Процедура закупки объявлена 28.03.2025 14:37. Дата последних изменений - 02.05.2025 11:38
Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1)
Идентификатор закупки | UA-2025-03-28-008688-a | |
ID | 5b0946d1f331479fa4cac9f97f8619cc | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-09-20-001425-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
12`500`00000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1)) Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції викладена у пункті 8 Розділу І тендерної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 5 до тендерної документації. Обґрунтування потреби в закупівлі: З метою підтвердження дії Свідоцтва про придатність ГТС – причалів №№ 15, 23, 26, 27, що видається Регістром судноплавства України, згідно вимог Регістра судноплавства України у Акті огляду причалу, висновку контрольно-інспекторського обстеження причалів №№ 15, 23, 26, 27 та відповідно до п. 2.4. Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.05.2005р. №257, необхідно виконати поточний ремонт по усуненню зафіксованих дефектів конструкційних елементів причалів: паль, наголовників, ростверку, бортової балки, колесовідбійного брусу, кордонного кутику, покриття та дообладнання причалів металевими трапами та відбійними пристроями до проектної кількості. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 12.02.2020, з використанням методу: направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг за наступним розрахунком: визначення середньої вартості послуг за результатами отриманих листів-пропозиції. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Ренійська філія ДП "АМПУ" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 12`500`000.00 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
28.03.25
Период уточнений
до 24.04.25
Период обжалования
до 24.04.25
Прием предложений
до 27.04.25
Аукцион
28.04.25
Квалификация
с28.04.25
Спецификация закупки
Лот № 1. Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1)
Параметры торгов
Ожидаемая стоимость | 12`500`000.00 Гривна (без НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 62`500.00 Гривна | |
Дата начала аукциона по лоту | 28.04.2025 11:33 - 28.04.2025 11:56 |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Дата выставления счета | |
Описание | Оплата Послуг, що надаються здійснюється Замовником, щомісячно, за фактом надання Послуг, шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку, на підставі наявності підписаних Сторонами Актів за формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», (далі - Акт за формою №КБ-2в) і Довідок за формою № КБ-3 «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (далі - Довідка за формою №КБ-3), з одночасним наданням виконавчої документації та підтвердженням фактичних витрат, передбачених вимогами нормативних документів у галузі будівництва. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 80% | |
Период | 15 Календарные дни |
Событие | Дата выставления счета | |
Описание | Оплата суми ПДВ (залишок 20% (двадцять відсотків) як складової вартості Послуг здійснюється Замовником за фактом надання Послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання від Виконавця достовірної інформації про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Застосування визначеного в цьому розділі Договору способу оплати відповідає інтересам Сторін та вважається належним виконанням грошових зобов’язань Замовника. В разі невжиття/вжиття в недостатньому обсязі Виконавцем передбачених цим Договором заходів, а також в разі їх вжиття з порушенням встановлених цим Договором строків та послідовності, та втрати Замовником права на податковий кредит за відповідною господарською операцією, Замовник не сплачує на користь Виконавця суму ПДВ як складову вартості Послуг, при цьому в такому разі грошові зобов’язання Замовника вважатимуться виконаними в повному обсязі. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 20% | |
Период | 10 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1)
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 68802, Україна, Одеська область, Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проект договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.04.2025 11:41
Версия документа от: 21.04.2025 11:41
ID: d1ee8aef66a14061bcb20ef18182b481
|
![]() |
Проект договора
Проект договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 12:37
Версия документа от: 18.04.2025 12:37
ID: d1ee8aef66a14061bcb20ef18182b481
|
![]() |
Проект договора
Проект договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 14:37
Версия документа от: 28.03.2025 14:37
ID: d1ee8aef66a14061bcb20ef18182b481
|
![]() |
Тендерная документация
Тендерна документація.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 14:37
Версия документа от: 28.03.2025 14:37
ID: 80e28aab23c545af8098ad8160700de4
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.04.2025 16:41
Версия документа от: 22.04.2025 16:41
ID: 2ebaa5626d46494b865503f1f6a19425
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.04.2025 11:41
Версия документа от: 21.04.2025 11:41
ID: 2ebaa5626d46494b865503f1f6a19425
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 12:38
Версия документа от: 18.04.2025 12:38
ID: 2ebaa5626d46494b865503f1f6a19425
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 11:56
Версия документа от: 18.04.2025 11:56
ID: 2ebaa5626d46494b865503f1f6a19425
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 14:34
Версия документа от: 04.04.2025 14:34
ID: 2ebaa5626d46494b865503f1f6a19425
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 16:55
Версия документа от: 03.04.2025 16:55
ID: 2ebaa5626d46494b865503f1f6a19425
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 14:37
Версия документа от: 28.03.2025 14:37
ID: 2ebaa5626d46494b865503f1f6a19425
|
![]() |
Тендерная документация
Перелік змін.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 16:54
Версия документа от: 03.04.2025 16:54
ID: 1207e8bdb59e4cf9b672bcae1a4ee004
|
![]() |
Тендерная документация
Тендерна документація зі змінами.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 16:54
Версия документа от: 03.04.2025 16:54
ID: 60a22683dab8495f81be477b23675735
|
![]() |
Тендерная документация
Перелік змін.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 14:33
Версия документа от: 04.04.2025 14:33
ID: fad352a591f546498dd371e588040196
|
![]() |
Тендерная документация
Тендерна документація зі змінами від 04.04.2025.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 14:33
Версия документа от: 04.04.2025 14:33
ID: 038989e383e74b9a99be1caec4dee9d0
|
![]() |
Тендерная документация
Перелік змін.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 11:56
Версия документа от: 18.04.2025 11:56
ID: cd6d87092f8b4365b961d8e5809c5f40
|
![]() |
Тендерная документация
Тендерна документація зі змінами від 18.04.2025.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.04.2025 11:56
Версия документа от: 18.04.2025 11:56
ID: a51ee16898714c8fa388c8d00c2ae33a
|
![]() |
Тендерная документация
Перелік змін.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.04.2025 11:41
Версия документа от: 21.04.2025 11:41
ID: 4413104be18542b4943838a5b205ab0a
|
![]() |
Тендерная документация
Тендерна документація зі змінами від 21.04.2025.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.04.2025 11:41
Версия документа от: 21.04.2025 11:41
ID: e7c6a2a1ad0a466f8274625c0dc6bae0
|
![]() |
Тендерная документация
Тендерна документація зі змінами від 22.04.2025.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.04.2025 16:41
Версия документа от: 22.04.2025 16:41
ID: 9cd2b17577ce421db3fe11175a00c3e4
|
![]() |
Тендерная документация
Перелік змін.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.04.2025 16:41
Версия документа от: 22.04.2025 16:41
ID: 29759bc377eb4f4290c8fce5c04f1df9
|
![]() |
Нетипизированный документ
audit_5b0946d1f331479fa4cac9f97f8619cc_ed4222ea2f6446a198b66abb6da0ca58.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.04.2025 11:56
Версия документа от: 28.04.2025 11:56
ID: e1566fbea75041938bc3c196ca085dd0
|
Ход аукциона
?:tender item config
?:hasAuction | ||
?:hasValueRestriction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasTenderComplaints | ||
?:hasAwardComplaints | ||
?:hasCancellationComplaints | ||
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 3 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 5 | |
?:cancellationComplainDuration | 10 | |
?:clarificationUntilDuration | 3 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Ожидаемое значение: Да
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Ссылка на законодательство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Ссылка на законодательство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Приемлемые доказательства:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Ссылка на законодательство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Ожидаемое значение: Да
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
|
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Ожидаемое значение: 120 день
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Ссылка на законодательство
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг Ожидаемое значение: Да
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю Минимальное значение: 1 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ. Якщо учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (суб’єкта(ів) господарювання) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується наступними документами: - довідкою, що містить інформацію про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів); - листом(ами) від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) з погодженням на виконання робіт/надання послуг, на які учасник процедури закупівлі планує його(їх) залучати (від кожного, зазначеного учасником процедури закупівлі у таблиці); - інформацію про наявність у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації; - інформацію про наявність у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) працівників відповідної кваліфікації, з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до цієї тендерної документації; - інформацію про виконання субпідрядником(ами) / співвиконавцем(цями) учасника (суб’єкта(ми) господарювання) аналогічного договору (ів) (в частині тих робіт/послуг, на які учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця), з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації; У разі залучення учасником процедури закупівлі до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязі менше 20 відсотків, такий учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі або довідку у довільній формі, в якому (який) зазначається відповідна інформація. У разі не залучення учасником процедури закупівлі до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання), такий учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання)..
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: 1) Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип і марку обладнання, машин, механізмів, кількість і їх технічний стан; інформацію про наявність такого обладнання, машин, механізмів у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) (у разі наявності) або РНОКПП (для фізичної особи у тому числі підприємця) (у разі наявності), з яким укладено відповідний договір, а також строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність у учасника: - вантажопідіймальних кранів або механізмів, з наданням Чинного Дозволу або зареєстровану Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Учасника* на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (зі змінами), що мають відношення до предмету закупівлі, а саме: -вантажопідіймальні крани. - понтон, за допомогою якого будуть надаватися послуги (з наданням копії чинного на час подання пропозиції та на весь час надання послуг Свідоцтва про придатність до плавання, виданого Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством (за виключенням російського); - устаткування для різки металу, вібраційного устаткування (глибинний вібратор для бетону), відбійного устаткування (відбійного молотка), обладнання для проведення газополум’яних та зварювальних робіт. 2) В якості документального підтвердження наявності у учасника зазначеного в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази на праві власності необхідно надати скановану копію документу, що підтверджує таке право власності (якщо такий документ передбачено законодавством для такого типу майна) або бухгалтерську довідку про наявність зазначеного майна на балансі, якщо окремий документ про власність на таке майно не передбачено законодавством. 3) У разі зазначення в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази інших осіб, необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, виробничих/складських площ тощо, з особами, зазначеними в довідці (при цьому право власності таких осіб на відповідне майно має бути підтверджене на умовах, визначених ч. 2 цього розділу).. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати: 1) Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників, або працівників субпідрядника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці необхідно обов’язково зазначити по кожному працівнику окремо: П.І.Б. працівників, їх посаду (в разі наявності трудового договору), спеціальність, досвід роботи за спеціальністю, ступінь освіти (узагальнено: середня, професійно-технічна, вища тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність: - не менше одного інженера-гідротехніка; - не менше двох водолазів; - не менше одного електрогазозварника (не нижче 3 розряду); - не менше одного бетоняра (не нижче 3 розряду); - не менше двох підсобних робітників. 2) В якості документального підтвердження наявності працівників та відповідності їх кваліфікації необхідно надати: -копії наказів (витягів з наказів) учасника або субпідрядника/співвиконавця, про прийняття на роботу/ переведення на посаду працівників відповідної кваліфікації, або інші документи, які підтверджують трудові відносини (відповідно до чинного законодавства України) з працівниками учасника або субпідрядника/співвиконавця, зазначених в Довідці; - копію диплома про освіту інженера – гідротехніка, зазначеного в Довідці; - копію посвідчення або свідоцтва електрогазозварювальника зазначеного в Довідці; - копію посвідчення або свідоцтво бетоняра, зазначеного в Довідці; - копію Посвідчення про проходження навчань з питань пожежної безпеки; - копію Посвідчення про Допуск до роботи з електроустановками. Копії посвідчень, свідоцтв, тощо, мають бути чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та на весь час надання послуг з ремонту причалу. Якщо термін дії посвідчень, свідоцтв, тощо, закінчується в період надання послуг, що є предметом закупівлі, учасником в складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист про продовження дії документів.. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів необхідно надати: 1) Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного). В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагентів (окрім замовника як контрагента), вказавши їх найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору. (в цьому розділі - Довідка); 2) Копії договорів (з додатками), що зазначені в Довідці; 3) Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме: завірені скан-копії Актів виконаних робіт за формою КБ-2в, що містять вищезазначені види послуг (робіт); 4) Копії позитивних листів-відгуків (не менше одного) щодо вказаних в довідці договорів з зазначенням: - найменування виконавця/підрядника та замовника; - предмету договору; - номеру та дати договору; - підтвердження належного виконання договору щодо якості та строків надання послуг. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором Замовник розуміє договір, за яким надавались послуги (виконувались роботи) з ремонту причалів.. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації
|
Даты и сроки
Дата публикации | 28.03.2025 14:37 | |
Завершение периода уточнений | 24.04.2025 00:00 | |
Начало периода приема предложений | 28.03.2025 14:37 | |
Окончание периода приема предложений | 27.04.2025 00:00 |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Ренійська філія ДП "АМПУ" |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 38728465 |
Юридический адрес | 68802, Україна, Одеська область, Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 28.04.2025 11:56
Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1)
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
ID: bb21fae3a62f435ab9b5ac16ff6067ba
12`190`000.00
Гривна без НДС
Квалификация участников
Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1)
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
12`190`000.00
Гривна без НДС
На рассмотрении
28.04.2025 11:56