Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.09.2024 14:58. Дата останніх змін - 23.09.2024 14:58

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-23-009534-a  
ID 8ba66ae464834c3fb3a8633738ad314a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Умови поставки товару відповідно до Міжнародних правил тлумачення торгових термінів «Інкотермс 2010»: DDP (вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський р-н, 69063) Поставка до складу Покупця та/або повернення товару (у разі якщо запропонований Постачальником товар не відповідає вимогам Покупця за якістю та технічними характеристиками) здійснюється транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника. Розвантаження, завантаження, постачання на склад Покупця та/або повернення товару (у разі якщо запропонований Постачальником товар не відповідає вимогам Покупця за якістю та технічними характеристиками) здійснюється силами Постачальника та за рахунок Постачальника. 2. Поставка товару здійснюється Постачальником особисто або із залученням третіх осіб – транспротних експедиторів. У випадку поставки товару за цим Договором із залученням транспортних експедиторів, Постачальник завчасно, але не пізніше одного дня до дати відвантаження товару транспортному експедитору для поставки товару Покупцю, повідомляє Покупця реквізити транспортного експедитора, кількість та характеристики відвантаженого товару, склад супровідних та технічних документів на товар, дату прибуття товару у місце призначення згідно цього Договору. 3. Термін поставки товару: за зверненням Покупця та в термін визначений Покупцем (5 робочих днів), але не пізніше 25.12.2024р. Дострокова поставка може бути здійснена тільки за письмовою згодою Покупця. 4. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов цього Договору та в порядку, визначеному Бюджетним кодексом України.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ЗАПОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИКО-ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ  
Очікувана вартість закупівлі 75`744.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
23.09.24
Подання пропозицій
до 26.09.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!