Процедура закупки объявлена 28.03.2025 16:06. Дата последних изменений - 06.05.2025 16:08
Послуги з проведення польових сейсморозвідувальних досліджень Рибальського родовища за технологією 3D -
Идентификатор закупки | UA-2025-03-28-011269-a | |
ID | 337df2edd1e24dfa87300be23ac80d58 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
142`100`00000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 142`100`000.00 Гривна (без НДС) | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 1`421`000.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
28.03.25
Период уточнений
до 10.04.25
Период обжалования
до 10.04.25
Прием предложений
до 13.04.25
Квалификация
с13.04.25
Предложения рассмотрены
с06.05.25
03.04.2025, 10:28
щодо умов тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику.
В п.п.1.2.3 додатку 2 до тендерної документації вказано:
«У разі використання орендованого обладнання, Учасник у складі тендерної пропозиції надає Гарантійний лист, складений в довільній формі, зміст якого підтверджує, що до початку надання послуг Замовнику будуть надані:
- скан-копії документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу (контракт на постачання обладнання) та/або платіжні документи, що підтверджують факт придбання обладнання та/або документи на розмитнення обладнання та/або акти щодо прийняття обладнання на баланс (внутрішнього переміщення основних засобів) та/або виписка з балансу, тощо) та/або договорів оренди та/або договорів лізингу».
Тобто в даній закупівлі на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності матеріально-технічної бази або технологій можуть взяти участь виключно учасники, які мають власне, орендоване або обладнання, що знаходиться в лізингу.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що виключає можливість взяти участь у процедурі закупівлі учасників, які не мають у власності всього необхідного обладнання, але володіють, користуються або залучають його на інших підставах (умовах), що передбачені чинним законодавством.
Вказана вимога суперечить положенням ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМ України №1178 від 12 жовтня 2022 р. (зі змінами та доповненнями), відповідно до якої, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Наведена позиція підтверджується практикою розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольним комітетом України, зокрема рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16781-р/пк-пз від 15.11.2019 року в закупівлі за ідентифікатором UA-2019-10-18-003446-b, №8809-р/пк-пз від 22.04.2021 року в закупівлі за ідентифікатором UA-2021-03-29-002737-a та № 12769-р/пк-пз від 25.07.2024 за ідентифікатором UA-2024-07-09-001889-a).
Змушені звернути Вашу увагу, що залишення означеної вимоги призведе до значного звуження кола учасників, а, відповідно, до обмеження конкуренції і, як наслідок, до здійснення закупівлі не на умовах максимальної економічної вигоди для Замовника.
Окрім того, наявність даної вимоги дає законні підстави для відповідних звернень та скарг, як до відповідних структурних підрозділів (функцій) Замовника та його акціонера, так і до уповноважених державних органів.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації для можливості залучення всіх потенційних учасників (у тому числі тих, які залучають субпідрядників/співвиконавців, або тих, хто володіє/користується МТБ на інших законних підставах, відмінних від права власності або оренди чи оренди) та усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо дискримінаційних вимог тендерної документації.
В п.п.1.2.3 додатку 2 до тендерної документації вказано:
«У разі використання орендованого обладнання, Учасник у складі тендерної пропозиції надає Гарантійний лист, складений в довільній формі, зміст якого підтверджує, що до початку надання послуг Замовнику будуть надані:
- скан-копії документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу (контракт на постачання обладнання) та/або платіжні документи, що підтверджують факт придбання обладнання та/або документи на розмитнення обладнання та/або акти щодо прийняття обладнання на баланс (внутрішнього переміщення основних засобів) та/або виписка з балансу, тощо) та/або договорів оренди та/або договорів лізингу».
Тобто в даній закупівлі на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності матеріально-технічної бази або технологій можуть взяти участь виключно учасники, які мають власне, орендоване або обладнання, що знаходиться в лізингу.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що виключає можливість взяти участь у процедурі закупівлі учасників, які не мають у власності всього необхідного обладнання, але володіють, користуються або залучають його на інших підставах (умовах), що передбачені чинним законодавством.
Вказана вимога суперечить положенням ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМ України №1178 від 12 жовтня 2022 р. (зі змінами та доповненнями), відповідно до якої, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Наведена позиція підтверджується практикою розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольним комітетом України, зокрема рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16781-р/пк-пз від 15.11.2019 року в закупівлі за ідентифікатором UA-2019-10-18-003446-b, №8809-р/пк-пз від 22.04.2021 року в закупівлі за ідентифікатором UA-2021-03-29-002737-a та № 12769-р/пк-пз від 25.07.2024 за ідентифікатором UA-2024-07-09-001889-a).
Змушені звернути Вашу увагу, що залишення означеної вимоги призведе до значного звуження кола учасників, а, відповідно, до обмеження конкуренції і, як наслідок, до здійснення закупівлі не на умовах максимальної економічної вигоди для Замовника.
Окрім того, наявність даної вимоги дає законні підстави для відповідних звернень та скарг, як до відповідних структурних підрозділів (функцій) Замовника та його акціонера, так і до уповноважених державних органів.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації для можливості залучення всіх потенційних учасників (у тому числі тих, які залучають субпідрядників/співвиконавців, або тих, хто володіє/користується МТБ на інших законних підставах, відмінних від права власності або оренди чи оренди) та усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо дискримінаційних вимог тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.04.2025, 17:34)
Шановний учаснику! Замовником буде внесено відповідні зміни
03.04.2025, 15:22
Щодо умов тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику.
В п.п.1.1.1 додатку 2 до тендерної документації вказано:
«1.1.1 Копія договору/ів*, аналогічного** за предметом закупівлі.
Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/.
*Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення:
- вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована;
- персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.
** Під визначенням «аналогічний договір» вважається договір Учасника на надання послуг із сейсморозвідувальних досліджень за технологією 3D, сумарна площа яких становить не менше 200 км2, та кількістю активних каналів в розстановці не менше 3600 одиниць. Аналогічний договір має бути поданий за період 2022-2025 років.».
Просимо Вас роз’яснити, чи буде надання декількох аналогічних договорів на надання послуг із сейсморозвідувальних досліджень за технологією 3D, якщо сумарна площа досліджень за цими декількома договорами становить не менше 200 км2, належним виконанням вказаної вимоги.
В разі, якщо все-таки за даним пунктом вимагається саме 1 (один) договір на надання послуг із сейсморозвідувальних досліджень за технологією 3D, сумарна площа яких становить не менше 200 км2, звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що безпідставно звужує коло потенційних учасників.
На ринку є компанії, які мають необхідну матеріально-технічну базу в достатній кількості для надання послуг за даною закупівлею, кваліфікований персонал з досвідом виконання робіт та досвід виконання аналогічних робіт, проте не зможуть прийняти участь по причині даної необґрунтованої вимоги, враховуючи також той факт, що відповідно до умов тендерної документації орієнтовна площа надання послуг - 138,4 км2
Враховуючи викладене, за умови, що аналогічним вважається саме один договір, а не декілька договорів на надання послуг із сейсморозвідувальних досліджень за технологією 3D, сумарна площа яких становить не менше 200 км2, така вимога є необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель щодо недискримінаційності вимог тендерної документації та основних принципів здійснення публічних закупівель, викладених зокрема у ст. ст. 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В п.п.1.1.1 додатку 2 до тендерної документації вказано:
«1.1.1 Копія договору/ів*, аналогічного** за предметом закупівлі.
Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/.
*Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення:
- вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована;
- персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.
** Під визначенням «аналогічний договір» вважається договір Учасника на надання послуг із сейсморозвідувальних досліджень за технологією 3D, сумарна площа яких становить не менше 200 км2, та кількістю активних каналів в розстановці не менше 3600 одиниць. Аналогічний договір має бути поданий за період 2022-2025 років.».
Просимо Вас роз’яснити, чи буде надання декількох аналогічних договорів на надання послуг із сейсморозвідувальних досліджень за технологією 3D, якщо сумарна площа досліджень за цими декількома договорами становить не менше 200 км2, належним виконанням вказаної вимоги.
В разі, якщо все-таки за даним пунктом вимагається саме 1 (один) договір на надання послуг із сейсморозвідувальних досліджень за технологією 3D, сумарна площа яких становить не менше 200 км2, звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що безпідставно звужує коло потенційних учасників.
На ринку є компанії, які мають необхідну матеріально-технічну базу в достатній кількості для надання послуг за даною закупівлею, кваліфікований персонал з досвідом виконання робіт та досвід виконання аналогічних робіт, проте не зможуть прийняти участь по причині даної необґрунтованої вимоги, враховуючи також той факт, що відповідно до умов тендерної документації орієнтовна площа надання послуг - 138,4 км2
Враховуючи викладене, за умови, що аналогічним вважається саме один договір, а не декілька договорів на надання послуг із сейсморозвідувальних досліджень за технологією 3D, сумарна площа яких становить не менше 200 км2, така вимога є необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель щодо недискримінаційності вимог тендерної документації та основних принципів здійснення публічних закупівель, викладених зокрема у ст. ст. 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 08:35)
Шановний учаснику! Тендерною документацією допускається надання одного або більше договору, аналогічного за предметом закупівлі, площа досліджень за яким чи якими (сумарно) становить не менше 200 км2.
04.04.2025, 08:08
Щодо проєкту договору
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику.
В п.4.3 додатку 3 до тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» сказано:
«4.3 Загальна ціна цього Договору включає всі витрати Виконавця по наданню Послуг, в тому числі: пов’язані з отриманням всієї необхідної дозвільної та природоохоронної документації; мобілізацією/демобілізацією Обладнання, матеріалів і Персоналу; надання самих Послуг з використанням власного Обладнання та кваліфікованого Персоналу; компенсацією за шкоду, заподіяну сільському господарству або лісогосподарським культурам, а також нерухомості; будь-які інші додаткові витрати, що виникають у зв’язку з наданням Послуг. Виконавець не має права вимагати від Замовника відшкодування будь-яких витрат, якщо відшкодування таких витрат прямо не передбачено Договором та Додатком №4 (Вартість Послуг Виконавця) до Договору».
В п.8.2.10 додатку 3 до тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» сказано:
«8.2. Замовника має право:
…
8.2.10 У разі потреби виконувати всі організаційні роботи з землевідведення самостійно. В такому разі загальна ціна цього Договору буде зменшена на вартість виконаних таких робіт, про що Сторонами укладається додаткова угода»
При цьому вартість організаційних робіт із землевідведення окремо в договорі не зафіксована, тобто, Замовник фактично може зменшити суму договору на будь-яку вартість, яку вважатиме за потрібне, що не буде відповідати умовам процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, просимо викласти п.8.2.10 додатку 3 до тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» в наступній редакції:
«У разі письмового звернення Виконавця Замовник може виконувати всі організаційні роботи з землевідведення самостійно. В такому разі загальна ціна цього Договору буде окремо узгоджена Сторонами та зменшена на вартість виконаних Замовником таких робіт, про що Сторонами укладається додаткова угода».
В п.4.3 додатку 3 до тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» сказано:
«4.3 Загальна ціна цього Договору включає всі витрати Виконавця по наданню Послуг, в тому числі: пов’язані з отриманням всієї необхідної дозвільної та природоохоронної документації; мобілізацією/демобілізацією Обладнання, матеріалів і Персоналу; надання самих Послуг з використанням власного Обладнання та кваліфікованого Персоналу; компенсацією за шкоду, заподіяну сільському господарству або лісогосподарським культурам, а також нерухомості; будь-які інші додаткові витрати, що виникають у зв’язку з наданням Послуг. Виконавець не має права вимагати від Замовника відшкодування будь-яких витрат, якщо відшкодування таких витрат прямо не передбачено Договором та Додатком №4 (Вартість Послуг Виконавця) до Договору».
В п.8.2.10 додатку 3 до тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» сказано:
«8.2. Замовника має право:
…
8.2.10 У разі потреби виконувати всі організаційні роботи з землевідведення самостійно. В такому разі загальна ціна цього Договору буде зменшена на вартість виконаних таких робіт, про що Сторонами укладається додаткова угода»
При цьому вартість організаційних робіт із землевідведення окремо в договорі не зафіксована, тобто, Замовник фактично може зменшити суму договору на будь-яку вартість, яку вважатиме за потрібне, що не буде відповідати умовам процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, просимо викласти п.8.2.10 додатку 3 до тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» в наступній редакції:
«У разі письмового звернення Виконавця Замовник може виконувати всі організаційні роботи з землевідведення самостійно. В такому разі загальна ціна цього Договору буде окремо узгоджена Сторонами та зменшена на вартість виконаних Замовником таких робіт, про що Сторонами укладається додаткова угода».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.04.2025, 16:02)
Шановний учаснику! Замвоником буде внесено відповідні зміни
04.04.2025, 15:04
Продовження строку подання тендерних пропозицій
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику.
Для можливості прийняти участь в закупівлі та сформувати коректно та в повному обсязі документи Учасника, просимо Вас продовжити строк подання тендерних пропозицій до 11.04.2025 року.
Для можливості прийняти участь в закупівлі та сформувати коректно та в повному обсязі документи Учасника, просимо Вас продовжити строк подання тендерних пропозицій до 11.04.2025 року.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.04.2025, 16:02)
Шановний учаснику! Замвоником буде внесено відповідні зміни