Процедура закупівлі оголошена 20.09.2024 15:32. Дата останніх змін - 20.09.2024 15:32
Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554, 1 кг; Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, 1 кг
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-20-010894-a | |
ID | 212344075afe4eb191c0d5d5b1341276 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-09-20-013512-a |
Очікувана вартість закупівлі
19`537.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 43 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" | |
Очікувана вартість закупівлі | 19`537.50 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
20.09.24
Подання пропозицій
до 25.09.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 90 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару.
Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 85 кілограм
|
2) |
Сир твердий 45%, без добавок
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару.
Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект Договору 43 сир.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:31
Версія документу від: 20.09.2024 15:31
ID: e8d21a1f28614de887ab56ce2f0f0a6e
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:32
Версія документу від: 20.09.2024 15:32
ID: 5555622d3f94436da7b427767c4f269d
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4554 Очікуване значення: Так
Добавки :
Масова частка жиру Очікуване значення: 9
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Підтверджується, що
Добавки : без добавок
Масова частка жиру Очікуване значення: 45
|
Дати та строки
Дата публікації | 20.09.2024 15:32 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 20.09.2024 15:32 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 25.09.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 43 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26243361 |
Юридична адреса | 21034, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н., м. Вінниця, вул. Мазепи Гетьмана, будинок 12 |