Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.04.2025 08:54. Дата последних изменений - 14.04.2025 16:37

Журнали

Идентификатор закупки UA-2025-04-01-000593-a  
ID b2cf1dbdca8b48bb819a6a84ebbdd2da  
Идентификатор плана UA-P-2025-04-01-000592-a  
Ожидаемая стоимость
108`59000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Увага!!! Потреба ВП «Дитяча лікарня» (8 найменувань журналів, обкладинка:крейдований цупкий папір, щільність не менше 300 г/м2, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал обліку приходу і розходу медикаментів, 100 сторінок – 10 шт.; 2) Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних вир. дод №5, 100 сторінок – 60 шт.; 3) Журнал реєстрації аналізів і їх результатів, 100 сторінок – 10 шт.; 4) Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів, 100 сторінок – 10 шт.; 5) Складська книга, 100 сторінок – 6 шт.; 6) «Бракеражний журнал», 400 сторінок – 4 шт.; 7) Журнал гнійничкових та кишкових захворювань, 200 сторінок – 2 шт.; 8) Форма № 050/о «Журнал запису рентгенологічних досліджень, магніторезонансних томографій», 400 сторінок – 4 шт. Увага!!! Потреба ВП «Лікарня інтенсивного лікування» (43 найменування журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал запису висновків лікарсько-консультативної комісії: форма №035/о, 200 аркушів – 2 шт.; 2) Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов від госпіталізації, 200 аркушів – 6 шт.; 3) Журнал отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів на постах, 200 аркушів – 72 шт.; 4) Журнал обліку інфекційних захворювань, ф. №060/о, 50 аркушів – 10 шт.; 5) Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі, 200 аркушів – 27 шт.; 6) Журнал обліку прийому терапевтичних хворих, 200 аркушів – 5 шт.; 7) Журнал обліку травматологічних хворих, 200 аркушів – 25 шт.; 8) Журнал обліку запису амбулаторних операцій, 200 аркушів – 5 шт.; 9) Журнал щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв, 200 аркушів – 2 шт.; 10) Журнал обліку проведення генеральних прибирань, 100 аркушів – 42 шт.; 11) Журнал обліку роботи бактерицидних опромінювачів, 100 аркушів – 29 шт.; 12) Журнал реєстрації виданих бланків суворого обліку, 100 аркушів – 3 шт.; 13) Журнал якості передстерилізаційної обробки виробів медичного призначення ф. №366/о, 100 аркушів – 4 шт.; 14) Журнал реєстрації дезінфекції (дезінсекція) одягу, постелі, взуття та ін. в дезінфекційних камерах ф. №353-у, 100 аркушів – 2 шт.; 15) Книга складського обліку, 200 аркушів – 2 шт.; 16) Журнал контролю роботи стерилізаторів повітряного, парового (автоклаву) ф. №257/о, 100 аркушів – 17 шт.; 17) Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів ф. 074/о, 100 аркушів – 22 шт.; 18) Журнал обліку профілактичних щеплень ф. 064/о, 100 аркушів – 6 шт.; 19) Журнал реєстрації виданих Довідок про проходження попереднього періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин ф. ЮО-З/о, 200 аркушів – 2 шт.; 20) Журнал комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я, 100 аркушів – 2 шт.; 21) Журнал реєстрації взяття крові для проведення дослідження на наявність серологічних маркерів ВІЛ ф. 498-9/о, 100 аркушів – 2 шт.; 22) Журнал реєстрації взяття крові та результатів досліджень з виявлення серологічних маркерів ВІЛ з використання швидких тестів ф. 498-5/о, 100 аркушів – 2 шт.; 23) Журнал обліку взяття крові на біохімічні дослідження та КДУ, 100 аркушів – 13 шт.; 24) Журнал виклику ургентних спеціалістів, 200 аркушів – 3 шт.; 25) Спеціальний журнал обліку осіб, які звернулися до медичної установи з тілесними ушкодженнями кримінального характеру, 200 аркушів – 2 шт.; 26) Журнал обліку та використання імунобіологічних препаратів, 100 аркушів – 1 шт.; 27) Журнал обліку осіб, які звертались до медичної установи (закладу) з тілесними ушкодженнями внаслідок дорожньо-транспортних пригод, 200 аркушів – 2 шт.; 28) Журнал обліку викликів спеціалістів Львівської обласної клінічної лікарні, 200 аркушів – 1 шт.; 29) Журнал обліку руху хворих, 200 аркушів – 17 шт.; 30) Журнал реєстрації пацієнтів комп’ютерної томографії, 200 аркушів – 9 шт.; 31) Журнал реєстрації функціональних досліджень ф. 047/о, 200 аркушів – 6 шт.; 32) Журнал реєстрації ендоскопічних досліджень ф. 046/о, 200 аркушів –4 шт.; 33) Журнал реєстрації ультразвукових досліджень ф. 048/о, 200 аркушів – 26 шт.; 34) Журнал запису рентгенологічних досліджень, 200 аркушів –20 шт.; 35) Журнал реєстрації листків звільнення від службових обов’язків працівників органів внутрішніх справ, 200 аркушів –1 шт.; 36) Журнал обліку видачі готових справ у відділення, 100 аркушів – 2 шт.; 37) Бракеражний журнал сировини, 100 аркушів –2 шт.; 38) Журнал закладка, 100 аркушів –2 шт.; 39) Журнал здоров'я, 100 аркушів –2 шт.; 40) Бракеражний журнал, 100 аркушів –2 шт.; 41) Журнал обліку прийому хворих та передачі чергування, 100 аркушів –2 шт.; 42) Книга протоколів засідань ВЛК (ЛЛК), 200 аркушів –2 шт.; 43) Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці, 100 аркушів –50 шт. Увага!!! Потреба КНП «ТМО «СМОЛ» (1 найменування журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Книга складського обліку, 250 аркушів – 4 шт. Увага!!! Потреба ВП «Пологовий будинок» (10 найменувань журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал обліку прийому хворих в стаціонар та відмов у госпіталізації, 300 сторінок – 2 шт.; 2) Журнал запису оперативних втручань в стаціонарі, 200 сторінок – 2 шт.; 3) Журнал обліку приймання вагітних, роділь та породіль, 300 сторінок – 2 шт.; 4) Журнал запису пологів у стаціонарі, 300 сторінок – 2 шт.; 5) Журнал обліку профілактичних щеплень, 100 сторінок – 2 шт.; 6) Журнал обліку використання вакцини та анатоксинів, 100 сторінок – 2 шт.; 7) Журнал запису наркозів, 200 сторінок – 2 шт.; 8) Журнал реєстрації довідок для призначення і виплат державної допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами, 300 сторінок – 3 шт.; 9) Журнал запису мамографії, 300 сторінок – 3 шт.; 10) Журнал розміру А-4, 300 сторінок – 4 шт.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"  
Ожидаемая стоимость 108`590.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
01.04.25
Прием предложений
до 04.04.25
Квалификация
с04.04.25
Предложения рассмотрены
с04.04.25
Завершен
14.04.25

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, вул. О. Басараб, 15, вул. Шашкевича, 17, вул. І. Франка, 8, вул. Дрогобицька, 50.
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.05.2025
Информация по поставке партиями: Увага!!! Потреба ВП «Дитяча лікарня» (8 найменувань журналів, обкладинка:крейдований цупкий папір, щільність не менше 300 г/м2, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал обліку приходу і розходу медикаментів, 100 сторінок – 10 шт.; 2) Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних вир. дод №5, 100 сторінок – 60 шт.; 3) Журнал реєстрації аналізів і їх результатів, 100 сторінок – 10 шт.; 4) Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів, 100 сторінок – 10 шт.; 5) Складська книга, 100 сторінок – 6 шт.; 6) «Бракеражний журнал», 400 сторінок – 4 шт.; 7) Журнал гнійничкових та кишкових захворювань, 200 сторінок – 2 шт.; 8) Форма № 050/о «Журнал запису рентгенологічних досліджень, магніторезонансних томографій», 400 сторінок – 4 шт. Увага!!! Потреба ВП «Лікарня інтенсивного лікування» (43 найменування журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал запису висновків лікарсько-консультативної комісії: форма №035/о, 200 аркушів – 2 шт.; 2) Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов від госпіталізації, 200 аркушів – 6 шт.; 3) Журнал отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів на постах, 200 аркушів – 72 шт.; 4) Журнал обліку інфекційних захворювань, ф. №060/о, 50 аркушів – 10 шт.; 5) Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі, 200 аркушів – 27 шт.; 6) Журнал обліку прийому терапевтичних хворих, 200 аркушів – 5 шт.; 7) Журнал обліку травматологічних хворих, 200 аркушів – 25 шт.; 8) Журнал обліку запису амбулаторних операцій, 200 аркушів – 5 шт.; 9) Журнал щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв, 200 аркушів – 2 шт.; 10) Журнал обліку проведення генеральних прибирань, 100 аркушів – 42 шт.; 11) Журнал обліку роботи бактерицидних опромінювачів, 100 аркушів – 29 шт.; 12) Журнал реєстрації виданих бланків суворого обліку, 100 аркушів – 3 шт.; 13) Журнал якості передстерилізаційної обробки виробів медичного призначення ф. №366/о, 100 аркушів – 4 шт.; 14) Журнал реєстрації дезінфекції (дезінсекція) одягу, постелі, взуття та ін. в дезінфекційних камерах ф. №353-у, 100 аркушів – 2 шт.; 15) Книга складського обліку, 200 аркушів – 2 шт.; 16) Журнал контролю роботи стерилізаторів повітряного, парового (автоклаву) ф. №257/о, 100 аркушів – 17 шт.; 17) Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів ф. 074/о, 100 аркушів – 22 шт.; 18) Журнал обліку профілактичних щеплень ф. 064/о, 100 аркушів – 6 шт.; 19) Журнал реєстрації виданих Довідок про проходження попереднього періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин ф. ЮО-З/о, 200 аркушів – 2 шт.; 20) Журнал комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я, 100 аркушів – 2 шт.; 21) Журнал реєстрації взяття крові для проведення дослідження на наявність серологічних маркерів ВІЛ ф. 498-9/о, 100 аркушів – 2 шт.; 22) Журнал реєстрації взяття крові та результатів досліджень з виявлення серологічних маркерів ВІЛ з використання швидких тестів ф. 498-5/о, 100 аркушів – 2 шт.; 23) Журнал обліку взяття крові на біохімічні дослідження та КДУ, 100 аркушів – 13 шт.; 24) Журнал виклику ургентних спеціалістів, 200 аркушів – 3 шт.; 25) Спеціальний журнал обліку осіб, які звернулися до медичної установи з тілесними ушкодженнями кримінального характеру, 200 аркушів – 2 шт.; 26) Журнал обліку та використання імунобіологічних препаратів, 100 аркушів – 1 шт.; 27) Журнал обліку осіб, які звертались до медичної установи (закладу) з тілесними ушкодженнями внаслідок дорожньо-транспортних пригод, 200 аркушів – 2 шт.; 28) Журнал обліку викликів спеціалістів Львівської обласної клінічної лікарні, 200 аркушів – 1 шт.; 29) Журнал обліку руху хворих, 200 аркушів – 17 шт.; 30) Журнал реєстрації пацієнтів комп’ютерної томографії, 200 аркушів – 9 шт.; 31) Журнал реєстрації функціональних досліджень ф. 047/о, 200 аркушів – 6 шт.; 32) Журнал реєстрації ендоскопічних досліджень ф. 046/о, 200 аркушів –4 шт.; 33) Журнал реєстрації ультразвукових досліджень ф. 048/о, 200 аркушів – 26 шт.; 34) Журнал запису рентгенологічних досліджень, 200 аркушів –20 шт.; 35) Журнал реєстрації листків звільнення від службових обов’язків працівників органів внутрішніх справ, 200 аркушів –1 шт.; 36) Журнал обліку видачі готових справ у відділення, 100 аркушів – 2 шт.; 37) Бракеражний журнал сировини, 100 аркушів –2 шт.; 38) Журнал закладка, 100 аркушів –2 шт.; 39) Журнал здоров'я, 100 аркушів –2 шт.; 40) Бракеражний журнал, 100 аркушів –2 шт.; 41) Журнал обліку прийому хворих та передачі чергування, 100 аркушів –2 шт.; 42) Книга протоколів засідань ВЛК (ЛЛК), 200 аркушів –2 шт.; 43) Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці, 100 аркушів –50 шт. Увага!!! Потреба КНП «ТМО «СМОЛ» (1 найменування журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Книга складського обліку, 250 аркушів – 4 шт. Увага!!! Потреба ВП «Пологовий будинок» (10 найменувань журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал обліку прийому хворих в стаціонар та відмов у госпіталізації, 300 сторінок – 2 шт.; 2) Журнал запису оперативних втручань в стаціонарі, 200 сторінок – 2 шт.; 3) Журнал обліку приймання вагітних, роділь та породіль, 300 сторінок – 2 шт.; 4) Журнал запису пологів у стаціонарі, 300 сторінок – 2 шт.; 5) Журнал обліку профілактичних щеплень, 100 сторінок – 2 шт.; 6) Журнал обліку використання вакцини та анатоксинів, 100 сторінок – 2 шт.; 7) Журнал запису наркозів, 200 сторінок – 2 шт.; 8) Журнал реєстрації довідок для призначення і виплат державної допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами, 300 сторінок – 3 шт.; 9) Журнал запису мамографії, 300 сторінок – 3 шт.; 10) Журнал розміру А-4, 300 сторінок – 4 шт.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 537 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 08:54
Версия документа от: 01.04.2025 08:54
ID: 97b6c2cd672e478ab2e82adb29ec9946
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 08:58
Версия документа от: 01.04.2025 08:58
ID: 7f628be92d7c4cfc8f9846f77991ab22

Вы можете загрузить сразу все документы к этой закупке

    Загрузить все документы

    ?:tender item config

    ?:hasAwardingOrder  
    ?:hasPrequalification ?:config no  
    ?:hasValueRestriction  
    ?:valueCurrencyEquality  
    ?:hasPreSelectionAgreement  
    ?:hasTenderComplaints ?:config no  
    ?:hasAwardComplaints ?:config no  
    ?:hasCancellationComplaints ?:config no  
    ?:restricted ?:config no  
    ?:minBidsNumber 1  
    ?:cancellationComplainDuration 0  
    ?:awardComplainDuration 0  
    ?:clarificationUntilDuration 0  
    ?:tenderComplainRegulation 0  
    ?:qualificationComplainDuration 0  
    ?:qualificationDuration 0  
    ?:hasValueEstimation  
    ?:hasQualificationComplaints ?:config no  
    ?:hasAuction ?:config no  

    Oписание критериев

    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Паперові чи картонні реєстраційні журнали
    Критерий относится к предмету закупки Паперові чи картонні реєстраційні журнал
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Технічні характеристики
    Призначення: для закладів охорони здоров'я
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Формат: А4 (297х210 мм)
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Матеріал обкладинки: картон палітурний
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Покриття обкладинки: ламінований кольоровий папір
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Друк внутрішнього блоку: за зразком Замовника
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Тип паперу внутрішнього блоку: офсетний білий
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025
    Кількість аркушів Ожидаемое значение: 200 аркуш
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 01.04.2025

    Даты и сроки

    Дата публикации 01.04.2025 08:58  
    Начало периода приема предложений 01.04.2025 08:58  
    Окончание периода приема предложений 04.04.2025 08:00  
    Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

    Заказчик (Проводит закупку)

    Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"  
    Код в ЕГРПОУ / ИНН 01996958  
    Юридический адрес 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, вулиця Дрогобицька 50  

    Реестр предложений

    Дата и время раскрытия 04.04.2025 08:00
    Участник
    Начальное предложение
    Ценовое предложение
    Документы
    1
    69`666.00
    Гривна с НДС
    2
    ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
    ID: 13f3ea71ec9846e19ba1cd1c2fcfc511
    90`795.96
    Гривна с НДС
    3
    94`780.50
    Гривна с НДС
    4
    64`767.00
    Гривна с НДС
    5
    100`730.46
    Гривна с НДС

    Квалификация участников

    Участник
    Ценовое предложение
    Статус
    Документы
    1
    64`767.00
    Гривна с НДС
    Победитель
    04.04.2025 11:59
    2
    69`666.00
    Гривна с НДС
    Не рассматривался
    3
    90`795.96
    Гривна с НДС
    Не рассматривался
    4
    94`780.50
    Гривна с НДС
    Не рассматривался
    5
    100`730.46
    Гривна с НДС
    Не рассматривался

    Сообщение о намерении заключить договор

    Участник
    Окончательное предложение
    Дата и время публикации
    ФОП "Сахневич Наталія Василівна"
    Код ЕГРПОУ:2712413023
    64`767.00
    Гривна с НДС
    04.04.2025
    11:59

    Заключенные договоры

    Номер договора
    155
    Дата подписания
    11.04.2025
    Дата начала действия
    14.04.2025
    Дата завершения действия
    31.12.2025
    Цена договора
    64`767.00 Гривна без НДС