Процедура закупки объявлена 18.03.2019 16:39. Дата последних изменений - 22.03.2019 14:32
ДК 021:2015: (CPV) 92400000-5 Послуги інформаційних агентств (Організація та проведення Всеукраїнської інформаційно-роз’яснювальної кампанії щодо змісту і засад взаємодії України з НАТО та ролі НАТО у зміцненні міжнародної стабільності і безпеки) -
Идентификатор закупки | UA-2019-03-18-002259-a | |
ID | ecc1ad2cf2a14540adba567a62ef00c7 |
Ожидаемая стоимость
4`240`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Державний комітет телебачення і радіомовлення України | |
Ожидаемая стоимость | 4`240`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 63`600.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
18.03.19
Период уточнений
до 24.03.19
Период обжалования
до 29.03.19
Прием предложений
до 03.04.19
Торги отменены
22.03.19
20.03.2019, 11:44
Щодо строку надання послуг
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, в загальних положеннях вказано, що строк надання послуг має бути квітень-червень 2019 року. Запитання: в які строки повинні бути підписані сторонами акти виконаних робіт? Дякую
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.03.2019, 12:55)
Відповідно до п.п.2.1 пункту 2 Договору "За результатами наданих послуг Сторони підписують Акт приймання-передачі наданих послуг, з розшифровками фактичних витрат, узгоджених та підписаних уповноваженими особами Сторін (виконавчим кошторисом)".
Відповідно до п.п.2.2 пункту 2 Договору "Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання Акту приймання-передачі наданих послуг зобов’язаний повернути Виконавцю підписаний зі своєї сторони екземпляр акту або мотивовану відмову від прийняття Послуг."
Відповідно до п.п.2.2 пункту 2 Договору "Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання Акту приймання-передачі наданих послуг зобов’язаний повернути Виконавцю підписаний зі своєї сторони екземпляр акту або мотивовану відмову від прийняття Послуг."
22.03.2019, 13:08
Уточнення щодо тендерного завдання
Общий вопрос о закупке
Два питання:
1. В тендерних умовах вказано, що кількість телепрограм має складати не менше 8. При цьому, вказується, що для регіональних телеканалів, а їх має бути не менше 12, за умовами закупівлі, має транслюватися по 4 телепередачі "з актуальної для регіону тематики". Тобто 12*4=48 телепрограм, що аж ніяк не 8, як за умовами тендеру. Питання: телепередачі для регіональних телеканалів мають бути оригінальними чи можна повторювати їх з тих восьми, які будуть створені для загальнонаціонального телеканалу?
2. В умовах про звітність йдеться, що кількість контактів по друкованій продукції має складати не менше 1 млн. людей. При тому, що за умовами тендеру, необхідна кількість листівок не менше 150 тис шт., а кількість коміксів 50 тис. Питання: як можна показати у звітах кількість контактів не менше 1 млн. людей, при друкованій продукції в 200 тис. шт?
1. В тендерних умовах вказано, що кількість телепрограм має складати не менше 8. При цьому, вказується, що для регіональних телеканалів, а їх має бути не менше 12, за умовами закупівлі, має транслюватися по 4 телепередачі "з актуальної для регіону тематики". Тобто 12*4=48 телепрограм, що аж ніяк не 8, як за умовами тендеру. Питання: телепередачі для регіональних телеканалів мають бути оригінальними чи можна повторювати їх з тих восьми, які будуть створені для загальнонаціонального телеканалу?
2. В умовах про звітність йдеться, що кількість контактів по друкованій продукції має складати не менше 1 млн. людей. При тому, що за умовами тендеру, необхідна кількість листівок не менше 150 тис шт., а кількість коміксів 50 тис. Питання: як можна показати у звітах кількість контактів не менше 1 млн. людей, при друкованій продукції в 200 тис. шт?
22.03.2019, 13:09
Зміна умов тендерного завдання
Общий вопрос о закупке
Просимо змінити вимогу про трансляцію телепередач на телеканалах виключно з групи ТОП 10 рейтингу Nielsen (18+). Так як даний формат телепередач не передбачений медіасіткою цих телеканалів у прайм--тайм, як того вимагають умови закупівлі. Це ж саме стосується радіопередач для радіостанцій зі списку ТОП 10 рейтингу TNS в Україні. Опиратися ж на телеканали чи радіостанції, які знаходяться на останніх позиціях рейтингів ТОП 10 не представляється можливим, бо за умовами закупівлі, виконавець має користуватися даними рейтингами на момент проведення кампанії. А як відомо, рейтинги не є сталими, тому деякі телеканали чи радіостанції на момент проведення кампанії, можуть не потрапити у ТОП 10. Крім того, розміщення 20 хв програми у 10-ці телеканалів може бути проблемаичним, адже дані канали не мають такі формати