Процедура закупки объявлена 31.03.2025 13:03. Дата последних изменений - 02.05.2025 15:25
товар - код CPV 39110000-6 по ДК 021:2015 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). (РПЗ: 9.57).
Идентификатор закупки | UA-2025-03-31-005359-a | |
ID | 93cc45e26e8245f6b9662aa7f031d868 | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-01-01-000318-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
3`389`44440 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 4-40-59 Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 3`389`444.40 Гривна (без НДС) | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 100`000.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
31.03.25
Период уточнений
до 07.04.25
Период обжалования
до 07.04.25
Прием предложений
до 10.04.25
Квалификация
с10.04.25
Предложения рассмотрены
с02.05.25
Спецификация закупки
Лот № 1. Крісла офісні та стільці в асортименті
Параметры торгов
Ожидаемая стоимость | 3`389`444.40 Гривна (без НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 33`000.00 Гривна | |
Электронная банковская гарантия | 100`000.00 Гривна | |
Дата начала аукциона по лоту | ожидается |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Умови оплати: протягом 180 календарних днів після постачання товару. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 180 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Комп'ютерне крісло (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
ДК 021:2015: 39113100-8 - М’які крісла
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
|
2) |
Крісло (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
ДК 021:2015: 39113100-8 - М’які крісла
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 59 штука
|
3) |
Крісло (ТСдоПЗ(т).0.0039.0038-2024)
ДК 021:2015: 39113100-8 - М’які крісла
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 45 штука
|
4) |
Крісло конференційне (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6 штука
|
5) |
Крісло (ТСдоПЗ(т).23.2400.01.0008-2024)
ДК 021:2015: 39113100-8 - М’які крісла
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 79 штука
|
6) |
Крісло офісне (ТCдоПЗ(т).23.0055.0022-2024)
ДК 021:2015: 39113100-8 - М’які крісла
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 19 штука
|
7) |
Крісло офісне (ТСдоПЗ(т).23.0020.1999-2024 (ред.2) Табл.1 П.н. 2.1)
ДК 021:2015: 39113100-8 - М’які крісла
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 109 штука
|
8) |
Крісло (ТСдоПЗ(т).23.0020.1999-2024(ред.2) Табл.1 П.н. 2.2)
ДК 021:2015: 39113100-8 - М’які крісла
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 53 штука
|
9) |
Крісло шкіряне ортопедичне (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
ДК 021:2015: 39113100-8 - М’які крісла
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 4 штука
|
10) |
Крісло шкіряне офісне (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
ДК 021:2015: 39113100-8 - М’які крісла
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 15 штука
|
11) |
Стілець (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
|
12) |
Стілець (ТСдоПЗ(т).23.0020.1999-2024(ред.2) Табл.1 П.н. 2.3)
ДК 021:2015: 39112000-0 - Стільці
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 205 штука
|
13) |
Стілець (відповідно додатку 1.1 Зведений перелік та технічним характеристикам зазначеним у додатку 2 Спрощеній ТС)
ДК 021:2015: 39113100-8 - М’які крісла
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 31 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Тендерная документация
39110000-6 Тендерна документація.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 11:31
Версия документа от: 03.04.2025 11:31
ID: 4eb5d30d2aea4961862859a9fac0748e
|
![]() |
Тендерная документация
39110000-6 Тендерна документація.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: 4eb5d30d2aea4961862859a9fac0748e
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Додаток 1.1 - Зведений перелік.xls
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: fa77e563a1bf43e8a653a6057455d6e9
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Додаток 1.2 - Зведений перелік з ціною.xls
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: d9f88bcda4334c3e8e9e1ad67d8f9c24
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Додаток 2 - Спрощена тех.специфікація.xls
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: 65fdc2043d074cdc9caef9cfa9bb8a72
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Додаток 2 ТCдоПЗ(т).23.0055.0022-2024 (1).pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: ff4cf94fd43e4504903bd554ec09372b
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Додаток 2 ТСдоПЗ(т).0.0039.0038 Крісло Smart BN-W0002.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: c30489a4ccd947a881755eb8877cfa6a
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Додаток 2 ТСдоПЗ(т).23.0020.1999-2024(ред.2) (1).pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: 7a34afe776e34b5db6204d6ff661ba9a
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Додаток 2 ТСдоПЗ(т).23.2400.01.0008-2024 офісні стільці та крісла.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: 317049108737469d8425a7715a78cf2a
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток 3 Проєкт договору (НЕРЕЗИДЕНТ).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: df05726808cf4e0f9eb0c210850dabd9
|
![]() |
Проект договора
Додаток 3 Проєкт договору (РЕЗИДЕНТ).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: 7ebf30853fcb45b6b17b6318c52f5bfb
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток 4 до ТД Опис та приклади формальних помилок.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: 7b1f98dc0d5c4e91b301bdc0c3b2ede4
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток 5.1 до ТД АНКЕТА (для резидентів).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: 7dd6ad061096482199c01b60dfaa3a4a
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток 5.2 до ТД АНКЕТА (для нерезидентів).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: 0a689f651ed043828e1e0ed2800dfb2a
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток А до ТД.DOCX
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: e581faaabaf04e368648d848a4172737
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток Б до ТД .docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:03
Версия документа от: 31.03.2025 13:03
ID: 941eb42612004777a967a2681e8399af
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 11:32
Версия документа от: 03.04.2025 11:32
ID: b869b17671ee45b6b7a92d3fb3fb18ec
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 13:04
Версия документа от: 31.03.2025 13:04
ID: b869b17671ee45b6b7a92d3fb3fb18ec
|
![]() |
Тендерная документация
Перелік змін.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 11:31
Версия документа от: 03.04.2025 11:31
ID: d19da16cf7494fd7ae79ccf9c1ae1b66
|
?:tender item config
?:hasAuction | ||
?:hasValueRestriction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasTenderComplaints | ||
?:hasAwardComplaints | ||
?:hasCancellationComplaints | ||
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 3 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 5 | |
?:cancellationComplainDuration | 10 | |
?:clarificationUntilDuration | 3 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Ожидаемое значение: Да
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Ссылка на законодательство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Ссылка на законодательство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Приемлемые доказательства:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Ссылка на законодательство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Ожидаемое значение: Да
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
|
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Ожидаемое значение: 180 день
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі Ожидаемое значение: 2.95 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ. Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення, грн.: 100 000,00
Строк дії забезпечення: 180 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Види забезпечення:
Вид забезпечення:
банківська гарантія, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк.
страхова гарантія, видана страховою компанією, яка пройшла відбір у АТ «НАЕК «Енергоатом» (ДП «НАЕК «Енергоатом).
Банківська гарантія надається в гривнях.
Перелік страхових компаній, які пройшли відбір у АТ «НАЕК «Енергоатом» (ДП «НАЕК «Енергоатом) - АТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС», ПрАТ "СК "Вусо", ПрАТ "Європейський страховий альянс", ПрАТ "Страхова Група "ТАС" (Перелік може змінюватись, актуальна інформація по переліку страхових компаній міститься на сайті АТ «НАЕК «Енергоатом»).
Зміст та форма страхової гарантії повинна відповідати «Порядку формування АТ «НАЕК «Енергоатом» переліку страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій, забезпечення виконання умов договорів про закупівлю, а також забезпечення повернення авансового платежу», затвердженого розпорядженням АТ «НАЕК «Енергоатом» від 13.08.2024 № 01-771-р «Про порядок формування АТ «НАЕК «Енергоатом» переліку страхових компаній».
Страхові компанії можуть вносити зміни до умов страхових гарантій за наявності відповідного рішення уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель.
Страхова гарантія, яка надається учасником процедури закупівлі, повинна бути чинною на кінцеву дату подання тендерної пропозиції (гарантія набирає чинності після внесення страхового платежу). Строк дії страхової гарантії повинен відповідати вимогам тендерної документації.
Страхова гарантія повинна бути безвідкличною.
Умови страхової гарантії (страхові випадки, винятки, термін дії тощо) повинні відповідати умовам договору страхування відповідальності перед третіми особами, на підставі якого була видана страхова гарантія.
Договір страхування має містити умову про те, що вимога про сплату страхової виплати (страхового відшкодування) пред’являється не пізніше кінцевої дати строку дії страхової гарантії.
Страхова гарантія забезпечення тендерної пропозиції учасника закупівель надається з обов’язковим накладанням КЕП з можливістю перевірки даного КЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)» та доказами її оплати (платіжне доручення або прибутковий касовий ордер, або чек).
Банківська гарантія повинна бути підписана електронним підписом відповідальної особи банку з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)» (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України).
Банківська гарантія, серед іншого, повинна містити наступні реквізити для надходження коштів у разі настання гарантійного випадку:
Одержувач:
Філія-Миколаївське обласне управління АТ «Ощадбанк» м.Миколаїв
р/р UA133264610000026004300221449
ЄДРПОУ 20915546
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
|
Даты и сроки
Дата публикации | 31.03.2025 13:04 | |
Завершение периода уточнений | 07.04.2025 00:00 | |
Начало периода приема предложений | 31.03.2025 13:03 | |
Окончание периода приема предложений | 10.04.2025 10:00 |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 20915546 |
Юридический адрес | Україна |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 10.04.2025 10:00
Крісла офісні та стільці в асортименті
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВ ІНЖИНІРІНГ"
ID: 96e5194f584443a3a467186b05f40c88
3`389`000.00
Гривна без НДС
Квалификация участников
Крісла офісні та стільці в асортименті
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
3`389`000.00
Гривна без НДС
Победитель
02.05.2025 15:25
Продолжается период приема обжалований по квалификации участника. Дата завершения:08.05.2025 00:00
Сообщение о намерении заключить договор
Крісла офісні та стільці в асортименті
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВ ІНЖИНІРІНГ"
Код ЕГРПОУ:35789305
3`389`000.00
Гривна без НДС
02.05.2025
15:25