Процедура закупки объявлена 07.04.2025 14:34. Дата последних изменений - 18.04.2025 10:06
Серветки для прибирання
Идентификатор закупки | UA-2025-04-07-008467-a | |
ID | 1798977fcc94447d95f158f588f11e69 | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-04-07-009874-a |
Ожидаемая стоимость
8`02500 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок Строк поставки товару: до 02.05.2025 р. У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці. Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України | |
Ожидаемая стоимость | 8`025.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
07.04.25
Прием предложений
до 10.04.25
Квалификация
с10.04.25
Предложения рассмотрены
с10.04.25
Завершен
18.04.25
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо). | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 7 Рабочие дни |
Спецификация закупки
1) |
Серветки для прибирання
ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 02.05.2025
Информация по поставке партиями: Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок
Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок
Строк поставки товару: до 02.05.2025 р.
У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці.
Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 60 штука
|
2) |
Серветки для прибирання
ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 02.05.2025
Информация по поставке партиями: Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок
Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок
Строк поставки товару: до 02.05.2025 р.
У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці.
Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 70 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проєкт договору про закупівлю.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 14:33
Версия документа от: 07.04.2025 14:33
ID: c331c17612aa4550b18e7b7537c2b13b
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 14:34
Версия документа от: 07.04.2025 14:34
ID: 6f22496e2cfa43b88108f383cb009113
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Призначення: вологопоглинаюча
Матеріал: целюлоза
Бренд: pro service
Кількість в укпаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 сантиметр
Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 сантиметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Матеріал: віскоза
Бренд: pro service
Кількість в укпаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 30 - 100 сантиметр
Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 35 - 150 сантиметр
|
Даты и сроки
Дата публикации | 07.04.2025 14:34 | |
Начало периода приема предложений | 07.04.2025 14:34 | |
Окончание периода приема предложений | 10.04.2025 08:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 03539024 |
Юридический адрес | 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 10.04.2025 08:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
6
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА"
ID: 100b6b9c066c4d798d98ac2e96d21f05
6`043.80
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
3
6`043.80
Гривна с НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Код ЕГРПОУ:43977041
5`673.60
Гривна с НДС
10.04.2025
10:14
Заключенные договоры
Номер договора
56
Дата подписания
17.04.2025
Дата начала действия
17.04.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
5`673.60 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
4`728.00 Гривна