Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.04.2023 19:47. Дата останніх змін - 19.05.2023 16:19

Капітальний ремонт вул. Професора Білика с.Верчани Стрийського району Львівської області. Коригування. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-26-012755-a  
ID 650b6de894394804b7760f23eb0a3448  
Загальна очікувана вартість закупівлі
6`990`816.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика для оголошення торгів все ще є обов'язок замовника встановлювати крок пониження, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 6`990`816.60 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
26.04.23
Період уточнень
до 01.05.23
Період оскаржень
до 01.05.23
Подання пропозицій
до 04.05.23
Кваліфікація переможця
з 04.05.23
Пропозиції розглянуті
з 08.05.23
Завершена
19.05.23
27.04.2023, 11:39
Ліцензія
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник, згідно тендерної документації необхідно надати ліцензію на провадження господарської діяльності (в даному випадку ліцензію на будівництво об'єктів з середніми наслідками СС2). Дане питання регулювалося Постановою КМУ від 30.06.2016 р. № 256, яка втратила чинність з реформою у сфері містобудівної діяльності 18.03.2020 року. Саме цей нормативно-правовий акт визначав порядок ліцензування такої діяльності. Тобто, з березня 2020 року стало неможливим отримання ліцензії на будівельну діяльність.

З введенням на всій території України воєнного стану, було прийнято Постанову КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. Відтак, ліцензування будівельної діяльності отримало нове регулювання – можливість подання декларації про провадження господарської діяльності. Чи буде задоволено тендерну пропозицію з таким документом як Декларація про провадження господарської діяльності на підставі Постанови № 314?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.04.2023, 14:52)
Шановний Учаснику, незважаючи на втрату чинності Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256, ліцензії, які були видані з 14.04.2017 є безстроковими. У разі, якщо потенційний учасник почав здійснювати свою господарську діяльність після набуття чинності Постанови КМУ від 18.03.2022 р. № 314, то у разі закупівлі робіт з будівництва об’єктів, які належать до класу наслідків відповідальності СС2, у підрядника має бути на виконання підрядних робіт чинна ліцензія або подана декларація про провадження господарської діяльності. Варто зазначити, що згідно пп. 2 п. 5.2.1 Розділу 5 тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
29.04.2023, 17:04
ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день!
1) Тендерною документацією передбачено: "За результатами відвідування об’єкта складається Акт обстеження об’єкту, який підписується Уповноваженими особами Сторін та подається у складі тендерної пропозиції Учасника."

Згідно Рішення №8800-р/пк-пз від 22.04.2021 аналогічна вимога визнана дискримінаційною і підлягаю усуненню. Дуже просимо Вас, з метою проведення закупівлі у відповідності до чинного законодавства, видалити зазначену вимогу з ТД.

2) Вимога щодо підтвердження аналогічного досвіду двома (не менш) договорами також є дискримінаційною.
Внесіть будь ласка зміни у відпоідності до Закону.

3) ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 скасований згідно з Наказом від 01.11.2021 № 281. Внесіть зміни, будь ласка.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.05.2023, 10:59)
Шановний Учаснику, розглянувши Ваші вимоги повідомляємо наступне:
Щодо першої вимоги:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, чинним законодавством України не встановлено заборони щодо зазначення в тендерній документації даної вимоги. Крім того, кожен бажаючий може вільно та безперешкодно відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися капітальний ремонт, та скласти даний акт обстеження. Замовник торгів запевняє, що не здійснює жодних перешкод для всіх потенційних учасників даної закупівлі. Вважаємо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці визначитись з порядком застосування наявної матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону. Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Щодо другої вимоги:
Відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Окрім цього, в п. 45 Особливостей зазначено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Так, згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, оскільки на законодавчому рівні встановлено право вимагати не один, а більше аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Щодо третьої вимоги:
Відповідно до пп. 2 п. 5.2.1 Розділу 5 тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Враховуючи вищезазначене, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесені зазначених Вами змін.