Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.09.2024 00:14. Дата останніх змін - 19.09.2024 00:14

Послуги з виготовлення документів страхового фонду шляхом мікрофільмування комплекту документації на робочий проект об'єкту: "Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вулиці Арсенальній, 5 у Печерському районі"

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-19-000011-a  
ID 0dce075177f241a3b6f20c8e9d8a70ad  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-19-000004-a  
Очікувана вартість закупівлі
98`009.82 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Очікувана вартість закупівлі 98`009.82 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
19.09.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
19.09.24

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з виготовлення документів страхового фонду шляхом мікрофільмування комплекту документації на робочий проект об'єкту: "Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вулиці Арсенальній, 5 у Печерському районі"
Класифікація за ДК 021:2015: 79961330-0 - Послуги з мікрофільмування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.09.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.09.2024 00:14
Версія документу від: 19.09.2024 00:14
ID: 59e556e791544515868c3b8876470974

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33239981  
Юридична адреса 01030, Україна, Київська область, Київ, вул. Івана Франка, будинок 12 А, літ. Б  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
36
Дата підписання
18.09.2024
Дата початку дії
18.09.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
98`009.82 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
81`674.85 Гривня