Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.02.2017 14:35. Дата последних изменений - 30.05.2017 15:01

поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 12+300 - км 23+062, Черкаська область -

Идентификатор закупки UA-2017-02-06-001557-b  
ID 4226330c93ee47b196cfaa6a655f6ce8  
Ожидаемая стоимость
119`854`202.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Служба автомобільних доріг у Черкаській області  
Ожидаемая стоимость 119`854`202.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 359`562.61 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 359`562.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
06.02.17
Период уточнений
до 06.03.17
Период обжалования
до 12.03.17
Прием предложений
до 16.03.17
Преквалификация
с31.03.2017
Обжалование преквалификации
до 18.04.2017
Аукцион
17.05.17
Квалификация
с17.05.17
Предложения рассмотрены
18.05.17
Завершен
30.05.17
14.02.2017, 14:19
Уточнення змісту технічного завдання (Додаток №6 до тендерної документації)
Вопрос о предмете закупкипоточний середній ремонт автомобільної д
Шановний Замовнику,
просимо роз'яснити наступне:
1.Позиція №1 технічного завдання.
Для відповідності технічному завданню, просимо вказати яким чином врахувати коригування фрезерування глибиною на 4,5см. Діючими нормами СОУ 45.2-00018112-035:2010 врахована глибина 5см та коригування на 1см глибини.
Яка кількість відфрезерованого матеріалу підлягає поверненню з транспортуванням та на скільки км ?
Яка кількість відфрезерованого матеріалу з навантаженням транспортується у сміття на 25 км?
2.Позиція №2 технічного завдання.
Демонтовану бар'єрну огорожу на металобрухт, або потрібно повернення? Якщо повернення, то на скільки км?
Який крок демонтованої бар'єрної огорожі?
3.Позиція №3 технічного завдання.
Демонтований трос на металобрухт, або потрібно повернення? Якщо повернення, то на скільки км?
4.Позиція №3 технічного завдання.
Просимо уточнити крок встановлення тросової огорожі. Відповідно до типового рішення 3.503.1-89 крок встановлення стовпчиків становить 5м і тоді кількість повинна бути 4057 шт, а не 2536 шт.
5.Позиція №5 технічного завдання.
Просимо уточнити вагу сміття від демонтажу залізобетонних стовпчиків. Відповідно до групи 51-2 ДСТУ Б Д.2.-27-2016 демонтаж виконується краном, тобто демонтують стовпчик повністю на всю довжину 1,95м і тому вага 2536 шт становить 0,25х0,15х1,95х2,4х2536=445,068 т.
Просимо уточнити, сміття з навантаженням та транспортуванням до 25 км?
6. Позиція № 7 технічного завдання.
Просимо уточнити площу вирівнюючого шару.
7. Позиція № 8 технічного завдання.
Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину проїзної частини.
8. Позиція № 52 технічного завдання.
Просимо уточнити площу вирівнюючого шару.
9. Позиція № 53 технічного завдання.
Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину зупинкового майданчика.
10. Позиція № 56 технічного завдання.
Просимо уточнити площу вирівнюючого шару.
11. Позиція № 57 технічного завдання.
Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину стоянки.
12. Позиція № 56-57 технічного завдання.
Просимо уточнити тип асфальтобетонної суміші та модифікацію бітуму полімерами.
13. Позиція № 60 технічного завдання.
Для визначення ширини захватки, просимо уточнити ширину посадкового майданчика та тротуарів.
14. Позиція № 46 технічного завдання.
Просимо уточнити на скільки км потрібно вивозити сміття на 15 км чи на 25км?
15.Позиція № 34 технічного завдання.
Просимо уточнити об`єм: потрібно 12 кг, замість 0,12кг.
16. Позиція № 58 Технічного завдання.
Просимо уточнити марку бортових каменів, БР.100.30.18?
17. Позиції №64-65 технічного завдання.
Просимо уточнити кількість насадження саженців 46 шт чи 36 шт?
18. Позиції №70-71 технічного завдання.
Просимо уточнити, що мається на увазі під анкерними деталями, які поставляються привареними до стрижів каркасів та сіток?
- Труба металева 80х60х4?
19. Позиція №76 технічного завдання.
Шаг однобічного металевого оцинкованого бар’єрного огородження складає 4м?
20.Пункт 5 примітки до технічного завдання.
Просимо уточнити наступне:
при влаштуванні щебеневої основи врахувати підґрунтовку 4 л/м2 бітумною емульсією (на стоянках 2,5 л/м2 бітумом БНД)?
Напевно мали на увазі наступне:
- улаштування щебеневої основи фр.40-70 Н=16см група 2-9 СОУ 45.2-00018112-035:2010
- улаштування чорнощебеневих основ методом напівпросочування товщиною 4см група
7-23 ДСТУ Б Д.2.2-27-2016 з витратою бітумної емульсії 4 л/м2 (на стоянках 2,5 л/м2 бітуму БНД).
21. У технічному завданні передбачені роботи по розділам. У кожному окремому розділі враховані роботи з різних глав ЗРК. Якщо послідовно проводити розрахунок згідно з технічним завданням буде порушено структуру формування ЗРК відповідно до СОУ 42.1-37641918-050:2012. Поясніть, як сформувати склад кошторисного розрахунку по главам.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.02.2017, 17:51)
Будуть внесені уточнення (зміни) до Технічного завдання тендерної документації з більш вичерпною інформацією у вигляді нової редакції тендерної документації
14.02.2017, 14:20
Строк надання послуг
Вопрос о предмете закупкипоточний середній ремонт автомобільної д
В пункті 4.4 Тендерної документації вказано строк надання послуг - 2017 рік, в той же час в п. 5.1. додатку №5 до тендерної документації (Проект договору) вказано «Строк надання послуг: протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Договору, відповідно до графіку надання послуг (Додаток №__).» Просимо Вас дати уточнення щодо строку надання послуг.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.02.2017, 17:52)
Строк надання послуг становить 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Договору і буде визначатись відповідно до графіку надання послуг та після погоджених планів Замовником
22.02.2017, 16:10
Уточнення змісту технічного завдання (Додаток №6 до тендерної документації)
Вопрос о предмете закупкипоточний середній ремонт автомобільної д
1. Позиція № 1 технічного завдання.
Яка кількість відфрезерованого матеріалу підлягає поверненню з транспортуванням та на скільки км ? 11 3001 х 0,045 х 1,8 = 9 153,08 т ?
2. Позиція № 56-57 технічного завдання.
Просимо уточнити чому вирівнюючий шар з асфальтобетонної суміші типу А на бітумах модифікованих полімерами (БМП), а верхній шар покриття з асфальтобетонної суміші типу Б на бітумах не модифікованих полімерами (БМП)?
3.Позиція № 34 технічного завдання. Просимо уточнити об`єм: потрібно 12 кг, замість 0,12кг. Дивись Т П 503-05-11.85 стор.52 креслення «Кріплення елементів фриза і лави».
4. Позиції №64-65 технічного завдання. Просимо уточнити кількість насадження саджанців 46 шт чи 36 шт? п.64 «Насадження саджанців під лопату - 46шт»,п.64 «Саджанці акації шаровидної, 1 група, 1 сорт - 36 шт».
5. Позиції №70-71 технічного завдання. Просимо уточнити, що мається на увазі під анкерними деталями, які поставляються привареними до стрижнів каркасів та сіток? - п.70 « Встановлення металевих зварних поручнів на мостах і шляхопроводах (перильне огородження)», п.71 «Анкерні деталі, такі, що поставляються привареними до стрижнів каркасів та сіток»
6.Пункт 5 примітки до технічного завдання. Просимо уточнити наступне: при влаштуванні щебеневої основи врахувати підґрунтовку 4 л/м2 бітумною емульсією (на стоянках 2,5 л/м2 бітумом БНД)?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.02.2017, 17:02)
1. Вартість та кількість матеріальних ресурсів отриманих після фрезерування буде визначено відповідно фактичного виходу відповідно “Методичним вказівкам з визначення вартості матеріальних ресурсів , отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно будівництву” МВ 03450778-736:2014. 2. В технічному завданні вказані всі необхідні параметри для розрахунку очікуваної вартості робіт. 3. В технічному завданні вказані всі необхідні параметри для розрахунку очікуваної вартості робіт. 4. Технічне завдання уточнено, відповідно внесеним змінам від 17.02.2017. 5. Елементи перильного огородження. 6. В технічному завданні вказані всі необхідні параметри для розрахунку очікуваної вартості робіт
27.02.2017, 17:05
Технічне завдання
Общий вопрос о закупке
1. Просимо надати уточнення по об'єму та призначенню (повернення, утилізація) будівельного сміття від виконання робіт в п.2-4 та 42-44? Якщо утилізація, то яка вартість утилізації?
2.  Норма групи 4 -39  СОУ 45.2-00018112-035:2010 по монтажу перильного огородження (п.70) передбачає монтаж металоконструкцій до основи шляхопроводу. До чого монтується огородження в даному випадку?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.03.2017, 12:00)
1. Тип сміття отриманого від розбирання конструкцій автопавільйону, тросового огородження та дорожнього одягу не підлягає утилізації. Дане сміття вивозиться на сміттєзвалище. 2. Огородження монтується до закладних деталей конструкції дамби
28.02.2017, 13:07
Технічне завдання
Вопрос о предмете закупкипоточний середній ремонт автомобільної д
1. Надання гарантійних термінів експлуатації:
• Згідно ВБН Г.-218-050-2001 Зміна 1 таблиці 2 , для другої категорії дороги, другої дорожнокліматичної зони міжремонтний термін при поточному середньому ремонті складає 5-6 років. Для надання гарантії за більшими термінами просимо Вас надати перспективну інтенсивність до 2027 року, фізико механічні властивості всіх шарів дорожнього одягу, коефіцієнт міцності та перспективне навантаження і за якими критеріями приймалось рішення посилення (ВБН В.2.3—218-186-2004)
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.03.2017, 12:02)
Розрахункова очікувана інтенсивність руху на даній ділянці дороги у 2036 році складатиме 29345 авт./добу (згідно проекту)
02.03.2017, 14:49
Технічне завдання
Вопрос о предмете закупкипоточний середній ремонт автомобільної д
1. Просимо надати уточнення по маркуванню, типу, розмірам панелей ПС-1, ПС-2, ПС-3 та плит ПО-1, ПП-1, що використовуються при будівництві автопавільйону.
2. Просимо надати роз'яснення по можливості використання коефіцієнта 1,2 (роботи на одній половині проїзної частини доріг, з рухом транспорту по другій) при виконанні робіт на стоянці, так як не зрозуміло відстань даного об'єкта від проїзної частини.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.03.2017, 12:16)
1. ПС-1, ПС-2, ПС-3 – панелі (плити) перекриттів суцільні пласкі довжина до 3 м, товщина 12 см, маса до 5 т. ПП-1, ПО-1 – панелі (плити) перекриттів суцільні пласкі довжина від 3 м до 12 м, товщина 12 см, маса до 5 т. 2. Коефіцієнт 1,2 (роботи на одній половині проїзної частини доріг, з рухом транспорту по другій) при виконанні робіт на стоянці не застосовується.