Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 09.12.2019 17:20. Дата последних изменений - 19.05.2020 12:40

Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області ) -

Идентификатор закупки UA-2019-12-09-000995-a  
ID 852906122cf343f5b33dc323ee968e92  
Ожидаемая стоимость
36`115`400.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління соціального захисту населення Володимирецької райдержадміністрації  
Ожидаемая стоимость 36`115`400.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 18`057.70 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 902`885.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
09.12.19
Период уточнений
до 31.01.20
Период обжалования
до 06.02.20
Прием предложений
до 10.02.20
Преквалификация
с10.02.2020
Обжалование преквалификации
до 11.05.2020
Аукцион
12.05.20
Квалификация
с12.05.20
Торги отменены
19.05.20
26.12.2019, 17:55. ID: UA-2019-12-09-000995-a.c1
Требование (Жалоба)
Стосовно усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
У п.п.2.5. тендерної документації Замовник зазначає про необхідність надання Учасниками від Держпродспоживслужби акту за 2019 рік, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року № 447 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23 серпня 2019 р. № 963/33934.
Учасник повідомив Замовника, що має акт державного позапланового контролю від 19.12.2018 р., у якому відсутні виявлені порушення законодавства, а тому наразі не має підстав знову звертатися до Держпродспоживслужби із заявою про проведення знову ж таки позапланової перевірки того ж самого складського приміщення.
Враховуючи зазначене, Учасник звернувся до Замовника з проханням внести зміни до вказаного підпункту, а саме видалити необхідність надання акту державного контролю саме за 2019 рік.
26.12.2019 Замовник відповів учаснику, що вимоги пп.2.5. п. 4. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III Тендерної документації встановлені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів».
Враховуючи зазначену відповідь, звертаємося до Замовника з вимогою виключити з п.п.2.5. тендерної документації умову про надання Учасниками від Держпродспоживслужби акту державного контролю (інспектування) саме за 2019 рік. Вважаємо конкретизацію Замовником часового проміжку, дискримінаційною вимогою та такою, що порушує норми вказаної Замовником постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», а саме пункту 8 «Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» (далі – Порядок).
Пункт 8 вказаного Порядку встановлює періодичність здійснення заходів державного контролю. Необхідно зазначити, що в акті Учасника від 20.12.2018 року вказано незначний ступінь ризику потужності. Відповідно до п.8 Порядку, планові заходи державного контролю-інспектування з незначним ступенем ризику здійснюються з такою періодичністю - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться. Отже, станом на 26.12.2019 сплив лише рік з моменту проведення заходу державного контролю потужності Учасника. Необхідно зазначити, що вразі ігнорування вимоги Учасника, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету, з метою захисту порушених прав.
Внесено зміни до Тендерної документації
Ответ заказчика: 28.12.2019 13:46
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
27.12.2019, 08:47. ID: UA-2019-12-09-000995-a.b2
Требование (Жалоба)
Виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Наше підприємство зареєструвало потужність в грудні 2019 року. Відповідно до постанови КМУ "Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів" перше інспектування потужності, які введені в експлуатацію в поточному році здійснюється не пізніше шести місяців з дня державної реєстрації потужності.
Підприємство звернулося до органу Держспоживслужби щодо проведення інспектування та надання акту за результатами проведення позавпланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, як того вимагає Замовник в тендерній документації.
Проте, органом Держспоживслужби було повідомлено, що наразі включення до позапланової перевірки потужності в цьому році є неможливим. Позапланова перевірка буде здійснюватися в 2020 році та акт буде надано 2020 року.
Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги тендерної документації, такі що обмежують участь нашого підприємства, а саме виключення вимоги в підпункті 2.5. надання акту за 2019 рік.
Внесено зміни до Тендерної документації.
Ответ заказчика: 28.12.2019 13:48
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
03.01.2020, 16:24. ID: UA-2019-12-09-000995-a.a3
Жалоба в АМКУ
ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА"
Усунути дискримінаційні вимоги
Замовником встановлені не прозорі умови в тендерній документації та проекті договору
Не удовлетворена
05.01.2020, 21:57. ID: UA-2019-12-09-000995-a.c4
Жалоба в АМКУ
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі, що, серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника Процедури закупівлі.
В тендерній документації умови, що не відповідають вимогам законодавства, зокрема, дискримінаційні умови.
Внесено зміни до тендерної документації
Дата исполнения решения заказчиком: 31.01.2020 17:59
Выполнена заказчиком