Процедура закупки объявлена 15.07.2020 16:22. Дата последних изменений - 10.11.2020 16:37
вугілля кам’яне марки АС 6-13 мм -
Идентификатор закупки | UA-2020-07-15-007155-c | |
ID | 1abfec969a9f4a38a6b7635d537c8c63 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`716`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ДЗ "УСДРЗН МОЗ України" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 1`716`000.00 Гривна (с НДС) | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 51`480.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
15.07.20
Период уточнений
до 20.07.20
Период обжалования
до 26.07.20
Прием предложений
до 30.07.20
Аукцион
31.07.20
Квалификация
с31.07.20
Предложения рассмотрены
с25.09.20
Завершен
10.11.20
16.07.2020, 11:47. ID:
UA-2020-07-15-007155-c.b1
Требование (Жалоба)
Вимога
Сертифікат, що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності відповідно до виконання зобов’язань за предметом закупівлі.
Що повинно бути вказано у сертифікаті?
Що повинно бути вказано у сертифікаті?
Шановний Учаснику!В сертифікаті повинно бути вказано, що система управління якістю відповідає вимогам ISO9001:2015.Предметом договору є постачання вугілля,
тобто у сертифікаті має бути вказаний відповідний код КВЕД. За більш детальною інформацією щодо даного виду сертифікатів Ви можете звернутися до органів сертифікації.
тобто у сертифікаті має бути вказаний відповідний код КВЕД. За більш детальною інформацією щодо даного виду сертифікатів Ви можете звернутися до органів сертифікації.
Ответ заказчика: 21.07.2020 11:04
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
16.07.2020, 23:12. ID:
UA-2020-07-15-007155-c.c2
Требование (Жалоба)
Вимога прибрати дискримінаційну вимогу
Згідно додатку 4 до ТД вимагається надання Сертифікату, що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності відповідно до виконання зобов’язань за предметом закупівлі.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто Законом встановлено, що Замовник може включити до тендерної документації вимоги, наявність яких передбачені чинним законодавством, а не які замовник вигадав та включив у тендерну документацію.
Повідомляємо Вам що, відповідно до ст. 1 ЗУ «Про стандартизацію»: «стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері»; «національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів».
Відповідно до п.4 ч.2 ст.4 ЗУ «Про стандартизацію», державна політика у сфері стандартизації базується на збалансованому застосуванні принципу добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч2 ст.16 ЗУ «Про стандартизацію», стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до ч.1 та 2 ст.23 «Про стандартизацію», національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі.
Враховуючи вищевикладене, чинним законодавством на учасника не покладено обов’язок мати (отримувати) Сертифікат, що засвідчує, що система правління якості учасника відповідає вимогам 9001:2015.
Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене виходить, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні.
ЗАЗНАЧАЄМО, що ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ наявність сертифікату НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА ДЛЯ УЧАСНИКІВ!
Враховуючи вищевикладене, приберіть дану дискримінаційну вимогу, у іншому випадку будемо вимушені звернутись до контролюючих, правоохоронних органів та до АМКУ за захистом своїх прав.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто Законом встановлено, що Замовник може включити до тендерної документації вимоги, наявність яких передбачені чинним законодавством, а не які замовник вигадав та включив у тендерну документацію.
Повідомляємо Вам що, відповідно до ст. 1 ЗУ «Про стандартизацію»: «стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері»; «національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів».
Відповідно до п.4 ч.2 ст.4 ЗУ «Про стандартизацію», державна політика у сфері стандартизації базується на збалансованому застосуванні принципу добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч2 ст.16 ЗУ «Про стандартизацію», стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до ч.1 та 2 ст.23 «Про стандартизацію», національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі.
Враховуючи вищевикладене, чинним законодавством на учасника не покладено обов’язок мати (отримувати) Сертифікат, що засвідчує, що система правління якості учасника відповідає вимогам 9001:2015.
Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене виходить, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні.
ЗАЗНАЧАЄМО, що ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ наявність сертифікату НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА ДЛЯ УЧАСНИКІВ!
Враховуючи вищевикладене, приберіть дану дискримінаційну вимогу, у іншому випадку будемо вимушені звернутись до контролюючих, правоохоронних органів та до АМКУ за захистом своїх прав.
Шановний Учаснику! Встановлення вимоги щодо наявності сертифікату, що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO9001:2015 жодним чином не є дискримінаційною адже застосовується до всіх без виключення учасників. До того ж кожен з учасників може звернутися до органів сертифікації з метою отримання вищевказаного документу. Встановлення даної вимоги не суперечить чинному законодавству України.
Ответ заказчика: 21.07.2020 11:13
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
17.07.2020, 10:12. ID:
UA-2020-07-15-007155-c.c3
Требование (Жалоба)
Вимога.
Учасник обов’язково повинен мати в наявності стаціонарні ваги на території міста Києва або мобільні ваги.
Шановний Замовнику, на підставі якого нормативно-правового акту обов’язково повинен мати в наявності стаціонарні ваги на території міста Києва або мобільні ваги???? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що має корупційну складову, адже ви надаєте перевагу тільки тим учасникам, що мають на етапі підготовки/подання ТП ваги на території міста Києва. Для чого учаснику мати там ваги? а якщо його тендерна пропозиція не буде най економічно вигідною? для чого ця вагова? Тільки не пишіть у відповіді цю нісенітницю про те що у вас не має де зважувати товар та наявність вагової на території вашого району впливає на ціну товару, це не є нормативним обґрунтуванням та не відповідає дійсності. Крім того, ви ж не знаєте ціни що Вам будуть пропонувати учасники! Якщо звісно ця вимога не прописана під конкретного учасника і ви знаєте з якими цінами він буде йти на ваш тендер....
У відповіді просимо зазначити:
1) Чи проведено Вами аналіз щодо вартості оренди/послуг зі зважування на території міста Києва або вартості мобільних ваг?
2) Чому при встановлені даної вимоги Вами не враховані принципи здійснення закупівель, відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Зазначаємо, що відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пропонуємо Вам альтернативну вимогу, наприклад: переможець повинен забезпечити зважування товару при присутності представника Замовника за свій рахунок, (учасник надає гарантійний лист) якщо Вам важливо котрнолювати зважування товару. Така вимога максимально узгоджується з чинним законодавством та забезпечує максимальну економію та ефективність.
Шановний Замовнику, на підставі якого нормативно-правового акту обов’язково повинен мати в наявності стаціонарні ваги на території міста Києва або мобільні ваги???? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що має корупційну складову, адже ви надаєте перевагу тільки тим учасникам, що мають на етапі підготовки/подання ТП ваги на території міста Києва. Для чого учаснику мати там ваги? а якщо його тендерна пропозиція не буде най економічно вигідною? для чого ця вагова? Тільки не пишіть у відповіді цю нісенітницю про те що у вас не має де зважувати товар та наявність вагової на території вашого району впливає на ціну товару, це не є нормативним обґрунтуванням та не відповідає дійсності. Крім того, ви ж не знаєте ціни що Вам будуть пропонувати учасники! Якщо звісно ця вимога не прописана під конкретного учасника і ви знаєте з якими цінами він буде йти на ваш тендер....
У відповіді просимо зазначити:
1) Чи проведено Вами аналіз щодо вартості оренди/послуг зі зважування на території міста Києва або вартості мобільних ваг?
2) Чому при встановлені даної вимоги Вами не враховані принципи здійснення закупівель, відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Зазначаємо, що відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пропонуємо Вам альтернативну вимогу, наприклад: переможець повинен забезпечити зважування товару при присутності представника Замовника за свій рахунок, (учасник надає гарантійний лист) якщо Вам важливо котрнолювати зважування товару. Така вимога максимально узгоджується з чинним законодавством та забезпечує максимальну економію та ефективність.
Шановний Учаснику! Замовник не має можливості перевірити кількість вугілля що постачається постачальником з огляду на те, що не має в наявності вагів! Можливість відрядити співробітника на місце навантаження (склад постачальника) задля контролю фактичної маси вугілля теж не має, витрати на це не передбачені.З огляду на те, що Замовник має право впевнитися у кількості поставленого вугілля встановлена вимога щодо мобільної вагової або вагової на території м. Києва. Ця вимога жодним чином не є дикримінаційною, тому що застосовується без виключення до усіх можливих учасників. До того ж у вимозі не зазначено що ваги мають бути власністю Учасника, є можливість надання договору оренди або надання відповідних послуг.
Ответ заказчика: 22.07.2020 10:20
Типы ответа: Не удовлетворено
Оставлено без рассмотрения
17.07.2020, 14:32. ID:
UA-2020-07-15-007155-c.a4
Требование (Жалоба)
Незаконна вимога ТД
довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля
Шановний замовнику, дана вимога є дискримінаційною по відношеню для тих учасників. хто пропонує до постачання імпортоване вугілля. Зазначаємо. що вугілля камяне марок А НЕ ВИДОБУВАЄТЬСЯ на теріторії України.
То чому ви прописуете дискримінаційні вимоги?
Яким нормативно-правовим актом ви керувались при встановлені даної вимоги? і якій вимозі у ТД надає підтвердження даний докуумент? (з урахуванням ст. 23 ЗУ "про публічні закупівлі")???
Шановний замовнику, дана вимога є дискримінаційною по відношеню для тих учасників. хто пропонує до постачання імпортоване вугілля. Зазначаємо. що вугілля камяне марок А НЕ ВИДОБУВАЄТЬСЯ на теріторії України.
То чому ви прописуете дискримінаційні вимоги?
Яким нормативно-правовим актом ви керувались при встановлені даної вимоги? і якій вимозі у ТД надає підтвердження даний докуумент? (з урахуванням ст. 23 ЗУ "про публічні закупівлі")???
Шановний Учаснику! Вугілля марки А не видобувається на підконтрольній Україні території, але багато підприємств-виробників сортує та збагачує вугілля на території України, а тому мають виконувати дійсне законолдавство України, в тому числі і в частині виконання закону з Оцінки впливу на довкілля. Встановлюючи дану вимогу Замовник хоче бути впевнений вугілля якого саме виробника пропонується до постачання та чи є у даного виробника дозвільні документи щодо виробництва, з метою виключення можливості постачання нелегально виробленого та неякісного вугілля, а також вугілля яке може потрапити з тимчасово окупованої території України. Постачання імпортованого вугілля не виключене, у разі надання усіх необхідних вищезазначених дозвільних документів.
Ответ заказчика: 22.07.2020 10:42
Типы ответа: Не удовлетворено
Оставлено без рассмотрения
17.07.2020, 17:06. ID:
UA-2020-07-15-007155-c.b5
Требование (Жалоба)
Вимога
ТД вимагається надання оригіналу медичної довідки на водія/водіїв транспортного засобу (якими буде постачатися товар) та водія (машиніста, тракториста-машиніста, тощо) технічного засобу / машини (для навантаження вугілля) щодо придатності до керування транспортним засобом та навантажувачем (технічним засобом, машиною).
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають у штаті водіїв, а залучають транспортні засоби інших підприємств, і як наслідок працівники такого підприємства вже виконують роботи з навантаження/розвантаження, тощо. Яким чином учасник може давати документи, яких він не має та інформацію яку він не знає (хто буде залучений працівників третьої особи) Надайте обґрунтовану відповідь з посиланням на акти чинного законодавства. Нам як потенційному учаснику з багаторічним стажем не зрозуміло як та чому учасник повинен це виконувати?
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають у штаті водіїв, а залучають транспортні засоби інших підприємств, і як наслідок працівники такого підприємства вже виконують роботи з навантаження/розвантаження, тощо. Яким чином учасник може давати документи, яких він не має та інформацію яку він не знає (хто буде залучений працівників третьої особи) Надайте обґрунтовану відповідь з посиланням на акти чинного законодавства. Нам як потенційному учаснику з багаторічним стажем не зрозуміло як та чому учасник повинен це виконувати?
Шановний Учаснику! Якщо у Вас укладений договір на перевезення, Ви можете звернутися до компанії - перевізника із проханням надання вказаних у вимозі документів. Ця вимога застосовується без виключення до всіх учасників.
Ответ заказчика: 22.07.2020 10:55
Типы ответа: Не удовлетворено
Оставлено без рассмотрения
19.07.2020, 11:33. ID:
UA-2020-07-15-007155-c.b6
Требование (Жалоба)
Вимога
Згідно п. 2 розділу V тендерної документації, Тендерну пропозицію за формою додатку 3, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, завантажує в електронному вигляді через електронну систему закупівель протягом одного робочого дня З ДНЯ ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ.
Відповідно до офіційних новин від 14.05.2020 опублікованих на офіційному веб-порталі електронної системи публічних закупівель ПроЗорро (ProZorro) за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya, в системі Prozorro встановлені обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ АУКЦІОНУ, але до визначення Переможця процедури закупівлі.
Отже жоден учасник фізично та технічно не в змозі виконати вимогу, встановлену п. 2 розділу V тендерної документації
Відповідно до офіційних новин від 14.05.2020 опублікованих на офіційному веб-порталі електронної системи публічних закупівель ПроЗорро (ProZorro) за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya, в системі Prozorro встановлені обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ АУКЦІОНУ, але до визначення Переможця процедури закупівлі.
Отже жоден учасник фізично та технічно не в змозі виконати вимогу, встановлену п. 2 розділу V тендерної документації
Шановний Учаснику! Згідно Вашої вимоги будуть внесені відповідні зміни!
Ответ заказчика: 22.07.2020 10:57
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
19.07.2020, 11:43. ID:
UA-2020-07-15-007155-c.b7
Требование (Жалоба)
Щодо подання забезпечення виконання договору про закупівлю у паперовому вигляді
На підставі положень статті 26 Закону Учасник-переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю У ПАПЕРОВОМУ ВИГЛЯДІ.
Така вимога грубо порушує вимоги частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
Така вимога грубо порушує вимоги частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
Шановний Учаснику! Згідно Вашої вимоги будуть внесені відповідні зміни!
Ответ заказчика: 22.07.2020 11:10
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком