Процедура закупки объявлена 27.03.2025 15:50. Дата последних изменений - 08.05.2025 08:41
Бензин та Дизельне паливо (талони) -
Идентификатор закупки | UA-2025-03-27-008113-a | |
ID | 884cafe506bc42deab6ab1dceb664b9a | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-03-27-008436-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
8`941`65000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Вінницяоблводоканал | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 8`941`650.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
27.03.25
Период уточнений
до 06.04.25
Период обжалования
до 06.04.25
Прием предложений
до 09.04.25
Аукцион
21.04.25
Квалификация
с21.04.25
Предложения рассмотрены
с24.04.25
Завершен
08.05.25
03.04.2025, 15:30. ID:
UA-2025-03-27-008113-a.b1
Жалоба в АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2025-03-27-008113-a, затвердженій рішенням уповноваженої особи замовника (Комунальне підприємство «Вінницяоблводоканал») від 27.03.2025, протокол № 243 (далі – Тендерна документація), встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»).
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-03-27-008113-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Описание сущности пункта жалобы
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2025-03-27-008113-a, оголошеній Комунальним підприємством «Вінницяоблводоканал» (далі – Замовник). Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-03-27-008113-a містить умови, згідно з якими:
1. Учасник повинен забезпечити додаткові технічні вимоги щодо предмету закупівлі, які не передбачені законодавством.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо додаткових технічних вимог щодо предмету закупівлі.
Відповідно до умов пункту 6 Технічної специфікації, наведеної у Додатку 2 до Тендерної документації, Передача пального здійснюватиметься на АЗС Учасника, окремими партіями, відповідно до потреб Замовника з використанням ТАЛОНІВ.
При цьому, пунктом 12 Технічної специфікації, наведеної у Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що «Учасник має надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність онлайн системи керування та розподілу пального між талонами за допомогою WEB додатку. Замовник повинен мати доступ до «Особистого кабінету» в якому буде здійснюватися контроль та розподіл пального. В довідці має бути вказане посилання на місце розташування WEB ресурсу в мережі інтернет та мають додаватися відповідні скриншоти з підтвердженням функціоналу».
Аналогічну вимогу містить підпункт 6 пункту 13 Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, у якому наведено «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
З цього приводу слід зауважити, що згідно з Тендерною документацією, предметом закупівлі є «Код ДК 021:2015 «09130000-9 «Нафта та дистиляти» (Бензин та Дизельне паливо (талони))».
При цьому, вимоги до бензину А-95 та дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі - Технічний регламент).
Зазначений Технічний регламент взагалі НЕ МІСТИТЬ вимог, які б зобов’язували розповсюджувачів палива (в т.ч. ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), мати онлайн систему керування та розподілу пального між талонами за допомогою WEB додатку та особистий кабінет для споживачів (замовників).
Відповідно, Технічний регламент не встановлює і вимог до функціоналу таких онлайн систем, WEB додатків та особистого кабінету для споживачів (замовників).
Звертаємо увагу, що не зважаючи на зазначене, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», для забезпечення зручності використання покупцями паливних карток, впроваджено та здійснюється підтримка особистого (електронного) кабінету, який розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://naftacards.ukrnafta.com/, доступ до якого надається покупцям (замовникам). Інструкцію користувача особового кабінету розміщено у вільному доступі на інтернет-сторінці ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (https://sites.google.com/view/ukrnafta-postach/, у рубриці «Кабінет клієнта».
При цьому, функціонал електронного кабінету клієнта, у якому покупець може адмініструвати паливні картки «UKRNAFTA», емітентом яких є ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», дозволяє повною мірою використовувати весь функціонал паливних карток, необхідний для здійснення заправлення автомобілів замовника паливом, а також здійснювати адміністрування паливних карток, їх блокування, розблокування, дозволяє здійснювати розподіл палива між картками тощо.
Однак, функціонал електронного кабінету клієнта, у якому обслуговуються паливні картки «UKRNAFTA», не поширюється на паливні талони.
Таким чином, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» може запропонувати онлайн систему керування та розподілу пального зі значно ширшим функціоналом, ніж вимагає Замовник у Тендерній документації, лише за тією різницею, що документом, який посвідчує право споживача на отримання палива на АЗС, виступатиме не паливний талон, а паливна картка.
За таких умов, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», буде відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Слід звернути увагу на те, що зазначена вимога Закону дозволяє замовнику включати до тендерної документації не будь-яку інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а лише ту, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ.
При цьому, законодавство (зокрема, Технічний регламент) не передбачає наявності онлайн систем керування та розподілу пального між талонами за допомогою WEB додатку та особистого кабінету для споживачів (замовників). Таким чином, інформація (умови) щодо наявності в учасників онлайн систем керування та розподілу пального між талонами за допомогою WEB додатку та особистого кабінету для споживачів (замовників), не може бути включена до тендерної документації.
Отже, встановлення замовником таких вимог може призвести до ПОРУШЕННЯ ВИМОГ частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-03-27-008113-a.
2. Додаток 1 до Тендерної документації.
3. Додаток 2 до Тендерної документації.
4. Інструкція користувача особового кабінету.
5. Знімки екранів з особистого кабінету споживача в мережі Інтернет.
Классификация нарушения
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника внести зміни до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-03-27-008113-a, а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними.
Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», наведених вище.
?:tender complaints objections argument evidence
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-03-27-008113-a.
?:tender complaints objections argument evidence
Додаток 1 до Тендерної документації.
?:tender complaints objections argument evidence
Додаток 2 до Тендерної документації.
?:tender complaints objections argument evidence
Інструкція користувача особового кабінету.
?:tender complaints objections argument evidence
Знімки екранів з особистого кабінету споживача в мережі Інтернет.
Дата рассмотрения жалобы14.04.2025, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Причина отклонения жалобыЗаказчиком в соответствии с Законом о публичных закупках устранены нарушения
Рассмотрение остановлено
17.04.2025 14:33