Процедура закупки объявлена 01.04.2025 16:30. Дата последних изменений - 25.04.2025 11:06
Арматура для з/б конструкцій, одиниця виміру м.п.,Арматура для з/б конструкцій, одиниця виміру м.п.,Труба профільна сталева, одиниця виміру м.п.
Идентификатор закупки | UA-2025-04-01-012033-a | |
ID | 4d6d51949fd946309ce489c26db2c533 | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-04-01-008818-a |
Ожидаемая стоимость
2`170`08000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником впродовж 30 календарних днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар (далі - рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів). До рахунку додаються: накладна (акт приймання-передачі товарів) та документи, що підтверджують якість поставлених товарів. Усі документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України. У разі затримки фінансування Замовника оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником відповідних коштів на фінансування. Поставка товарів Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти товар на умовах цього договору впродовж 10 днів з моменту отримання Заявки від Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: Постачальник здійснює поставку та передачу товарів Замовнику на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Закарпатська обл., м. Чоп, (конкретна адреса вказується у замовленні).
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Військова частина 1493 (94 прикордонний загін) | |
Ожидаемая стоимость | 2`170`080.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
01.04.25
Прием предложений
до 04.04.25
Квалификация
с04.04.25
Предложения рассмотрены
с25.04.25
Завершен
25.04.25
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Арматура для з/б конструкцій, одиниця виміру м.п.
ДК 021:2015: 44330000-2 - Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 00000, Україна, Закарпатська область, Чоп, м. Чоп
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником впродовж 30 календарних днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар (далі - рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів). До рахунку додаються: накладна (акт приймання-передачі товарів) та документи, що підтверджують якість поставлених товарів. Усі документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України. У разі затримки фінансування Замовника оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником відповідних коштів на фінансування. Поставка товарів Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти товар на умовах цього договору впродовж 10 днів з моменту отримання Заявки від Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: Постачальник здійснює поставку та передачу товарів Замовнику на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Закарпатська обл., м. Чоп, (конкретна адреса вказується у замовленні).
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3000 погонний метр
|
2) |
Арматура для з/б конструкцій, одиниця виміру м.п.
ДК 021:2015: 44330000-2 - Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 00000, Україна, Закарпатська область, Чоп, м. Чоп
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником впродовж 30 календарних днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар (далі - рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів). До рахунку додаються: накладна (акт приймання-передачі товарів) та документи, що підтверджують якість поставлених товарів. Усі документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України. У разі затримки фінансування Замовника оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником відповідних коштів на фінансування. Поставка товарів Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти товар на умовах цього договору впродовж 10 днів з моменту отримання Заявки від Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: Постачальник здійснює поставку та передачу товарів Замовнику на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Закарпатська обл., м. Чоп, (конкретна адреса вказується у замовленні).
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3000 погонний метр
|
3) |
Труба профільна сталева, одиниця виміру м.п.
ДК 021:2015: 44330000-2 - Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 00000, Україна, Закарпатська область, Чоп, м. Чоп
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником впродовж 30 календарних днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар (далі - рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів). До рахунку додаються: накладна (акт приймання-передачі товарів) та документи, що підтверджують якість поставлених товарів. Усі документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України. У разі затримки фінансування Замовника оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником відповідних коштів на фінансування. Поставка товарів Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти товар на умовах цього договору впродовж 10 днів з моменту отримання Заявки від Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: Постачальник здійснює поставку та передачу товарів Замовнику на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Закарпатська обл., м. Чоп, (конкретна адреса вказується у замовленні).
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 12000 погонний метр
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
ЗПП проєкт договору (9) (1) (2).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:30
Версия документа от: 01.04.2025 16:30
ID: b3a5cb8d378e45b5a015fa088a607302
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:30
Версия документа от: 01.04.2025 16:30
ID: 12557571ed89465780533d65ce7978a9
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasValueRestriction | ||
?:hasAwardingOrder | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:restricted | ?:config no | |
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Клас: А500С
Діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 10 - 10 міліметр
Марка сталі: 3ПС/СП
Довжина: мірна, 6м
Відповідність вимогам стандарту: ДСТУ 3760
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Клас: А500С
Діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 міліметр
Марка сталі: 3ПС/СП
Довжина: мірна, 6м
Відповідність вимогам стандарту: ДСТУ 3760
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 50 - 50 міліметр
Висота ?:tender criteria requirement min_maxValue: 50 - 50 міліметр
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 3 - 3 міліметр
Тип труби: зварна
Марка сталі: 3ПС/СП
Вид: квадратна
Покриття: без покриття
Довжина: мірна 6м
|
Даты и сроки
Дата публикации | 01.04.2025 16:30 | |
Начало периода приема предложений | 01.04.2025 16:30 | |
Окончание периода приема предложений | 04.04.2025 18:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Військова частина 1493 (94 прикордонний загін) |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 14321707 |
Юридический адрес | 00000, Україна, Закарпатська область, Чоп, м. Чоп |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 04.04.2025 18:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
4
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС"
ID: f40a108ee7f947aab7c3bad7d6b7d517
2`162`490.00
Гривна с НДС
6
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Перша будівельна база"
ID: 58cb69ff3a2e462e858136e1ac15938b
1`979`640.00
Гривна с НДС
7
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВА ГРУПА "ЛІДЕР"
ID: 11cf96d028da4ba09abe06d884213fd3
2`073`600.00
Гривна с НДС
8
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ"
ID: 036662c706184ecdbef44cf2087fef45
2`112`840.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
1`979`640.00
Гривна с НДС
Предложение отклонено
11.04.2025 11:43
3
2`073`600.00
Гривна с НДС
Предложение отклонено
14.04.2025 16:00
6
2`112`840.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "КОНТИНЕНТ-СТАЛЬ"
Код ЕГРПОУ:40170520
2`094`660.00
Гривна с НДС
25.04.2025
10:33
Заключенные договоры
Номер договора
148-25
Дата подписания
25.04.2025
Дата начала действия
25.04.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
2`094`660.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
1`745`550.00 Гривна