Процедура закупки объявлена 30.08.2019 09:37. Дата последних изменений - 11.11.2019 17:15
Лінійний прискорювач медичний з інтегрованим багатопелюстковим коліматором та системою візуалізації в мегавольтажному пучку -
Идентификатор закупки | UA-2019-08-30-000071-c | |
ID | 12cedf64c60d4b7b8f3332348fb167dd | |
Идентификатор плана | UA-P-2019-08-29-001623-c |
Ожидаемая стоимость
70`000`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КЗ Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний онкологічний диспансер" | |
Ожидаемая стоимость | 70`000`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 350`000.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
30.08.19
Период уточнений
до 21.09.19
Период обжалования
до 27.09.19
Прием предложений
до 01.10.19
Преквалификация
с22.10.2019
Обжалование преквалификации
до 28.10.2019
Аукцион
29.10.19
Квалификация
с29.10.19
Предложения рассмотрены
30.10.19
Завершен
11.11.19
20.09.2019, 17:42. ID:
UA-2019-08-30-000071-c.c1
Требование (Жалоба)
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Згідно розділу II тендерної документації (далі – ТД) «Порядок унесення змін та надання роз’яснень», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Згідно ч.2 ст. 23 Закону України, замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Статтею 3 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку з тим, що наша компанія тільки розпочинає здійснювати свою діяльність в сфері продажу лінійних прискорювачів та дозвільні документи для здійснення такої діяльності знаходяться в процесі оформлення, просимо Вас, з метою розширення кола потенційних учасників, внести зміни в п. 8.7. МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі Додатку 3 Тендерної документації та викласти даний пункт в наступній редакції:
8.7. Ліцензія на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання.
Запропоноване обладнання повинно бути включено до Ліцензії.
Надати копію чинної Ліцензії або в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист про надання такої Ліцензії під час постачання обладнання. Наявність
Згідно ч.2 ст. 23 Закону України, замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Статтею 3 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку з тим, що наша компанія тільки розпочинає здійснювати свою діяльність в сфері продажу лінійних прискорювачів та дозвільні документи для здійснення такої діяльності знаходяться в процесі оформлення, просимо Вас, з метою розширення кола потенційних учасників, внести зміни в п. 8.7. МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі Додатку 3 Тендерної документації та викласти даний пункт в наступній редакції:
8.7. Ліцензія на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання.
Запропоноване обладнання повинно бути включено до Ліцензії.
Надати копію чинної Ліцензії або в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист про надання такої Ліцензії під час постачання обладнання. Наявність
Шановний Запитувач! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашою вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, повідомляє наступне:
Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності.
Статтею 7 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" затверджено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, зокрема, ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: діяльність у сфері використання ядерної енергії, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії".
Закон України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» визначає правові та організаційні засади дозвільної діяльності у сфері використання ядерної енергії, а також загальні положення регулювання суспільних відносин, що виникають під час її провадження, як виняток із загальних положень, установлених Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".
Дозвільна діяльність у сфері використання ядерної енергії спрямована на захист інтересів національної безпеки, запобігання перевищенню допустимих норм опромінення людей і забруднення довкілля, а також дотримання вимог режиму нерозповсюдження ядерної зброї.
Статею 4 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» встановлено, що метою дозвільної діяльності у сфері використання ядерної енергії є: забезпечення використання тільки тих ядерних установок, джерел іонізуючого випромінювання, об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, уранових об'єктів, рівень ядерної та радіаційної безпеки яких визнано таким, що відповідає міжнародно визнаним вимогам на основі всебічної оцінки усіх факторів, які впливають на безпеку, включаючи забезпечення фізичного захисту; забезпечення провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії тільки тими фізичними та юридичними особами, які можуть гарантувати виконання вимог законодавства, норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, фізичного захисту ядерних матеріалів, ядерних установок, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання.
Статтею 7 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» встановлено, що у сфері використання ядерної енергії обов'язковому ліцензуванню підлягають, зокрема, такі види діяльності: використання джерел іонізуючого випромінювання.
Отже, у випадку здійснення операції у сфері використання ядерної енергії на території України суб'єкт господарської діяльності зобов'язаний мати відповідну ліцензію видану Державною інспекцією ядерного регулювання України, як органом ліцензування.
Вимога стосовно надання чинної ліцензії встановлена з метою усунення ризику укладення договору з учасником, якому в подальшому може бути відмовлено у видачі ліцензії органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, що в свою чергу призведе до неможливості останнім виконати договір закупівлі. А це приведе до зриву самої процедури закупівлі та поставки життєво необхідного обладнання.
Таким чином, наявність чинної ліцензії на момент проведення процедури закупівлі надає Замовнику гарантії на своєчасне постачання товару та виконання всіх умов тендерної документації та істотних/основних умов Договору. У зв’язку з цим, тендерним комітетом прийнято рішення про залишення Вашої вимоги без задоволення.
Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності.
Статтею 7 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" затверджено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, зокрема, ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: діяльність у сфері використання ядерної енергії, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії".
Закон України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» визначає правові та організаційні засади дозвільної діяльності у сфері використання ядерної енергії, а також загальні положення регулювання суспільних відносин, що виникають під час її провадження, як виняток із загальних положень, установлених Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".
Дозвільна діяльність у сфері використання ядерної енергії спрямована на захист інтересів національної безпеки, запобігання перевищенню допустимих норм опромінення людей і забруднення довкілля, а також дотримання вимог режиму нерозповсюдження ядерної зброї.
Статею 4 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» встановлено, що метою дозвільної діяльності у сфері використання ядерної енергії є: забезпечення використання тільки тих ядерних установок, джерел іонізуючого випромінювання, об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, уранових об'єктів, рівень ядерної та радіаційної безпеки яких визнано таким, що відповідає міжнародно визнаним вимогам на основі всебічної оцінки усіх факторів, які впливають на безпеку, включаючи забезпечення фізичного захисту; забезпечення провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії тільки тими фізичними та юридичними особами, які можуть гарантувати виконання вимог законодавства, норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, фізичного захисту ядерних матеріалів, ядерних установок, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання.
Статтею 7 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» встановлено, що у сфері використання ядерної енергії обов'язковому ліцензуванню підлягають, зокрема, такі види діяльності: використання джерел іонізуючого випромінювання.
Отже, у випадку здійснення операції у сфері використання ядерної енергії на території України суб'єкт господарської діяльності зобов'язаний мати відповідну ліцензію видану Державною інспекцією ядерного регулювання України, як органом ліцензування.
Вимога стосовно надання чинної ліцензії встановлена з метою усунення ризику укладення договору з учасником, якому в подальшому може бути відмовлено у видачі ліцензії органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, що в свою чергу призведе до неможливості останнім виконати договір закупівлі. А це приведе до зриву самої процедури закупівлі та поставки життєво необхідного обладнання.
Таким чином, наявність чинної ліцензії на момент проведення процедури закупівлі надає Замовнику гарантії на своєчасне постачання товару та виконання всіх умов тендерної документації та істотних/основних умов Договору. У зв’язку з цим, тендерним комітетом прийнято рішення про залишення Вашої вимоги без задоволення.
Ответ заказчика: 24.09.2019 09:36
Типы ответа: Не удовлетворено
Оставлено без рассмотрения
21.09.2019, 09:08. ID:
UA-2019-08-30-000071-c.a2
Требование (Жалоба)
Вимога до тендерної документації
Згідно розділу II тендерної документації (далі – ТД) «Порядок унесення змін та надання роз’яснень», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Згідно ч.2 ст. 23 Закону України, замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Статтею 3 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
п. 3 Загальних вимог МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ до предмета закупівлі Додатку 3 Тендерної документації вимагає наявність:
"3. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен адресуватись Замовникові та включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі (відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі)."
В зв'язку з тим, що даний пункт є дискримінаційним та обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі, просимо Вас видалити дану вимогу.
Згідно ч.2 ст. 23 Закону України, замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Статтею 3 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
п. 3 Загальних вимог МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ до предмета закупівлі Додатку 3 Тендерної документації вимагає наявність:
"3. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен адресуватись Замовникові та включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі (відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі)."
В зв'язку з тим, що даний пункт є дискримінаційним та обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі, просимо Вас видалити дану вимогу.
Шановний Запитувач! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашою вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, повідомляє наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі ґрунтуються на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
В силу положень ст. 5 цього ж Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Слід відзначити, що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону.
В той же час, на нашу думку, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є - забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі.
Оскільки вимоги тендерної документації щодо надання листів від виробника поширюються на всіх учасників таких торгів, доводи Заявника щодо дискримінаційного її характеру не є обґрунтованими.
Крім того, повідомляємо, що вимога стосовно надання учасником оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, встановлена з метою отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками поставки, яких потребує заклад, а також з метою недопущення в торгах участі недобросовісних учасників, зниження ризику їх відмови від поставки, у разі, відсутності або неспроможності забезпечити постачання товару.
Встановлена вимога щодо надання гарантійного листа передбачає можливість Вам, як потенційно можливому учаснику надати даний лист не лише від виробника товару, а й від його представництва, філії виробника, або представника, або дилера, або дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушення, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. У зв’язку з цим, тендерним комітетом прийнято рішення про залишення Вашої вимоги без задоволення.
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі ґрунтуються на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
В силу положень ст. 5 цього ж Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Слід відзначити, що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону.
В той же час, на нашу думку, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є - забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі.
Оскільки вимоги тендерної документації щодо надання листів від виробника поширюються на всіх учасників таких торгів, доводи Заявника щодо дискримінаційного її характеру не є обґрунтованими.
Крім того, повідомляємо, що вимога стосовно надання учасником оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, встановлена з метою отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками поставки, яких потребує заклад, а також з метою недопущення в торгах участі недобросовісних учасників, зниження ризику їх відмови від поставки, у разі, відсутності або неспроможності забезпечити постачання товару.
Встановлена вимога щодо надання гарантійного листа передбачає можливість Вам, як потенційно можливому учаснику надати даний лист не лише від виробника товару, а й від його представництва, філії виробника, або представника, або дилера, або дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушення, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. У зв’язку з цим, тендерним комітетом прийнято рішення про залишення Вашої вимоги без задоволення.
Ответ заказчика: 24.09.2019 09:38
Типы ответа: Не удовлетворено
Оставлено без рассмотрения
26.09.2019, 20:09. ID:
UA-2019-08-30-000071-c.c3
Жалоба в АМКУ
ТОВ "Софт Інтенд"
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Рассмотрение остановлено
26.09.2019 20:58