Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.09.2024 15:16. Дата останніх змін - 20.09.2024 15:17

Столи для харчоблоку (стіл виробничий з надбудовою; сліл без полиці; стіл з двома полицями; стіл з бортами 3-х сторін, з набдудовою; стіл з бортами 3-х сторін; стіл з полецею) за код ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-20-010420-a  
ID 17f7f9ed6ddb439fad08f19238dddd41  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-20-012189-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

згідно Постанови № 1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 304`145.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
20.09.24
Період уточнень
до 25.09.24
Період оскаржень
до 25.09.24
Подання пропозицій
до 28.09.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
30.09.24
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано