Процедура закупки объявлена 29.12.2020 16:22. Дата последних изменений - 10.05.2021 00:03
ДК 021:2015 (CPV) 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Рецепції, стелажі, столи, лавки, дивани, крісла, стільці, подушки-мати, гардеробні стійки, крісла-мішки, тумби, шафи) -
Идентификатор закупки | UA-2020-12-29-005067-c | |
ID | cbbc361938124b3b925cf746438831db |
Ожидаемая стоимость
2`448`277.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Департамент культури і туризму Запорізької міської ради | |
Ожидаемая стоимость | 2`448`277.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 12`241.39 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
29.12.20
Период уточнений
до 26.01.21
Период обжалования
до 01.02.21
Прием предложений
до 05.02.21
Аукцион
08.02.21
Квалификация
с08.02.21
Торги отменены
10.05.21
29.12.2020, 21:33
Надання зразків
Общий вопрос о закупке
Доброго дня. Ви вимагаєте на стадіії прийому тендерної пропозиції надати зразки виробів для перевірки якості, кольору, розмірів. Ви маєте на увазі всі вироби по одному, всі 154 позиції. Чи не здається вам це дискримінаційною умовою? Навряд чи хто тримає на складі всі ці позиції. Зробіть , будь ласка уточнення.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.01.2021, 16:27)
Згідно ст.22 ч.3 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання зразків виробів для перевірки якості, кольору, розмірів зазначена Замовником у зв’язку з виробничою необхідністю забезпечення поставки товарів у підвідомчі заклади витримані у розробленому концептуальному стилі , і є невід’ємною частиною тендерної документації.
30.12.2020, 00:14
Щодо тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник! завантажте будь ласка Тендерну документацію а також відповідні додатки в Word форматі, щоб Учасник мав змогу скопіювати текст. Так як по вимогам документації учасникам необхідно надання довідок за формами зазначеним в документації так само проект договору повинен бути заповнений з боку учасника та технічне завдання, які неможливо скопіювати у звя'зку з тим, що символи не розпізнаються.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.01.2021, 16:28)
Замовник торгів у сфері закупівель керується ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), статтею 10 якого визначений обов’язок оприлюднювати інформацію про закупівлю, в тому числі тендерну документацію. Законом не визначений формат файлів, які завантажуються до ITC «Prozorro». З метою дотримання відповідності завантаженої до ITC «Prozorro» тендерної документації та її оригіналу тендерним комітетом прийняте рішення оприлюднювати її в форматі Portable Document Format (pdf).
30.12.2020, 09:18
Робочі креслення / ескізи / візуалізації предмета закупівлі
Вопрос о предмете закупкиДК 021:2015 (CPV) 39150000-8 Меблі та пр
Задля максимально точної відповідності товарів, що пропонуються Учасником предмету закупівлі, просимо Замовника надати більш детальний опис предметів закупівлі та/або схематичні зображення, технічні малюнки, креслення або ескізи меблевих виробів.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.01.2021, 16:29)
Всі необхідні технічні характеристики щодо предмета закупівлі (розміри, формат, метеріал, колір) наведені в Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання».
30.12.2020, 09:21
Вимога надання сертифікатів
Общий вопрос о закупке
В Додатку 4 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати «сертифікати відповідності» на вироби.
З цього приводу зауважимо наступне.
Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування.
Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними, дискримінаційними та такими, що перешкоджають вільній конкуренції.
Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі.
З цього приводу зауважимо наступне.
Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування.
Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними, дискримінаційними та такими, що перешкоджають вільній конкуренції.
Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.01.2021, 16:31)
В Додатку 4 до тендерної документації п.2 зазначено:
«2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи:
Надати сертифікат відповідності на вироби або обгрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації) разом з листом від уповноваженої на те організації.»
«2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи:
Надати сертифікат відповідності на вироби або обгрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації) разом з листом від уповноваженої на те організації.»
30.12.2020, 09:21
Документи для підтвердження якості товару
Общий вопрос о закупке
Задля унеможливлення поставки продукції сумнівної якості пропонуємо Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та викласти вимоги для підтвердження Учасником якості товару, що пропонується наступним чином:
«Для підтвердження якості товару Учасник має надати в складі тендерної пропозиції:
1. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, що пропонуються Учасником згідно закупівлі.
2. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основний матеріал для виготовлення меблів – ДСП.
3. Сертифікат системи управління якістю на підприємстві Учасника відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та системи екологічного управління відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Разом із сертифікатами ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 Учасник має надати коди перевірки валідності даних сертифікатів задля перевірки Замовником чинності наданих документів.»
«Для підтвердження якості товару Учасник має надати в складі тендерної пропозиції:
1. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, що пропонуються Учасником згідно закупівлі.
2. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основний матеріал для виготовлення меблів – ДСП.
3. Сертифікат системи управління якістю на підприємстві Учасника відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та системи екологічного управління відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Разом із сертифікатами ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 Учасник має надати коди перевірки валідності даних сертифікатів задля перевірки Замовником чинності наданих документів.»
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.01.2021, 16:32)
В Додатку 4 до тендерної документації п.2 зазначено:
«2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи:
Надати сертифікат відповідності на вироби або обгрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації) разом з листом від уповноваженої на те організації.»
«2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи:
Надати сертифікат відповідності на вироби або обгрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації) разом з листом від уповноваженої на те організації.»
30.12.2020, 09:24
Незаконна вимога надання зразків товару
Общий вопрос о закупке
В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна та незаконна вимога, а саме:
Додаток 4 ТД:
3. Учасник торгів на стадії прийому тендерних пропозицій має надати зразки меблів Замовнику для перевірки якості моделей, розмірів, кольору та іншим технічним вимогам які встановлені Замовником.
З цього приводу зауважимо наступне.
Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як:
- Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу;
- Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу;
- Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним;
- Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцінку його цілісності та комплектації тощо?
- У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога надання зразків порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного. Відповідно до ч. 8, 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Абз. 2 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Відповідно до ч.6 ст. 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в електронному вигляді та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій.
Також Замовник має можливість встановити всі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі в Тендерній Документації, та перевірити їх в Тендерній Пропозиції Учасника тільки в електронному вигляді. Згідно рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пк-пз від 19.12.2017 року №11938-р/пк-пз від 28.08.2019 року № 16392- р/пк-пз від 11.11.2019 року зразки товару не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вважаємо, що вказана умова тендерної документації порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, оскільки Замовник повинен здійснювати оцінку виключно тендерних пропозицій, а не будь-яких інших обставин. Зазначена умова тендерної документації порушує наше право на участь у закупівлі, порядок проведення якої відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо Вам, що відмова від поставки зразків товару не є відмовою від поставки товару. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків товару. У разі невиконання ми змушені будемо звернутися зі скаргою на умови закупівлі до Антимонопольного Комітету України з метою відновити порушені права.
Додаток 4 ТД:
3. Учасник торгів на стадії прийому тендерних пропозицій має надати зразки меблів Замовнику для перевірки якості моделей, розмірів, кольору та іншим технічним вимогам які встановлені Замовником.
З цього приводу зауважимо наступне.
Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як:
- Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу;
- Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу;
- Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним;
- Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцінку його цілісності та комплектації тощо?
- У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога надання зразків порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного. Відповідно до ч. 8, 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Абз. 2 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Відповідно до ч.6 ст. 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в електронному вигляді та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій.
Також Замовник має можливість встановити всі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі в Тендерній Документації, та перевірити їх в Тендерній Пропозиції Учасника тільки в електронному вигляді. Згідно рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пк-пз від 19.12.2017 року №11938-р/пк-пз від 28.08.2019 року № 16392- р/пк-пз від 11.11.2019 року зразки товару не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вважаємо, що вказана умова тендерної документації порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, оскільки Замовник повинен здійснювати оцінку виключно тендерних пропозицій, а не будь-яких інших обставин. Зазначена умова тендерної документації порушує наше право на участь у закупівлі, порядок проведення якої відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо Вам, що відмова від поставки зразків товару не є відмовою від поставки товару. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків товару. У разі невиконання ми змушені будемо звернутися зі скаргою на умови закупівлі до Антимонопольного Комітету України з метою відновити порушені права.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.01.2021, 16:34)
Згідно ст.22 ч.3 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання зразків виробів для перевірки якості, кольору, розмірів зазначена Замовником у зв’язку з виробничою необхідністю забезпечення поставки товарів у підвідомчі заклади витримані у розробленому концептуальному стилі , і є невід’ємною частиною тендерної документації.
30.12.2020, 09:25
Формат надання тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Для можливості підготовки Учасником документів тендерної пропозиції просимо Замовника завантажити / продублювати тендерну документацію в форматі MS Word
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.01.2021, 16:35)
Замовник торгів у сфері закупівель керується ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), статтею 10 якого визначений обов’язок оприлюднювати інформацію про закупівлю, в тому числі тендерну документацію. Законом не визначений формат файлів, які завантажуються до ITC «Prozorro». З метою дотримання відповідності завантаженої до ITC «Prozorro» тендерної документації та її оригіналу тендерним комітетом прийняте рішення оприлюднювати її в форматі Portable Document Format (pdf).