Процедура закупки объявлена 05.02.2021 19:04. Дата последних изменений - 15.04.2021 17:53
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція аеродромного комплексу Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава» за адресою: вул. Київська, с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області», стадія «Проект» з отриманням позитивного звіту експертизи (код ДК 021:2015:71000000-8-Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги) -
Идентификатор закупки | UA-2021-02-05-013665-a | |
ID | 954f31832d134858b9682221d7f8596f | |
Идентификатор плана | UA-P-2021-02-05-014720-a |
Ожидаемая стоимость
12`500`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме 62 500,00 грн. (шістдесят дві тисячи п’ятсот гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321: має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA 098201720344281010100009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію «ціна». Питома вага критерію ціна (PV) становить 70%.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ | |
Ожидаемая стоимость | 12`500`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 62`500.00 Гривна | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 62`500.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка работ |
Закупка объявлена
05.02.21
Период уточнений
до 09.03.21
Период обжалования
до 15.03.21
Прием предложений
до 19.03.21
Аукцион
19.03.21
Квалификация
с19.03.21
Предложения рассмотрены
с31.03.21
Завершен
15.04.21
10.02.2021, 18:38. ID:
UA-2021-02-05-013665-a.a1
Требование (Жалоба)
Щодо виконання ОВД
Відповідно до п. 1.10 “Основні обсяги проєктування та вимоги до проєктування” Технічного завдання Додаток 4 Тендерної документації Замовник вимагає виконати процедуру ОВД.
Згідно ДБН А.2.2-3-2012 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” до складу завдання на проектування входить розділ “Оцінка впливів на навколишнє середовище”. Відповідно процедура ОВД до складу завдання на проектування не входить та повинна розроблятися за окремим договором.
Просимо внести зміни до технічного завдання та замінити вимогу щодо виконання процедури ОВД на виконання розділу “Оцінка впливів на навколишнє середовище”.
Згідно ДБН А.2.2-3-2012 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” до складу завдання на проектування входить розділ “Оцінка впливів на навколишнє середовище”. Відповідно процедура ОВД до складу завдання на проектування не входить та повинна розроблятися за окремим договором.
Просимо внести зміни до технічного завдання та замінити вимогу щодо виконання процедури ОВД на виконання розділу “Оцінка впливів на навколишнє середовище”.
Розглянувши Вашу вимогу Замовник може зазначити наступне.
У відповідності п. 7 ч. 2 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі - Закон) до першої категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, входить будівництво аеропортів і аеродромів з основною злітно-посадковою смугою довжиною 2100 метрів і більше.
В свою чергу у відповідності до ч. 6 ст. 3 вищевказаного Закону забороняється провадження господарської діяльності, експлуатація об’єктів, інші втручання в природне середовище і ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин, використання техногенних родовищ корисних копалин, якщо не забезпечено в повному обсязі додержання екологічних умов, передбачених у висновку з оцінки впливу на довкілля, рішенні про провадження планованої діяльності та проектах будівництва, розширення, перепрофілювання, ліквідації (демонтажу) об’єктів, інших втручань у природне середовище і ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин, використання техногенних родовищ корисних копалин, а також змін у цій діяльності або подовження строків її провадження.
Згідно з ч. 1 ст. 6 Закону суб’єкт господарювання забезпечує підготовку звіту з оцінки впливу на довкілля і несе відповідальність за достовірність наведеної у звіті інформації згідно з законодавством.
Відповідно Закону здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковою у процесі прийняття рішень про провадження планової діяльності. В результаті прийняття даного Закону, що вступив в дію 18.12.2017 року, втратив чинність Закон України «Про екологічну експертизу». Таким чином процедура оцінки впливу на довкілля замінює процедуру державної екологічної експертизи.
Таким чином, у відповідності до Закону процедура ОВД входить до складу завдання на проектування.
У відповідності п. 7 ч. 2 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі - Закон) до першої категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, входить будівництво аеропортів і аеродромів з основною злітно-посадковою смугою довжиною 2100 метрів і більше.
В свою чергу у відповідності до ч. 6 ст. 3 вищевказаного Закону забороняється провадження господарської діяльності, експлуатація об’єктів, інші втручання в природне середовище і ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин, використання техногенних родовищ корисних копалин, якщо не забезпечено в повному обсязі додержання екологічних умов, передбачених у висновку з оцінки впливу на довкілля, рішенні про провадження планованої діяльності та проектах будівництва, розширення, перепрофілювання, ліквідації (демонтажу) об’єктів, інших втручань у природне середовище і ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин, використання техногенних родовищ корисних копалин, а також змін у цій діяльності або подовження строків її провадження.
Згідно з ч. 1 ст. 6 Закону суб’єкт господарювання забезпечує підготовку звіту з оцінки впливу на довкілля і несе відповідальність за достовірність наведеної у звіті інформації згідно з законодавством.
Відповідно Закону здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковою у процесі прийняття рішень про провадження планової діяльності. В результаті прийняття даного Закону, що вступив в дію 18.12.2017 року, втратив чинність Закон України «Про екологічну експертизу». Таким чином процедура оцінки впливу на довкілля замінює процедуру державної екологічної експертизи.
Таким чином, у відповідності до Закону процедура ОВД входить до складу завдання на проектування.
Ответ заказчика: 12.02.2021 09:03
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
10.02.2021, 21:56. ID:
UA-2021-02-05-013665-a.a2
Требование (Жалоба)
Щодо надання Акту обстеження (огляду) об’єкту
Згідно п.п.6 п. 3 розділу V. "Розгляд, оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця" Тендерної документації Замовник в складі тендерної пропозиції вимагає надати: "Акт обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника"
Зазначена вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель визначені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо виключити зазначену вимогу із тендерної документації.
Зазначена вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель визначені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо виключити зазначену вимогу із тендерної документації.
Відповідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником у відповідності пп. 6 п. 3 Розділу 5 тендерної документації передбачено надання акту обстеження (огляду) об’єкту.
Надання акту обстеження необхідно для того, щоб учасник до подання тендерних пропозицій оцінив фактичні обсяги та умови виконання робіт.
Таким чином, вимога щодо надання Акту обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі",у зв’язку з тим, що кожен учасник має можливість виконати умови тендерної документації.
Надання акту обстеження необхідно для того, щоб учасник до подання тендерних пропозицій оцінив фактичні обсяги та умови виконання робіт.
Таким чином, вимога щодо надання Акту обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі",у зв’язку з тим, що кожен учасник має можливість виконати умови тендерної документації.
Ответ заказчика: 12.02.2021 09:11
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена