Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.03.2025 15:22. Дата последних изменений - 02.04.2025 13:57

Послуги з обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій (71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань»

Идентификатор закупки UA-2025-03-27-008344-a  
ID a496c3ea50e34b8a8c028180c9962642  
Общая ожидаемая стоимость закупки
145`00000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

ДСТУ 9273:2024, постанова КМУ від 12.04.2017р. 257, ДБН В.1.2-14:2018

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 145`000.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
27.03.25
Период уточнений
до 02.04.25
Прием предложений
до 07.04.25
Торги отменены
02.04.25

Спецификация закупки

Лот № 1. Лот 1. Послуги з обстеження, обмірів та оцінки технічного стану будівельних конструкцій

ДСТУ 9273:2024, постанова КМУ від 12.04.2017р. 257, ДБН В.1.2-14:2018

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 145`000.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 725.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту ожидается  

Условия оплаты согласно договора

Событие Другое событие  
Описание після надання послуги та після підписання Акту наданих послуг. *Сума ПДВ сплачується впродовж 10 робочих днів, наступних за днем надсилання Постачальником у спосіб, визначений Договором, Покупцю квитанцій про реєстрацію податкових накладних.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 15 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з обстеження, обмірів, оцінки технічного стану будівельних конструкцій будівель з подальшим складанням Паспорту об’єкта будівництва. (3 будівлі)
ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
2)
Послуги з обстеження, обмірів, оцінки технічного стану будівельних конструкцій будівлі (1 будівля)
ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Проект договора
Додаток 4_Проєкт Договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:22
Версия документа от: 27.03.2025 15:22
ID: 490e1d528c5a40b9a21a4a5803cfd52b
Тендерная документация
КД.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:22
Версия документа от: 27.03.2025 15:22
ID: 020daca54eb5481284a368f05a758341
Квалификационные критерии
Форма №1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:22
Версия документа от: 27.03.2025 15:22
ID: 1e922e665fb24fc7bf7feaf7f01f52d6
Квалификационные критерии
Форма №2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:22
Версия документа от: 27.03.2025 15:22
ID: f70441dd5ac7467c935360a5e86d29be
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:22
Версия документа от: 27.03.2025 15:22
ID: 5221af84c0e04c0482c75fc26299fbee

Вы можете загрузить сразу все документы к этой закупке

    Загрузить все документы

    ?:tender item config

    ?:hasAuction  
    ?:hasValueRestriction  
    ?:hasAwardingOrder  
    ?:valueCurrencyEquality  
    ?:hasPrequalification ?:config no  
    ?:minBidsNumber 1  
    ?:hasPreSelectionAgreement ?:config no  
    ?:restricted ?:config no  
    ?:hasTenderComplaints ?:config no  
    ?:hasAwardComplaints ?:config no  
    ?:hasCancellationComplaints ?:config no  
    ?:hasValueEstimation  
    ?:hasQualificationComplaints ?:config no  
    ?:tenderComplainRegulation 0  
    ?:qualificationComplainDuration 0  
    ?:awardComplainDuration 2  
    ?:cancellationComplainDuration 0  
    ?:clarificationUntilDuration 1  
    ?:qualificationDuration 0  

    Oписание критериев

    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
    Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерий относится к лоту Лот 1. Послуги з обстеження, обмірів та
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка необхідна для виконання робіт.. До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватися при виконанні робіт на об’єкті закупівлі та при розрахунках договірної ціни
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 27.03.2025
    Наявність працівників відповідної кваліфікації
    Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерий относится к лоту Лот 1. Послуги з обстеження, обмірів та
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність у штаті учасника працівників відповідної кваліфікації Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ. Довідка згідно форми №2 про наявність інженерно-технічного персоналу і робітників, з вказанням осіб, які будуть залучатись до виконання робіт.
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 27.03.2025
    Документальне підтвердження наявності у штаті учасника працівників відповідної кваліфікації Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ. Завірена копія діючого кваліфікаційного сертифікату експерта (експертів) з технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3 (сертифікат має бути чинним на момент подачі пропозиції та на весь час надання послуг)..
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 27.03.2025
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
    Критерий относится к лоту Лот 1. Послуги з обстеження, обмірів та
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ. Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2022 - 2024 років (не менше 1 договору за кожен рік періоду).. Під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) слід розуміти договір (договори) з надання послуги з обстеження, обмірів, оцінки технічного стану будівельних конструкцій будівель. (клас наслідків (відповідальності) не нижче СС3).
    Документ к закупке:Форма №1.docx
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 27.03.2025
    Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ. Копії договорів або відповідних сторінок договорів, згідно з якими підтверджується інформація про аналогічність таких договорів та листи-відгуки контрагентів, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного Договору або копії актів виконаних робіт/наданих послуг/видаткові накладні або інші документи, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів..
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 27.03.2025
    Наявність фінансової спроможності
    Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
    Критерий относится к лоту Лот 1. Послуги з обстеження, обмірів та
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність обороту (доходу) учасника за останній звітний період не менше 50 % від вартості поданої пропозиції Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ. Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання балансу 1) Якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати»); 2) Якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції.. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі.
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 27.03.2025

    Даты и сроки

    Дата публикации 27.03.2025 15:22  
    Завершение периода уточнений 02.04.2025 14:00  
    Начало периода приема предложений 02.04.2025 16:00  
    Окончание периода приема предложений 07.04.2025 15:00  

    Заказчик (Проводит закупку)

    Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"  
    Код в ЕГРПОУ / ИНН 08305644  
    Юридический адрес Україна