Процедура закупки объявлена 01.04.2025 08:59. Дата последних изменений - 04.04.2025 16:04
"Тампон-зонд (аплікатор), стерильний, пластик/віскоза/бавовна, 150мм, без надломів, №500" (ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
Идентификатор закупки | UA-2025-04-01-000655-a | |
ID | b3989f5b5bd5400f8affbc95aab183cd | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-04-01-000731-a |
Ожидаемая стоимость
24`39000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (з урахуванням Особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178).Постачання товару здійснюється окремими партіями виходячи з поточної потреби Замовника, визначеної у відповідній заявці замовлення (письмової, яка надсилається Замовником за допомогою пошти /факсу, інтернету/ або усного за телефоном). При цьому поточну потребу в товарі Замовник визначає самостійно у відповідності до потреби. Місцем поставки є адреса Замовника: вул. КИЇВСЬКА, 288, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, 23100.Доставка товару проводиться Постачальником власним (орендованим за власний рахунок) транспортом або за допомогою послуг транспортних копаній із забезпеченням умов належного транспортування товару. Розвантаження товару здійснюється за рахунок Постачальника. Строк поставки товару протягом 3-5 календарних днів з моменту узгодження відповідної заявки, якщо інше не узгоджено із Замовником, до 31 грудня 2025 року. Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 15-ти банківських днів з моменту отримання товару
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради | |
Ожидаемая стоимость | 24`390.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
01.04.25
Прием предложений
до 04.04.25
Квалификация
с04.04.25
Предложения рассмотрены
с04.04.25
Торги отменены
04.04.25
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 15-ти банківських днів з моменту отримання товару | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 15 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Тампон-зонд (аплікатор), стерильний, пластик/віскоза/бавовна, 150мм, без надломів, №500
ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Київська, 288
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (з урахуванням Особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178).Постачання товару здійснюється окремими партіями виходячи з поточної потреби Замовника, визначеної у відповідній заявці замовлення (письмової, яка надсилається Замовником за допомогою пошти /факсу, інтернету/ або усного за телефоном). При цьому поточну потребу в товарі Замовник визначає самостійно у відповідності до потреби. Місцем поставки є адреса Замовника: вул. КИЇВСЬКА, 288, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, 23100.Доставка товару проводиться Постачальником власним (орендованим за власний рахунок) транспортом або за допомогою послуг транспортних копаній із забезпеченням умов належного транспортування товару. Розвантаження товару здійснюється за рахунок Постачальника.
Строк поставки товару протягом 3-5 календарних днів з моменту узгодження відповідної заявки, якщо інше не узгоджено із Замовником, до 31 грудня 2025 року. Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 15-ти банківських днів з моменту отримання товару
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3000 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
ПРОЄКТ-ДОГОВІР-ЕЛ.КАТАЛОГ –3319 – аплікатор.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 08:59
Версия документа от: 01.04.2025 08:59
ID: 4c21c69bdaae4b80aac198ca61254ed4
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 08:59
Версия документа от: 01.04.2025 08:59
ID: 3cca4c3e705f448bb3ceb40af01791a4
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Пакування: Індивідуальне, Групове
Матеріал аплікатора: Полістирольний шток з віскозним тампоном, Алюміній, Полістирол
Стерильність
Наявність надлому
|
Даты и сроки
Дата публикации | 01.04.2025 08:59 | |
Начало периода приема предложений | 01.04.2025 08:59 | |
Окончание периода приема предложений | 04.04.2025 08:51 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 01982525 |
Юридический адрес | 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська, буд. 288 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 04.04.2025 08:51
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
4
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДЛАБМАРКЕТ»
ID: 601ca0d3253247448c13e573b57bb89b
4`205.10
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП КРИМОВА І.В.
Код ЕГРПОУ:2659817946
4`200.00
Гривна с НДС
04.04.2025
09:16