Процедура закупівлі оголошена 24.09.2024 15:24. Дата останніх змін - 24.09.2024 15:24
Медичні матеріали одноразового використання: Шприц 5 ml (мл) луєр трьохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,7х38 mm (мм) (22Gх1 1/2"), НК 024:2023:47017 – Шприц загального призначення одноразового використання; Шприц 10 ml (мл) луєр трьохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38 mm (мм) (21Gх1 1/2"), НК 024:2023:47017 – Шприц загального призначення одноразового використання; Шприц 20 ml (мл) луєр трьохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38 mm (мм) (21Gx1 1/2"), НК 024:2023:47017 – Шприц загального призначення одноразового використання; Відріз марлевий медичний нестерильний 1000см х 90см, складка, тип 17, НК 024:2023:48126 – Рулон марлевий нестерильний, ДК 021:2015:33140000-3- Медичні матеріали (33141310-6 – Шприци), (33141114-2 – Медична марля)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-24-011115-a | |
ID | 821c727ddc0446f8b731512a4cfa45f3 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-09-20-010894-a |
Очікувана вартість закупівлі
170`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Постачальник зобов'язаний перед підписанням договору надати на кожне найменування копії декларації(й) відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, які мають бути засвідчені підписом та печаткою виробника (у разі її використання) або заявника або уповноваженого представника (з відповідним підтвердженням їх повноважень), з вказівкою на дату засвідчення, не раніше дати виходу оголошення про проведення запиту цінових пропозицій. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати нормам і стандартам діючого законодавства України. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Якість Товару підтверджується деклараціями відповідності, сертифікатами відповідності/якості та/або іншими документами на Товар, наявність яких є обов’язковою умовою при поставці відповідно до заявки Замовника. Строк придатності Товару на момент факту приймання Товару повинен становити не менше 80 % від загального строку придатності, визначеного виробником. Поставка з меншим строком придатності – за погодженням Сторін.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області | |
Очікувана вартість закупівлі | 170`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
24.09.24
Подання пропозицій
до 28.09.24
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Ціна Договору включає в себе сплату податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат Постачальника, пов’язаних з пакуванням, маркування, доставкою, завантаженням та розвантаженням Товару. Розрахунки за фактично отриманий належної якості Товар здійснюються Замовником шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, після підписання Сторонами видаткової накладної. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 15 календарні дні |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Дата подання заявки | |
Опис | Товар повинен бути поставлений згідно з установленими нормами відвантаження в упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування та розвантаження. Постачальник забезпечує можливість доставки Товару Замовнику переважно в робочі дні та робочий час (з 8-00 до 16-00), а за погодженням із Замовником поза межами робочого часу. Загальний обсяг Товару попередньо погоджується з Постачальником. Обсяг постачання Товару/кожної окремої партії Товару визначається в заявках Замовника за обов'язковим письмовим погодженням із Постачальником. Поставка Товару здійснюється партіями у кількості, зазначеної Замовником у заявці. Термін постачання Товару складає не більше, ніж 3 (трьох) робочих днів з дня отримання письмової чи усної заявки від Замовника. | |
Тип оплати | Одноразова поставка | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 3 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Шприц ін'єкційний 5 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, Подільський район, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: Постачальник зобов'язаний перед підписанням договору надати на кожне найменування копії декларації(й) відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, які мають бути засвідчені підписом та печаткою виробника (у разі її використання) або заявника або уповноваженого представника (з відповідним підтвердженням їх повноважень), з вказівкою на дату засвідчення, не раніше дати виходу оголошення про проведення запиту цінових пропозицій. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати нормам і стандартам діючого законодавства України. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Якість Товару підтверджується деклараціями відповідності, сертифікатами відповідності/якості та/або іншими документами на Товар, наявність яких є обов’язковою умовою при поставці відповідно до заявки Замовника. Строк придатності Товару на момент факту приймання Товару повинен становити не менше 80 % від загального строку придатності, визначеного виробником. Поставка з меншим строком придатності – за погодженням Сторін.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20000 штука
|
2) |
Шприц ін'єкційний 10 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, Подільський район, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: Постачальник зобов'язаний перед підписанням договору надати на кожне найменування копії декларації(й) відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, які мають бути засвідчені підписом та печаткою виробника (у разі її використання) або заявника або уповноваженого представника (з відповідним підтвердженням їх повноважень), з вказівкою на дату засвідчення, не раніше дати виходу оголошення про проведення запиту цінових пропозицій. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати нормам і стандартам діючого законодавства України. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Якість Товару підтверджується деклараціями відповідності, сертифікатами відповідності/якості та/або іншими документами на Товар, наявність яких є обов’язковою умовою при поставці відповідно до заявки Замовника. Строк придатності Товару на момент факту приймання Товару повинен становити не менше 80 % від загального строку придатності, визначеного виробником. Поставка з меншим строком придатності – за погодженням Сторін.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20000 штука
|
3) |
Шприц ін'єкційний 20 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, Подільський район, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: Постачальник зобов'язаний перед підписанням договору надати на кожне найменування копії декларації(й) відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, які мають бути засвідчені підписом та печаткою виробника (у разі її використання) або заявника або уповноваженого представника (з відповідним підтвердженням їх повноважень), з вказівкою на дату засвідчення, не раніше дати виходу оголошення про проведення запиту цінових пропозицій. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати нормам і стандартам діючого законодавства України. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Якість Товару підтверджується деклараціями відповідності, сертифікатами відповідності/якості та/або іншими документами на Товар, наявність яких є обов’язковою умовою при поставці відповідно до заявки Замовника. Строк придатності Товару на момент факту приймання Товару повинен становити не менше 80 % від загального строку придатності, визначеного виробником. Поставка з меншим строком придатності – за погодженням Сторін.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15000 штука
|
4) |
Відріз марлевий 0,9 x 10 м
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, Подільський район, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: Постачальник зобов'язаний перед підписанням договору надати на кожне найменування копії декларації(й) відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, які мають бути засвідчені підписом та печаткою виробника (у разі її використання) або заявника або уповноваженого представника (з відповідним підтвердженням їх повноважень), з вказівкою на дату засвідчення, не раніше дати виходу оголошення про проведення запиту цінових пропозицій. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати нормам і стандартам діючого законодавства України. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Якість Товару підтверджується деклараціями відповідності, сертифікатами відповідності/якості та/або іншими документами на Товар, наявність яких є обов’язковою умовою при поставці відповідно до заявки Замовника. Строк придатності Товару на момент факту приймання Товару повинен становити не менше 80 % від загального строку придатності, визначеного виробником. Поставка з меншим строком придатності – за погодженням Сторін.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект Договору ЗЦП Медичні матеріали одноразового використання.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 15:22
Версія документу від: 24.09.2024 15:22
ID: 1ca34fa1de014cf6ac748848a09859c1
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 15:24
Версія документу від: 24.09.2024 15:24
ID: 6d88ba4787dd4d9799873bc01a2d1c02
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Зовнішній діаметр голки Мінімальне значення: 0.25
Довжина голки Мінімальне значення: 0.1
Тип : Шприц ін'єкційний
Розмір голки : 21G, 22G, 23G, 24G, 25G, 26G
Тип з'єднання : Luer, Luer Lock, Luer Slip, Інтегрована голка
Положення наконечника-конуса : Ексцентричне, Концентричне
Пакування : Індивідуальне
Стерильність : Стерильний
Кількість елементів : 3-х компонентний
Кількість застосувань : Одноразовий
Тип голки : Металева голка з трьохгранною заточкою
Наявність додаткової голки : Ні
Об'єм Очікуване значення: 5
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Зовнішній діаметр голки Мінімальне значення: 0.2
Довжина голки Мінімальне значення: 0.1
Тип : Шприц ін'єкційний
Розмір голки : 21G, 22G, 24G, 25G, 26G
Положення наконечника-конуса : Ексцентричне, Концентричне
Тип з'єднання : Luer, Luer Lock, Інтегрована голка
Пакування : Індивідуальне
Стерильність : Стерильний
Кількість елементів : 3-х компонентний
Кількість застосувань : Одноразовий
Тип голки : Металева голка з трьохгранною заточкою
Наявність додаткової голки : Ні
Об'єм Очікуване значення: 10
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип : Шприц ін'єкційний
Довжина голки Мінімальне значення: 0.1
Зовнішній діаметр голки Мінімальне значення: 0.25
Розмір голки : 12G, 14G, 18G, 20G, 21G, 22G, 23G, 24G, 25G, 26G, 27G, 29G, 30G, 31G, 32G
Тип з'єднання : Luer, Luer Lock, Luer Slip, Інтегрована голка
Положення наконечника-конуса : Ексцентричне, Концентричне
Пакування : Індивідуальне
Стерильність : Стерильний
Кількість елементів : 3-х компонентний
Кількість застосувань : Одноразовий
Тип голки : Металева голка з трьохгранною заточкою
Наявність додаткової голки : Ні
Об'єм Очікуване значення: 20
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Щільність Мінімальне значення: 1
Фасування : Рулон, Складка
Тип марлі згідно ДСТУ EN 14079:2009 : 17 кгс, 18 кгс, 19 кгс, 20 кгс, 21 кгс, 22 кгс
Розривне навантаження Мінімальне значення: 7.8
Капілярність Мінімальне значення: 6
Розмір : 0,9 х 10
Стерильність :
Матеріал : Бавовна
|
Дати та строки
Дата публікації | 24.09.2024 15:24 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 24.09.2024 15:24 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 28.09.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01998644 |
Юридична адреса | 66101, Україна, Одеська область, Подільський р-н, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181 |