Код ДК 021:2015 33140000-3 - Медичні матеріали (17455 Калоприймач Coloplast Alterna № 30, 17500 Калоприймач Coloplast Alterna Free №30, 17501 Калоприймач Coloplast Alterna Free №30, 05167/5167 Сечоприймач Conveen® Security+ , 750 мл, 50 см–дренажна трубка №10, Уропрезерватив зовнішній Coloplast 5205/05205 Conveen самоклеючий 30 мм, №30, 1758 Уростомний мішок Coloplast Alterna фланець 50 мм №20, 1776 Калоприймач Coloplast Alterna пластина №5, Сечоприймач 2,0 л з Т-краном, стерильний, "ВОЛЕС") -
Идентификатор закупки | UA-2025-04-02-011710-a | |
ID | ac1fc946dedb45d0a4019cd9edae350a |
Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника, тощо) – замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Згідно статті 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» та пункту 18 Індивідуальної програми реабілітації інваліда, затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 №623, особа з інвалідністю бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах ІПР. Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. 1.Постачальник гарантує якість Товару, що постачається. Товар, що постачається повинен відповідати найвищому рівню технологій і стандартам, існуючим в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України. 2.Товар повинен бути зареєстрованим в Україні в установленому порядку. Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів придатності, найменування виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником. 3. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від встановлених інструкцією термінів зберігання для кожної окремої позиції. 4. Пакування, у якому відвантажується товар, та умови транспортування товару повинні відповідати характеру товару. Постачальник забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки товару та мати сертифікат на тару.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство «Гадяцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Гадяцької міської ради | |
Ожидаемая стоимость | 171`500.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения |
DoZorro - это платформа, где каждый участник системы (поставщик, заказчик, контролирующий орган, гражданин) может дать обратную связь государственному заказчику или поставщику, обсудить и оценить условия конкретной закупки, проанализировать закупки отдельного государственного органа или учреждения, подготовить и подать официальное обращение в контролирующие органы и многое другое.
Для общественных активистов и СМИ портал предоставляет возможность обсудить конкретный тендер с потенциальными и имеющимися поставщиками, узнать их экспертное мнение о правильности формулировок в тендерной документации, получить профессиональную экспертиз Но главное - это удобный иснтрумент для управления мониторингом - ведь вести учет проконтролированных процедур и найденных нарушений благодаря DoZorro стало чрезвычайно просто.
Государственные заказчики могут не только дать оценку конкретному поставщику, но и проанализировать обратную связь от бизнеса и внести соответствующие изменения в закупочного процесса и создать собственную систему риск-менеджмента.
На данный момент ни одного отзыва или оценки данной процедуре не оставлено