Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.03.2025 09:15. Дата последних изменений - 01.05.2025 11:45

Капітальний ремонт Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Дніпровського району м. Києва по вул. Райдужна, 51 -

Идентификатор закупки UA-2025-03-27-000763-a  
ID bf45f268fdbc40308526b1ff98bf3cf3  
Общая ожидаемая стоимость закупки
7`000`00000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю  
Общая ожидаемая стоимость закупки 7`000`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
27.03.25
Период уточнений
до 09.04.25
Период обжалования
до 09.04.25
Прием предложений
до 12.04.25
Аукцион
14.04.25
Квалификация
с14.04.25
Предложения рассмотрены
с21.04.25
Завершен
01.05.25
27.03.2025, 12:40
Період подачі пропозицій
Общий вопрос о закупке
Просимо внести зміни до періоду подачі пропозицій, а саме визначити період подачі пропозицій відповідно до пункту 24 Особливостей "Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій". Так, як предметом закупівлі є роботи, то період подачі пропозицій повинен тривати не менше 14 днів.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.03.2025, 10:37)
Шановний Учасник. Відповідні зміни внесено до Оголошення про проведення відкритих торгів. Дякуємо за звернення
30.03.2025, 19:51
відомість ресурсів
Общий вопрос о закупке
По даній закупівлі надана відомість ресурсів із витратами труда, які не можуть співпасти в разі застосування підрядником своїх розрахункових параметрів ЗВВ, що буде відхиленням по техзавданню. Просимо дати роз'яснення або опублікувати підсумкову відомість ресурсів із зазначенням лише матеріалів, без витрат труда і маш/год машин і механізмів.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.03.2025, 12:51)
Шановний учасник! Дякуємо за запитання.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Однією з підстав для відхилення пропозиції учасника по техзавданню визначено п. 11 Додатку 3 до ТД, якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
Замовник надає у складі тендерної документації підсумкову відомість ресурсів, яка була розроблена, як частина проектно-кошторисної документації, для ознайомлення. Учасники надають розрахунок договірної ціни (у тому числі, підсумкову відомість ресурсів) виходячи зі своїх спроможностей та матеріально-технічного забезпечення, а також враховуючи технології виконання робіт, які учасник буде використовувати, однак пропозиція учасника повинна містити всі види, обсяги та склад робіт визначені замовником, які мають бути виконані в строки передбачені замовником та відповідати необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі.
Застосування учасниками своїх розрахункових параметрів ЗВВ, а також при використанні орендованих будівельних машин і механізмів, може не співпадати по розділу І витрати труда та розділу ІІ будівельні машини і механізми відомості ресурсів, не відповідність по цих розділах наданих пропозицій не будуть вважатися відхиленням по техзавданню.
02.04.2025, 09:34
Щодо відомості ресурсів
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику! У Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики у відомості ресурсів зазначено шифр матеріалу, якого немає у стандартній программі АВК, кошторисник створює його за власним бажанням і немає нав'язуватись Учаснику. Приберіть шифр норми матеріалів чи поясніть яким чином ця невідповідність буде впливати на визначення переможця закупівлі?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.04.2025, 13:46)
Шановний Учасник. Відповідні зміни внесено до Тендерної документації. Дякуємо за звернення
02.04.2025, 10:12
Щодо заробітної плати
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Додатком 3 ТД передбачено "При складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, з урахуванням вимог Наказу Мінрегіонрозвитку від 20.10.2016 № 281 (зі змінами) та Рішення Київської міської ради від 05.12.2024р. №426/10234 (зі змінами)." Однак, саме Рішенням Київської міської ради від 30.01.2025р. №5/10472 визначено розмір кошторисної заробітньої плати на 2025 р. в будівництві. Просимо пояснити чи внести зміни.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.04.2025, 13:46)
Шановний Учасник. Відповідні зміни внесено до Тендерної документації. Дякуємо за звернення