Процедура закупки объявлена 04.04.2025 13:56. Дата последних изменений - 18.04.2025 11:24
Програмно-апаратний комплекс у складі принтеру для двостороннього ретрансферного друку з безконтактним енкодером та подвійним модулем ламінування, і робочої станції для знімання даних (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) -
Идентификатор закупки | UA-2025-04-04-007870-a | |
ID | 09fd87372fba40d7b14999f2e1588e51 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
670`49520 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708(далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Пристолична сільська рада | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 670`495.20 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
04.04.25
Период уточнений
до 09.04.25
Период обжалования
до 09.04.25
Прием предложений
до 12.04.25
Квалификация
с12.04.25
Предложения рассмотрены
с16.04.25