Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.12.2021 14:30. Дата останніх змін - 14.02.2022 15:44

Охоронні послуги -79710000-4 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: послуги з фізичної та технічної охорони -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-17-013779-c  
ID d18afb87755844339ceb2e3084f84790  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-12-17-013781-c  
Очікувана вартість закупівлі
384`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ "КОМПАНІЯ "ГОРСВЕТ"  
Очікувана вартість закупівлі 384`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`920.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
17.12.21
Період уточнень
до 15.01.22
Період оскаржень
до 21.01.22
Подання пропозицій
до 25.01.22
Аукціон
26.01.22
Кваліфікація переможця
з 26.01.22
Пропозиції розглянуті
з 31.01.22
Завершена
14.02.22
21.12.2021, 16:31. ID: UA-2021-12-17-013779-c.c1
Вимога (Скарга)
ВИМОГИ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
1. Ви зазначаєте вимогу: скановані копії документів, що підтверджують вищу освіту, досвід
(не менш ніж 5 років в органах внутрішніх справ, СБУ, військових формувань), проходження відповідного навчання або професійної підготовки. АЛЕ ЧОМУ САМЕ ЦЕЙ КРИТЕРІЙ??? Адже відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності:Зазначений фахівець повинен мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів: вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років. ТОБТО ОДИН З КРИТЕРІЇВ, А НЕ ТІ САМЕ ЯКІ ВИ ВКАЗАЛИ. Вимагаємо внести зміни в документацію та узгодити її з чинним законодавством!!!
2. У додатку 1 до ТД п. 1.1 передбачено надання Учасником довідку у довільній формі щодо
наявності у Учасника пункту (пунктів) централізованого спостереження, оснащеного новітнім і сучасним пультовим устаткуванням (виробника Ajax Systems), який працює цілодобово та відповідає вимогам державних стандартів України, з додаванням скан-копій оригіналу документу який підтверджує право власності на обладнання ПЦС виробника. ЧОМУ САМЕ ВИРОБНИКА Ajax Systems ?
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх учасників, оскільки є й інші системи охорони, які сертифіковані та відповідають вимогам державних стандартів України, також є сучасним, найбільш технологічним та більш інформативним пультовим устаткуванням. Вами не вказано чому саме система ВИРОБНИКА Ajax Systems є найбільш прийнятна для Вашої установи. Тим паче для фізичної охорони посилання на систему ВИРОБНИКА Ajax Systems є абсурдом, так як допомогу при здійснені фізичної охорони може надавати будь-яке сертифіковане охоронне обладнання з набагато вищими технічними якостями в порівнянні з системою ВИРОБНИКА Ajax Systems.
Таким чином, Замовником порушуються принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників (штучне обмеження кола учасників); запобігання корупційним діям зловживанням.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити посилання щодо ВИРОБНИКА Ajax Systems, або внести перечень всього сертифікованного обладнання на території України, яке надає змогу здійснювати цілодобову пультову охорону об’єкту.
3. Наступна вимога в ТД яка є дискримінаційною, це надання сканованої копії сертифікату на
систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», який підтверджує відповідність системи управління якістю (менеджменту) учасника, вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) щодо сфери сертифікації (застосування), що може бути віднесена до предмета закупівлі, який є чинним на дату кінцевого строку подання пропозицій.
Доводимо до Вашого відома, що отримання сертифіката відповідності системи менеджменту якості в Україні законодавчо не є обов’язковою процедурою. Отримати міжнародний сертифікат якості ISO необхідно в тому випадку, якщо замовники для підтвердження якості та стабільності продукції вимагають наявність сертифіката системи управління якістю.
У відповідності до принципу свободи господарювання (ст. 6 ГК України), принципу самостійного формування підприємцем програми діяльності (ст. 44 ГК України), у зв'язку з необов'язковістю сертифікації за стандартами ДСТУ ISO 9001:2015 (ст. 23 ЗУ "Про стандартизацію) вимога щодо надання сертифікату є дискримінаційною та незаконною.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язковість отримання учасниками процедури закупівлі сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити даний пункт в Тендерної документації.

4. У додатку 1 до ТД п. 2.2 передбачено надання інформації про наявність не менш 4
операторів , які будуть задіяні на пункті централізованого спостереження з додаванням сканованих копій підтверджуючих документів про відповідність кваліфікації.
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх учасників, так як в жодному нормативному акті та правовому документі не має посилань або критерій щодо операторів пункту централізованого спостереження. Просимо Вас, пояснити позицію щодо операторів пункту централізованого спостереження, посилаючись на нормативно-правові акти або Закон України «Про охоронну діяльність», так як в жодному з вищезазначених документів та в Ліцензійних умовах щодо охоронної діяльності ніяких посилань щодо кваліфікації операторів пункту централізованого спостереження НЕ МАЄ. Вказаний пункт є дискримінаційним, незаконним та підлягає виключенню. Виходячи з вищевикладеного, просимо Вас, вказаний пункт виключити з Тендерної документації.
5. Виходячи зі змісту документації, що оприлюднена в складі оголошення про проведення
цієї процедури закупівлі «Відкриті торги», зазначена документація сформована за принципами формування тендерної документації, встановлених статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до пп. 16 п. 1 р. 3 Тендерної документації Учасник повинен розмістити всі документи, передбачені ТД, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме довідку у довільній формі про наявність зв'язку з райвідділами поліції на підставі Меморандуму про співпрацю з підрозділами Національної поліції на території де знаходяться об’єкти Замовника; (долучити скан - копію оригіналу Меморандуму).
Згідно абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідності до останнього абзацу частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення процедури закупівлі «Відкриті торги», може зазначатися інша інформація.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено положень та форми такого меморандуму.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Також частиною 5 статті 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення закупівлі «Відкриті торги», та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога пп. 16 п. 1 р. 3 Тендерної документації є такою що обмежує конкуренцію, призводить до дискримінації учасників та в свою чергу встановлена з порушенням норми абз. 1 ч. 3 ст. 22 та ст. 5 Закону, оскільки такого документу не передбачено чинним законодавством України та відповідно надати такий документ і виконати умови цієї вимоги не можуть учасники, які мають на меті взяти участь в процедурі закупівлі.
Як визначає Український тлумачний словник (єдине де є визначення слова «Меморандум»), - Меморандум, це Дипломатичний документ, у якому викладаються погляди уряду або урядів з якого-небудь питання.
Які погляди необхідно викладати підрозділам Національної Поліції разом із Учасником, та яким чином на підставі такого не затвердженого жодним органом державної влади документа може бути врегульовано їх співпрацю, є не зрозумілим. Та на нашу думку безглуздим витраченням часу.
З огляду на викладене, жодних нормативних актів які регулюють такий документ як «Меморандум про співпрацю з підрозділами Поліції» не існує, та жодним діючим нормативним актом не передбачений.

Стосовно витребуваного Меморандуму Вами здійсненна підміна понять. Взаємодія між суб'єктами охоронної діяльності та правоохоронними органами дійсно спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку але ніяким чином не стосується суб'єктів охоронної діяльності при виконанні своїх функції та зобов'язань за Договором охорони.
Схожа позиція викладена в рішенні Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.05.2020 № 10892-р/пк-пз.
Таким чином з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовнику необхідно внести зміни до оголошення та документації про проведення цієї процедури закупівлі «Відкриті торги», (Тендерної документації) шляхом виключення з умов закупівлі пп. 16 п. 1 р. 3 Тендерної документації.
Якщо вищезазначені вимоги не будуть Вами усунені в Тендерної документації, будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Думаємо, що Ви не хочете стати ще одним прецедентом в практиці АМКУ!?

Шановний Учаснику, доброго дня.
1.Зміни в документацію згідно з чинним законодавством в ТД внесені.
2. Зміни в документацію згідно з чинним законодавством в ТД внесені
3. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою забезпечення отримання якісних послуг Замовник прописав у тендерній документації наявність діючого сертифіката відповідності вимогам відповідних послуг. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
4. Зміни в тендерній документації, щодо кількості операторів внесені, але наголошуємо на тому що, Замовник формує вимоги тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про охоронну діяльність» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації наявність операторів , які будуть задіяні на пункті централізованого спостереження з документами відповідної кваліфікації. Наявність кваліфікації у операторів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам, як це передбачено п. 16. ст.. 14 Постановою кабінету міністрів України № 960 від 18.11.2015 р.
« Працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.
Освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти.
Професійна підготовка персоналу пункту централізованого спостереження забезпечується суб’єктом охоронної діяльності.
Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
5. . Зміни в тендерній документації, щодо Меморандуму внесені, але наголошуємо на тому що Замовник формує вимоги тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про охоронну діяльність» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації наявність. Таким чином Замовник вважає за необхідне виставити вимогу про співпрацю суб’єкта охоронної діяльності з територіальним підрозділом поліції на території оперативного обслуговування якого знаходяться об’єкти замовника, законною підставою даної вимоги є положення розділу V Закону України «Про охоронну діяльність» де визначено що Суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Щодо твердження про не відповідність слова «Меморандум про співпрацю з підрозділами Поліції», пояснюємо що зазначений документ може мати й іншу назву, але за змістом відповідати вимозі про співпрацю, та бути підписаним керівником суб’єкту охоронної діяльності та керівником підрозділу поліції й скріплений печатками.

Відповідь замовника: 24.12.2021 09:03
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
28.12.2021, 17:44. ID: UA-2021-12-17-013779-c.c2
Скарга до АМКУ
ТОВ "ФІРМА"ФЕДЕРАЛ"
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
У тендерній документації замовник встановив дискримінаційні вимоги, завдяки яким ускладнено підготовку документів тендерної пропозиції. За таких вимог ТОВ "ФІРМА"ФЕДЕРАЛ" не має можливості належним чином підготувати тендерну пропозицію та прийняти участь в процедурі закупівлі.
Дата розгляду скарги13.01.2022, 12:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Відповідно до Закону про "Публічні Закупівлі" Замовником усунено порушення
Дата виконання рішення замовником: 19.01.2022 10:48
Виконана замовником