Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 04.04.2025 16:44. Дата последних изменений - 12.04.2025 10:18

Зарядні станції 1800- 2100Вт, короткочасна максимальна потужність 2000-4000Вт місткість 1.024-1.6 кВт/год, код за ЄЗС ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори

Идентификатор закупки UA-2025-04-04-011645-a  
ID 523bbac61021408fab320f78234f1714  
Идентификатор плана UA-P-2025-04-04-013935-a  
Ожидаемая стоимость
490`00000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Продавець повинен поставити Покупцю Товар (Зарядні станції Eco Flow DELTA 2 або еквівалент) в кількості 28 штук, якість якого відповідає нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, установлених чинними нормативними актами України на даний вид товару. Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.05.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – Чернігівська обл, м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження товару, упаковки/тари до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують кількість, якість/відповідність товару, документи на гарантію, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім того, Покупець може пред'явити претензiю Продавцю, щодо якостi отриманих товарiв, - протягом 15 робочих днiв пiсля отримання таких товарiв на склад Покупця. В цих випадках, усунення недоліків здiйснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термiн, що не перевищує 3 (три) робочi днi з дня отримання претензії. Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Документи для оплати: рахунок, видаткова накладна.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253  
Ожидаемая стоимость 490`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
04.04.25
Прием предложений
до 09.04.25
Квалификация
с09.04.25
Предложения рассмотрены
с09.04.25
Завершен
12.04.25

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Зарядні станції 1800-2100Вт, короткочасна максимальна потужність 2000-4000Вт місткість 1.024-1.6 кВт/год, функція швидкого заряджання, гарантія від 12 міс
ДК 021:2015: 31430000-9 - Електричні акумулятори
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Чернігівська область, Чернігів
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.05.2025
Информация по поставке партиями: Продавець повинен поставити Покупцю Товар (Зарядні станції Eco Flow DELTA 2 або еквівалент) в кількості 28 штук, якість якого відповідає нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, установлених чинними нормативними актами України на даний вид товару. Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.05.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – Чернігівська обл, м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження товару, упаковки/тари до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують кількість, якість/відповідність товару, документи на гарантію, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім того, Покупець може пред'явити претензiю Продавцю, щодо якостi отриманих товарiв, - протягом 15 робочих днiв пiсля отримання таких товарiв на склад Покупця. В цих випадках, усунення недоліків здiйснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термiн, що не перевищує 3 (три) робочi днi з дня отримання претензії. Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Документи для оплати: рахунок, видаткова накладна.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 28 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:44
Версия документа от: 04.04.2025 16:44
ID: d98b78b7c20e4bcb89eeaf7f450bb4ce
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:44
Версия документа от: 04.04.2025 16:44
ID: 6d25624d9b5a4b288b649bd3247a774b

Вы можете загрузить сразу все документы к этой закупке

    Загрузить все документы

    ?:tender item config

    ?:hasAuction ?:config no  
    ?:hasValueRestriction  
    ?:hasAwardingOrder  
    ?:valueCurrencyEquality  
    ?:hasPrequalification ?:config no  
    ?:minBidsNumber 1  
    ?:hasPreSelectionAgreement  
    ?:restricted ?:config no  
    ?:hasTenderComplaints ?:config no  
    ?:hasAwardComplaints ?:config no  
    ?:hasCancellationComplaints ?:config no  
    ?:hasValueEstimation  
    ?:hasQualificationComplaints ?:config no  
    ?:tenderComplainRegulation 0  
    ?:qualificationComplainDuration 0  
    ?:awardComplainDuration 0  
    ?:cancellationComplainDuration 0  
    ?:clarificationUntilDuration 0  
    ?:qualificationDuration 0  

    Oписание критериев

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
    Критерий относится к предмету закупки Зарядні станції 1800-2100Вт, короткочасн
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Підтверджується, що
    Загальна потужність AC ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1799.9 - 2100.1 ват
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 04.04.2025
    Максимальна короткочасна потужність AC ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2000 - 4000 ват
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 04.04.2025
    Місткість зарядної станції ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1.024 - 1.6 кіловат-година
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 04.04.2025
    Тип: зарядна станція
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 04.04.2025
    Функція швидкої зарядки Ожидаемое значение: Да
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 04.04.2025
    Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 120 місяць
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 04.04.2025

    Даты и сроки

    Дата публикации 04.04.2025 16:44  
    Начало периода приема предложений 04.04.2025 16:44  
    Окончание периода приема предложений 09.04.2025 07:00  
    Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

    Заказчик (Проводит закупку)

    Наименование заказчика ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253  
    Код в ЕГРПОУ / ИНН 14321765  
    Юридический адрес Україна, Чернігівська область, Чернігів  

    Реестр предложений

    Дата и время раскрытия 09.04.2025 07:00
    Участник
    Начальное предложение
    Ценовое предложение
    Документы
    1
    450`520.00
    Гривна с НДС
    2
    ФОП "Гладенко Інна Василівна"
    ID: 7c55482cc69f4fc0be3976187d59379f
    470`400.00
    Гривна с НДС
    3
    420`000.00
    Гривна с НДС
    4
    414`400.00
    Гривна с НДС

    Квалификация участников

    Участник
    Ценовое предложение
    Статус
    Документы
    1
    414`400.00
    Гривна с НДС
    Победитель
    09.04.2025 09:22
    2
    420`000.00
    Гривна с НДС
    Не рассматривался
    3
    450`520.00
    Гривна с НДС
    Не рассматривался
    4
    470`400.00
    Гривна с НДС
    Не рассматривался

    Сообщение о намерении заключить договор

    Участник
    Окончательное предложение
    Дата и время публикации
    ФОП "Кривцова Ірина Володимирівна"
    Код ЕГРПОУ:2257710464
    414`400.00
    Гривна с НДС
    09.04.2025
    09:22

    Заключенные договоры

    Номер договора
    184-25
    Дата подписания
    11.04.2025
    Дата начала действия
    11.04.2025
    Дата завершения действия
    30.11.2025
    Цена договора
    414`400.00 Гривна без НДС