Процедура закупки объявлена 16.01.2021 09:14. Дата последних изменений - 02.02.2021 09:16
Послуги по технічному обслуговуванню і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (поточний ремонт багатофункціональних пристроїв та заправка картриджів) -
Идентификатор закупки | UA-2021-01-16-000070-b | |
ID | 4f2b8dacf6754cc89c1250468facccd0 |
Ожидаемая стоимость
130`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради | |
Ожидаемая стоимость | 130`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 650.00 Гривна | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
16.01.21
Период уточнений
до 21.01.21
Прием предложений
до 26.01.21
Аукцион
27.01.21
Квалификация
с27.01.21
Предложения рассмотрены
с27.01.21
Завершен
02.02.21
18.01.2021, 16:24
Проєкт Договору
Общий вопрос о закупке
1) У пункті 4.3 Договору зазначено «У кожному випадку невиконання Послуг або виконання не в повному обсязі, у визначеній строк, визначений цим договором,ВИКОНАВЕЦЬ сплачує ЗАМОВНИКУ штраф 20% від суми Договору», але спираючись на пункт 4.2 справедливим було б нарахування штрафу від вартості невиконаних послуг, а не від суми договору. У пункті 4.2 вказано, що «в разі затримки оплати за надані послуги понад встановлені цим Договором терміни ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ пеню, яка обчислюється від вартості неоплачених послуг у розмірі 0,5% ставки НБУ.» Необхідно прибрати дискримінацію, між ЗАМОВНИКОИ і ВИКОНАВЦЕМ.
2) Пункт 1.3. Термін заправки картриджів не повинен перевищувати 2 годин з моменту отримання замовлення від ЗАМОВНИКА (замовлення здійснюється шляхом письмового повідомлення, повідомлення електронною поштою, або за допомогою телефонного/факсимільного зв’язку).
Але враховуючи, що деякі місця розташування техніки ЗАМОВНИКА знаходяться далеко від Сервісного центру ВИКОНАВЦЯ та один від одного, прошу зазначити в Договорі час заправки картриджів без урахування доставки, тобто 2 години на заправку і додатково час на транспортування.
3) Пункт 1.2.2. Проведення поточного ремонту багатофункціональних пристроїв, вказаних у п.1.2.1. договору, а саме:
- профілактичні заходи (чищення, змазування, протирання деталей, механізмів);
- технічні заходи (ремонтування багатофункціональних пристроїв та картриджів з заміною або без заміни деталей, механізмів)
Прошу надати роз’яснення, щодо кількості багатофункціональних пристроїв підлягаючих ремонтуванню (тип, назва, кількість), аналогічно послугам по заправці картриджів (Додаток №2 до оголошення спрощеної закупівлі)
2) Пункт 1.3. Термін заправки картриджів не повинен перевищувати 2 годин з моменту отримання замовлення від ЗАМОВНИКА (замовлення здійснюється шляхом письмового повідомлення, повідомлення електронною поштою, або за допомогою телефонного/факсимільного зв’язку).
Але враховуючи, що деякі місця розташування техніки ЗАМОВНИКА знаходяться далеко від Сервісного центру ВИКОНАВЦЯ та один від одного, прошу зазначити в Договорі час заправки картриджів без урахування доставки, тобто 2 години на заправку і додатково час на транспортування.
3) Пункт 1.2.2. Проведення поточного ремонту багатофункціональних пристроїв, вказаних у п.1.2.1. договору, а саме:
- профілактичні заходи (чищення, змазування, протирання деталей, механізмів);
- технічні заходи (ремонтування багатофункціональних пристроїв та картриджів з заміною або без заміни деталей, механізмів)
Прошу надати роз’яснення, щодо кількості багатофункціональних пристроїв підлягаючих ремонтуванню (тип, назва, кількість), аналогічно послугам по заправці картриджів (Додаток №2 до оголошення спрощеної закупівлі)
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.01.2021, 12:38)
1.Проект договору не підлягає коригуванню. Вимоги щодо відповідальності сторін не є дискримінацією у розумінні закону, оскільки складені у відповідності до норм ЦКУ та ГКУ. Учасники закупівель мають право або погодитись з вимогами проекту договору, або ні.
2. Назвати кількість немає можливості, оскільки жоден МФУ наразі не потребує ремонту чи іншого тех.обслуговування. Якщо після укладення договору виникне така потреба, то їх обслуговування та ремонт будуть проводитись виконавцем у межах суми договору.
2. Назвати кількість немає можливості, оскільки жоден МФУ наразі не потребує ремонту чи іншого тех.обслуговування. Якщо після укладення договору виникне така потреба, то їх обслуговування та ремонт будуть проводитись виконавцем у межах суми договору.
18.01.2021, 16:35
Посилання на Оголошення
Общий вопрос о закупке
Якщо виконавець платник единого податку 3 група без ПДВ. Як будуть порівнюватися ціни з ПДВ та на единому податку без ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.01.2021, 12:39)
Ціни будуть порівнюватись відповідно до вимог законодавства, шляхом проведення аукціону, за результатами якого найнижча пропозиція учасника буде оцінюватись замовником.