024

Дати та строки

Дата публікації 24.09.2024 17:18  
Початок періоду прийому пропозицій 24.09.2024 17:18  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.09.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Дитяча міська лікарня" Олександрійської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20652130  
Юридична адреса 28008, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, Козацька, 86