Процедура закупки объявлена 02.04.2025 18:21. Дата последних изменений - 21.04.2025 15:08
С_25П-178_90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного обслуговування будівель та прилеглої території (об’єктів)) -
Идентификатор закупки | UA-2025-04-02-013318-a | |
ID | ce84c3548ade4954a4eac89d6475a0fc |
Общая ожидаемая стоимость закупки
5`949`33005 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 5`949`330.05 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
02.04.25
Период уточнений
до 11.04.25
Период обжалования
до 11.04.25
Прием предложений
до 14.04.25
Аукцион
15.04.25
Квалификация
с15.04.25
Предложения рассмотрены
с21.04.25
04.04.2025, 10:51
Щодо трудових відносин
Общий вопрос о закупке
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження наявності саме трудових відносин з працівниками, бо згідно норм чинного законодавства та практики АМКУ це означає, що такі повинні знаходитись саме в штаті. Ми як учасник не можемо взяти участь у даній закпівлі оскільки залучаємо працівників за договорами цивільно-правового характеру, саме тому є необхідним внесення зімн в цій частині. У разі відмови будемо змушені звертатись до АМКУ.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.04.2025, 13:25)
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу увагу до даної закупівлі. Відповідно звернення, повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації в частині «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель».
10.04.2025, 16:39
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення в частині залучення працівників для виконання умов договору. У разі залучення працівників (прибиральників та двірників) на умовах повного робочого дня за графіком з понеділка по четвер – з 8-00 до 17-15; п’ятниця - з 8-00 до 14-45, то це будуть саме трудові відносини, а не цивільно-правові як то було зазначено в попередньому зверненні, оскільки працівники повинні підпорядковуватися правилам внутрішнього трудового розпорядку й працювати за визначеним графіком роботи та здійснювати сам процес праці (прибирання приміщень). Таким чином, просимо роз'яснити щодо можливості або неможливості залучення працівників саме за договорами ЦПХ за даною процедурою закупівлі та у разі необхідності внести відповідні зміни до тендерної документації. На нашу думку, це повинні бути саме штатні працівники, прийняті за основним місцем роботи.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.04.2025, 14:23)
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу увагу до даної закупівлі. Відповідно звернення повідомляємо, що тендерною документацією не встановлюється вимога щодо конкретного виду правовідносин (трудові чи цивільно-правові), за якими учасник забезпечує надання послуг. Визначення типу правовідносин є виключною відповідальністю учасника та має здійснюватися відповідно до чинного законодавства України.
Для Замовника принципово важливим є належне, якісне та своєчасне виконання послуг з прибирання у відповідності до умов договору. Усі інші питання, пов’язані з організацією праці, підбором персоналу тощо — залишаються у сфері відповідальності учасника.
Отже, визначення виду договору — цивільно-правового чи трудового — є компетенцією самого учасника, який несе відповідальність за дотримання норм чинного законодавства, зокрема трудового, податкового та соціального. У зв’язку з цим зміни до тендерної документації не вносяться.
Для Замовника принципово важливим є належне, якісне та своєчасне виконання послуг з прибирання у відповідності до умов договору. Усі інші питання, пов’язані з організацією праці, підбором персоналу тощо — залишаються у сфері відповідальності учасника.
Отже, визначення виду договору — цивільно-правового чи трудового — є компетенцією самого учасника, який несе відповідальність за дотримання норм чинного законодавства, зокрема трудового, податкового та соціального. У зв’язку з цим зміни до тендерної документації не вносяться.