Процедура закупки объявлена 19.10.2016 11:26. Дата последних изменений - 12.12.2016 10:54
Послуги на закупівлю ліцензійного програмного забезпечення на комп’ютерне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів. -
Идентификатор закупки | UA-2016-10-19-000289-c | |
ID | 80998796411f43eea624de3230cb0c3a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
10`000`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Послуги із закупівлі та встановлення 23 079 комплектів ліцензійного програмного забезпечення (попередня активація ліцензійної операційної системи та отримання права на користування ліцензійним пакетом офісного призначення та антивірусного програмного забезпечення строком не менше ніж на 1 рік) на комп’ютерне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 10`000`000.00 Гривна (с НДС) | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 50`000.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
19.10.16
Период уточнений
до 08.11.16
Период обжалования
до 14.11.16
Прием предложений
до 18.11.16
Преквалификация
с18.11.2016
Обжалование преквалификации
до 27.11.2016
Квалификация
с28.11.16
Предложения рассмотрены
28.11.16
Завершен
12.12.16
19.10.2016, 16:17
Стосовно договору
Общий вопрос о закупке
Уважно ознайомившись з умовами договору, виникає декілька питань. а саме, в пункті 5.2 проекту договору вказано наступне: « Датою фактично наданих послуг за цим Договором вважається дата підписання уповноваженими особами Акту приймання-передачі наданого ліцензійного програмного забезпечення», проте не зазначено конкретну уповноважену особу, яка буде підписувати: акти приймання-передачі комплектів ліцензійного програмного забезпечення, акти наданих послуг. Крім того, на яку саме уповноважену особу має бути виписане доручення на отримання комплектів ліцензійного програмного забезпечення?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.10.2016, 16:13)
Обов’язок отримати комп’ютерне обладнання із встановленим ліцензійним програмним забезпеченням покладено на департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської міської держадміністрацій відповідно до наказу МОН від 02.08.2016 р.№ 916.
Уповноважена особа з переліком відповідних повноважень визначається керівником департаменту/управління.
Уповноважена особа з переліком відповідних повноважень визначається керівником департаменту/управління.
19.10.2016, 16:22
Стосовно Додатку 2 до договору «ПРОТОКОЛ погодження договірної ціни»
Общий вопрос о закупке
Уважно ознайомившись з проектом договору та його додатками виникає наступне питання: навіщо потрібен протокол погодження договірної ціни, якщо кінцева ціна буде визначена за результатами аукціону?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.10.2016, 16:12)
Протоколом погодження ціни фіксується та підтверджується ціна послуги.
19.10.2016, 16:36
Стосовно Додатку 3 до договору «Розподіл комплектів ліцензійного програмного забезпечення за адміністративно-територіальними одиницями»
Общий вопрос о закупке
Договором визначені лише Замовник та Учасник, в Додатку 3 до проекту договору вказані лише назви адміністративно територіальних одиниць – постає питання: де саме має бути надана послуга?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.10.2016, 16:11)
Відповідно до пункту 1 розділу 1 тендерної документації місце надання послуг – виробничі потужності Учасника-переможця.
24.10.2016, 15:56
Доставка
Вопрос о предмете закупкиПослуги на закупівлю ліцензійного програ (лот - Послуги на закупівлю ліцензійного програ)
У Додатку 3 до договору надано перелік адміністративно територіальних одиниць, згідно якого буде здійснено розподіл комплектів ліцензійного програмного забезпечення. Питання: 1. За чий рахунок буде здійснюватися доставка обладнання; 2. Чи має вона здійснюватися взагалі, адже в договорі та в тендерній документації відсутня інформація про це.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.10.2016, 15:25)
Питання доставки не входить до предмету даної закупівлі.
28.10.2016, 15:47
Стосовно Додатка № 3
Общий вопрос о закупке
Якщо Питання доставки не входить до предмету даної закупівлі, навіщо в Додаток № 3 прикріплений до проекту Договору? Пропонуємо внести зміни, шляхом видалення Додатку № 3 до проекту Договору з тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.11.2016, 16:49)
Переможець повинен мати інформацію щодо кількості ліцензійного програмного забезпечення, встановленого на комп’ютерне обладнання, яке отримають департаменти (управління) освіти і науки обласних та Київської міської держадміністрацій відповідно до наказу МОН від 02.08.2016 р.№ 916 після закінчення тендерної процедури для подальшої роботи стосовно вирішення проблем, що можуть виникнути після встановлення програмного забезпечення, та для подальшого сервісного обслуговування.
28.10.2016, 16:29
Вимоги до електронної банківської гарантії
Общий вопрос о закупке
В Додатку № 5 тендерної документації зазначено, що банківська гарантія має бути надана банком, яким відноситься до банків перших трьох груп відповідно до рішення Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем НБУ від 31.12.2015 року. Даним рішення визначені наступні категорії банків: Банки з державною часткою, Банки іноземних банківських груп, Група І (частка активів - більше 0,5 % активів банківської системи), Група ІІ (частка активів - менше 0,5 % активів банківської системи) . Проте третьої групи даним рішенням не передбачено. Також хочеться зазначити, що дійсно Національний банк видає нормативно-правові акти з питань, віднесених до його повноважень, які є обов'язковими для органів державної влади і органів місцевого самоврядування, банків, підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також для фізичних осіб. Нормативно-правові акти Національного банку видаються у формі постанов Правління Національного банку, а також інструкцій, положень, правил, що затверджуються постановами Правління Національного банку. Даний розподіл банків на категорії використовується Національним банком виключно з метою аналізу для визначення загальних тенденцій банківської системи України. Такий розподіл не використовується безпосередньо для нагляду за банками та не впливає на вимоги до їх діяльності. Виходячи з Вашої логіки, БГ має бути взята з банку, який відноситься до «Банків з державною часткою», «Банків іноземних банківських груп» або «Група І (частка активів - більше 0,5 % активів банківської системи)». Тому вважаємо, що дана умова в тендерній пропозиції несе дискримінаційний характер, оскільки виключає можливість Учасників взяти БГ з банку який відноситься до «Група ІІ (частка активів - менше 0,5 % активів банківської системи)». Пропонуємо взагалі видалити дану умову, або ж чітко прописати усі чотири категорії розподілу банків.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.11.2016, 16:48)
Ваші пропозиції щодо банківської гарантії взяті до уваги. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації у визначений законодавством термін.
02.11.2016, 17:26
питання про банківську ггарантію
Общий вопрос о закупке
В тендерній документації зазначено, що БГ має бути надана банком, який відноситься до банків перших трьох груп відповідно до рішення Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем НБУ від 31.12.2015 року. Третьої групи даним рішенням не передбачено. Просимо надати обґрунтоване роз’яснення щодо Вашого бачення даного розподілу; повідомити саме назви категорій банків. Також, пропонуємо внести зміни до ТД шляхом: 1) видалення даної умови; 2) зазначення усіх чотирьох категорій розподілу банків; 3) зменшення суми БГ для збільшення конкуренції при здійсненні процедури закупівлі та усунення бар'єрів для бізнесу.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.11.2016, 15:57)
Ваші пропозиції були враховані. Для збільшення конкуренції при здійсненні процедури закупівлі та усунення бар'єрів для бізнесу розмір електронної банківської гарантії було зменшено до 50 000 грн. Відповідні зміни відображено у новій редакції тендерної документації від 4 листопада 2016 року.
08.11.2016, 18:14
Загальне запитання по закупівлі
Общий вопрос о закупке
Відповідно до п. 4.1 розділу I. Загальні положення Тендерної документації, предметом закупівлі є: «58.29.5 - Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням 72268000-1 Послуги з постачання програмного забезпечення (Послуги на закупівлю ліцензійного програмного забезпечення на комп’ютерне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів).
Водночас, у першому абзаці розділу I. Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору», предметом договору є надання Замовникові послуги на закупівлю ліцензійного програмного забезпечення на комп’ютерне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів: попередня активація ліцензійної операційної системи та отримання права на користування ліцензійним пакетом офісного призначення та антивірусного програмного забезпечення (58.29.5 - послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням 72268000-1 послуги з постачання програмного забезпечення) (далі – послуг).
Таким чином, вбачається протиріччя меж предметом закупівлі зазначеним у тендерній документації та предметом договору наведеному у додатку 4 до тендерної документації в частині необхідності виконання послуг з попередньої активації ліцензійної операційної системи, що відповідно передбачає надання послуг зі встановлення ліцензійної операційної системи так як це є обов’язковою умовою для виконання послуг з попередньої активації ліцензійної операційної системи у відповідності до існуючих ліцензійних умов.
Просимо Вас усунути дане протиріччя, чітко визначити предмет закупівлі та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Водночас, у першому абзаці розділу I. Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору», предметом договору є надання Замовникові послуги на закупівлю ліцензійного програмного забезпечення на комп’ютерне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів: попередня активація ліцензійної операційної системи та отримання права на користування ліцензійним пакетом офісного призначення та антивірусного програмного забезпечення (58.29.5 - послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням 72268000-1 послуги з постачання програмного забезпечення) (далі – послуг).
Таким чином, вбачається протиріччя меж предметом закупівлі зазначеним у тендерній документації та предметом договору наведеному у додатку 4 до тендерної документації в частині необхідності виконання послуг з попередньої активації ліцензійної операційної системи, що відповідно передбачає надання послуг зі встановлення ліцензійної операційної системи так як це є обов’язковою умовою для виконання послуг з попередньої активації ліцензійної операційної системи у відповідності до існуючих ліцензійних умов.
Просимо Вас усунути дане протиріччя, чітко визначити предмет закупівлі та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.11.2016, 19:01)
Дякуємо за запитання. Ваші пропозиції розглянуто. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та оприлюднені згідно з діючим законодавством України.
08.11.2016, 18:15
Загальне запитання по закупівлі
Общий вопрос о закупке
У розділі 1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «Комплект програмного забезпечення для встановлення та активації на комп’ютерному обладнанні для загальноосвітніх навчальних закладів повинен відповідати таким вимогам:» Зауважимо, що ані предметом закупівлі п. 4.1 розділу I. Загальні положення Тендерної документації, ані першим абзацом розділу I. Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» не передбачено встановлення програмного забезпечення, а також не передбачена активація ліцензійного пакету офісного призначення та антивірусного програмного забезпечення.
Просимо Вас усунути дане протиріччя. А також внести відповідні зміни до Додатку 3 до тендерної документації в частині формулювання «Назви» у таблиці цінової пропозиції.
Просимо Вас усунути дане протиріччя. А також внести відповідні зміни до Додатку 3 до тендерної документації в частині формулювання «Назви» у таблиці цінової пропозиції.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.11.2016, 20:08)
Дякуємо за зауваження. Ваші пропозиції знаходяться на розгляді тендерного комітету, за результатами якого будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Проте зазначаємо, що Додатком 2 до тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення, яке необхідно встановити на комп'ютерне обладнання. Відповідно до цих вимог кожен учасник пропонує програмне забезпечення та виконує налаштування згідно з вимогами виробника цього програмного забезпечення.
08.11.2016, 18:15
Загальне питання
Общий вопрос о закупке
У п. 4.2 розділу I. Загальні положення Тендерної документації зазначено, що місцем знаходження комп’ютерного обладнання є смт. Ворзель, Київська область та місцем надання послуг є виробничі потужності переможця.
Просимо вас надати інформацію щодо фактичної конфігурації цього обладнання та чи існує необхідність в його збиранні та тестуванні на виробничих потужностях учасника торгів перед початком надання ним послуг з попередньої активації ліцензійної операційної системи
Просимо вас надати інформацію щодо фактичної конфігурації цього обладнання та чи існує необхідність в його збиранні та тестуванні на виробничих потужностях учасника торгів перед початком надання ним послуг з попередньої активації ліцензійної операційної системи
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.11.2016, 19:31)
Конфігурація комп’ютерного обладнання: Pentium 3.3GHz/4GB RAM/1TB HDD.
Перед початком надання послуг тестування комп’ютерного обладнання не вимагається.
Перед початком надання послуг тестування комп’ютерного обладнання не вимагається.
08.11.2016, 18:16
Загальне питання
Общий вопрос о закупке
п. 5.1 розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» визначено, що «Надання послуг здійснюється шляхом передачі ключів програмного забезпечення та ліцензійних сертифікатів на право використання ліцензійного програмного забезпечення згідно з діючим законодавством». Зауважимо, що відповідні існуючи ліцензійні умови не передбачають передачу ключів та ліцензійних сертифікатів програмного забезпечення ліцензійної операційної системи.
Просимо Вас внести відповідні зміни до п. 5.1 розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору»
Просимо Вас внести відповідні зміни до п. 5.1 розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору»
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.11.2016, 20:39)
Зауваження враховані . Зміни до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) будуть внесені.
08.11.2016, 18:16
Загальне питання
Общий вопрос о закупке
п. 5.2 розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» визначено, що «Виконавець має надати для кінцевого споживача опис встановленого ліцензійного програмного забезпечення, перелік зроблених налаштувань». Зауважимо, що ані предметом закупівлі п. 4.1 розділу I. Загальні положення Тендерної документації, ані першим абзацом розділу I. Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» не передбачено встановлення програмного забезпечення. Також, не має жодних вимог до налаштувань ліцензійного програмного забезпечення.
Просимо Вас усунути дане протиріччя та внести відповідні зміни до п. 5.2 розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору»
Просимо Вас усунути дане протиріччя та внести відповідні зміни до п. 5.2 розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору»
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.11.2016, 20:34)
Ваші пропозиції розглянуто. Відповідні зміни будуть внесені до розділу V. Додатку 4 до тендерної документації та оприлюднені згідно з діючим законодавством України.
08.11.2016, 18:17
Загальне питання
Общий вопрос о закупке
п. 5.3 розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» визначено, що «Уповноважені особи департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської держадміністрацій отримують від Замовника комплекти програмного ліцензійного забезпечення відповідно до додатку 3 до Договору».
Просимо Вас надати роз’яснення, що мається на увазі під визначенням «отримують від Замовника комплекти програмного ліцензійного забезпечення відповідно до додатку 3 до Договору»
Просимо Вас надати роз’яснення, що мається на увазі під визначенням «отримують від Замовника комплекти програмного ліцензійного забезпечення відповідно до додатку 3 до Договору»
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.11.2016, 20:27)
Наказом Міністерства освіти і науки України ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» доручено здійснити закупівлю ліцензійного програмного забезпечення на комп’ютерне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних та Київської міської держадміністрацій доручено отримати комп’ютерне обладнання із встановленим ліцензійним програмним забезпеченням у кількості відповідно до додатку 3 до Договору.