Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.04.2025 14:34. Дата последних изменений - 18.04.2025 10:06

Серветки для прибирання

Идентификатор закупки UA-2025-04-07-008467-a  
ID 1798977fcc94447d95f158f588f11e69  
Идентификатор плана UA-P-2025-04-07-009874-a  
Ожидаемая стоимость
8`02500 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок Строк поставки товару: до 02.05.2025 р. У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці. Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України  
Ожидаемая стоимость 8`025.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
07.04.25
Прием предложений
до 10.04.25
Квалификация
с10.04.25
Предложения рассмотрены
с10.04.25
Завершен
18.04.25

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 7 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Серветки для прибирання
ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 02.05.2025
Информация по поставке партиями: Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок Строк поставки товару: до 02.05.2025 р. У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці. Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 60 штука
2)
Серветки для прибирання
ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 02.05.2025
Информация по поставке партиями: Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок Строк поставки товару: до 02.05.2025 р. У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці. Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 70 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору про закупівлю.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 14:33
Версия документа от: 07.04.2025 14:33
ID: c331c17612aa4550b18e7b7537c2b13b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 14:34
Версия документа от: 07.04.2025 14:34
ID: 6f22496e2cfa43b88108f383cb009113

Вы можете загрузить сразу все документы к этой закупке

    Загрузить все документы

    ?:tender item config

    ?:hasAuction ?:config no  
    ?:minBidsNumber 1  
    ?:hasAwardingOrder  
    ?:hasValueRestriction  
    ?:valueCurrencyEquality  
    ?:hasPrequalification ?:config no  
    ?:hasPreSelectionAgreement  
    ?:hasTenderComplaints ?:config no  
    ?:hasAwardComplaints ?:config no  
    ?:hasCancellationComplaints ?:config no  
    ?:restricted ?:config no  
    ?:hasValueEstimation  
    ?:hasQualificationComplaints ?:config no  
    ?:tenderComplainRegulation 0  
    ?:qualificationComplainDuration 0  
    ?:awardComplainDuration 0  
    ?:cancellationComplainDuration 0  
    ?:clarificationUntilDuration 0  
    ?:qualificationDuration 0  

    Oписание критериев

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    Критерий относится к предмету закупки Серветки для прибирання
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Підтверджується, що
    Призначення: вологопоглинаюча
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 07.04.2025
    Матеріал: целюлоза
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 07.04.2025
    Бренд: pro service
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 07.04.2025
    Кількість в укпаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 07.04.2025
    Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 сантиметр
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 07.04.2025
    Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 сантиметр
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 07.04.2025
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    Критерий относится к предмету закупки Серветки для прибирання
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Підтверджується, що
    Матеріал: віскоза
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 07.04.2025
    Бренд: pro service
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 07.04.2025
    Кількість в укпаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 07.04.2025
    Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 30 - 100 сантиметр
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 07.04.2025
    Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 35 - 150 сантиметр
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 07.04.2025

    Даты и сроки

    Дата публикации 07.04.2025 14:34  
    Начало периода приема предложений 07.04.2025 14:34  
    Окончание периода приема предложений 10.04.2025 08:00  
    Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

    Заказчик (Проводит закупку)

    Наименование заказчика Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України  
    Код в ЕГРПОУ / ИНН 03539024  
    Юридический адрес 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2  

    Реестр предложений

    Дата и время раскрытия 10.04.2025 08:00
    Участник
    Начальное предложение
    Ценовое предложение
    Документы
    1
    ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
    ID: 20e0fb0a55ed49c399533d4b07072c52
    6`900.00
    Гривна с НДС
    2
    6`350.00
    Гривна с НДС
    3
    ТОВ "Епіцентр К"
    ID: f56df56fa5f441f9aa38b53b757f1ab8
    7`101.00
    Гривна с НДС
    4
    ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
    ID: 3b79db3a4371482cbcd9327bd67b3ee6
    5`673.60
    Гривна с НДС
    5
    ТОВ "Ромус-Поліграф"
    ID: d054a276b08f4c4d8ba53425fdadfbf0
    5`892.00
    Гривна с НДС
    6
    6`043.80
    Гривна с НДС

    Квалификация участников

    Участник
    Ценовое предложение
    Статус
    Документы
    1
    5`673.60
    Гривна с НДС
    Победитель
    10.04.2025 10:14
    2
    5`892.00
    Гривна с НДС
    Не рассматривался
    4
    6`350.00
    Гривна с НДС
    Не рассматривался
    5
    6`900.00
    Гривна с НДС
    Не рассматривался
    6
    7`101.00
    Гривна с НДС
    Не рассматривался

    Сообщение о намерении заключить договор

    Участник
    Окончательное предложение
    Дата и время публикации
    ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
    Код ЕГРПОУ:43977041
    5`673.60
    Гривна с НДС
    10.04.2025
    10:14

    Заключенные договоры

    Номер договора
    56
    Дата подписания
    17.04.2025
    Дата начала действия
    17.04.2025
    Дата завершения действия
    31.12.2025
    Цена договора
    5`673.60 Гривна с НДС
    ?:tender contract amountNet
    4`728.00 Гривна