Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.04.2025 17:22. Дата последних изменений - 11.04.2025 18:41

Шредери (знищувачі документів)

Идентификатор закупки UA-2025-04-01-012945-a  
ID 802752fc356a4e1dafbf79d051635013  
Ожидаемая стоимость
44`16000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля проводиться у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, виходячи з вартісних меж, встановлених пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями). Товар має постачатися в повному обсязі та супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам тощо. Доставка, навантаження та розвантаження товарів здійснюється за рахунок постачальника. Товар повинен бути упакований належним чином згідно вимог нормативно – технічної (експлуатаційної) документації виробника або технічним умовам, прийнятим для упаковки товару такого типу, забезпечувати схоронність та цілісність товару при транспортуванні та зберіганні. Поставка товарів здійснюється на умовах DDP – склад замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010»)

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500  
Ожидаемая стоимость 44`160.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
01.04.25
Прием предложений
до 04.04.25
Квалификация
с04.04.25
Предложения рассмотрены
с05.04.25
Завершен
11.04.25

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Шредери (знищувачі документів)
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.04.2025
Информация по поставке партиями: Закупівля проводиться у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, виходячи з вартісних меж, встановлених пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями). Товар має постачатися в повному обсязі та супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам тощо. Доставка, навантаження та розвантаження товарів здійснюється за рахунок постачальника. Товар повинен бути упакований належним чином згідно вимог нормативно – технічної (експлуатаційної) документації виробника або технічним умовам, прийнятим для упаковки товару такого типу, забезпечувати схоронність та цілісність товару при транспортуванні та зберіганні. Поставка товарів здійснюється на умовах DDP – склад замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010»)
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 17:18
Версия документа от: 01.04.2025 17:18
ID: b0b741d23d4640638ccde4496323c0b4
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 17:22
Версия документа от: 01.04.2025 17:22
ID: 61b3d2b22cc34f448881fd6d04635c18

Вы можете загрузить сразу все документы к этой закупке

    Загрузить все документы

    ?:tender item config

    ?:hasAuction ?:config no  
    ?:minBidsNumber 1  
    ?:hasAwardingOrder  
    ?:hasValueRestriction  
    ?:valueCurrencyEquality  
    ?:hasPrequalification ?:config no  
    ?:hasPreSelectionAgreement  
    ?:hasTenderComplaints ?:config no  
    ?:hasAwardComplaints ?:config no  
    ?:hasCancellationComplaints ?:config no  
    ?:restricted ?:config no  
    ?:hasValueEstimation  
    ?:hasQualificationComplaints ?:config no  
    ?:tenderComplainRegulation 0  
    ?:qualificationComplainDuration 0  
    ?:awardComplainDuration 0  
    ?:cancellationComplainDuration 0  
    ?:clarificationUntilDuration 0  
    ?:qualificationDuration 0  

    Oписание критериев

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    Критерий относится к предмету закупки Шредери (знищувачі документів)
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Підтверджується, що
    Бренд: dahle
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Автоматична подача Ожидаемое значение: нет
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Реверс Ожидаемое значение: Да
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Автоматичний старт/стоп Ожидаемое значение: Да
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Робочий цикл: безперервний
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Тип різання: перехресний
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Знищує: cd диски, папір, банківські картки, скоби, скріпки
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Рівень безпеки (DIN 66399) ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 одиниця
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Кількість знищуваних листів (80 г/м2) за одну подачу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 10 - 10 аркуш
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Об'єм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 25 літр
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 24 - 24 місяць
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025

    Даты и сроки

    Дата публикации 01.04.2025 17:22  
    Начало периода приема предложений 01.04.2025 17:22  
    Окончание периода приема предложений 04.04.2025 12:00  
    Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

    Заказчик (Проводит закупку)

    Наименование заказчика ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500  
    Код в ЕГРПОУ / ИНН 33111325  
    Юридический адрес 14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18  

    Реестр предложений

    Дата и время раскрытия 04.04.2025 12:00
    Участник
    Начальное предложение
    Ценовое предложение
    Документы
    1
    44`000.00
    Гривна с НДС
    2
    38`800.00
    Гривна с НДС
    3
    ТОВ "ВКФ "ВВ"
    ID: 7ba92da76bfd448b8bf3e92b2a7f5117
    43`890.00
    Гривна с НДС
    4
    40`932.00
    Гривна с НДС

    Квалификация участников

    Участник
    Ценовое предложение
    Статус
    Документы
    1
    38`800.00
    Гривна с НДС
    Победитель
    05.04.2025 09:01
    2
    40`932.00
    Гривна с НДС
    Не рассматривался
    3
    43`890.00
    Гривна с НДС
    Не рассматривался
    4
    44`000.00
    Гривна с НДС
    Не рассматривался

    Сообщение о намерении заключить договор

    Участник
    Окончательное предложение
    Дата и время публикации
    ФОП "Єрмоленко Євгеній Іванович"
    Код ЕГРПОУ:2523615334
    38`800.00
    Гривна с НДС
    05.04.2025
    09:01

    Заключенные договоры

    Номер договора
    112
    Дата подписания
    09.04.2025
    Дата начала действия
    09.04.2025
    Дата завершения действия
    31.12.2025
    Цена договора
    38`800.00 Гривна без НДС