Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.03.2025 20:14. Дата последних изменений - 17.04.2025 19:00

ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі

Идентификатор закупки UA-2025-03-26-013335-a  
ID 272ab3e1779d41008cdbae510d70cf8f  
Идентификатор плана UA-P-2025-03-26-015516-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`126`52000 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів Товари за даною закупівлею звільняються від оподаткування податком на додану вартість відповідно до пункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України. Товари за даною закупівлею відповідають категорії (типу) товарів, робіт і послуг, зазначених у плані закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (реєстраційна картка проекту (програми) № 5528 від 17.05.2024, Грантовий договір від 14.02.2024 року № 16636А0101) Інформація в полі "Строк поставки/виконання робіт/надання послуг(початкову дату можна не вказувати)" з необхідністю вибору конкретної дати календаря зазначена орієнтовно. Точна інформація вказана у полі "Умови поставки" та визначається у календарних днях з дати підписання договору.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" (ФІЛІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" "ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ")  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`126`520.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
26.03.25
Период уточнений
до 31.03.25
Период обжалования
до 31.03.25
Прием предложений
до 03.04.25
Аукцион
04.04.25
Квалификация
с04.04.25
Предложения рассмотрены
с07.04.25
Завершен
17.04.25

Спецификация закупки

Лот № 1. ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі

Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів Товари за даною закупівлею звільняються від оподаткування податком на додану вартість відповідно до пункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України. Товари за даною закупівлею відповідають категорії (типу) товарів, робіт і послуг, зазначених у плані закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (реєстраційна картка проекту (програми) № 5528 від 17.05.2024, Грантовий договір від 14.02.2024 року № 16636А0101) Інформація в полі "Строк поставки/виконання робіт/надання послуг(початкову дату можна не вказувати)" з необхідністю вибору конкретної дати календаря зазначена орієнтовно. Точна інформація вказана у полі "Умови поставки" та визначається у календарних днях з дати підписання договору.

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 1`126`520.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 5`632.60 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 04.04.2025 15:44 - 04.04.2025 16:13  

Условия оплаты согласно договора

Событие Подписания договра  
Тип оплаты Предоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 50%  
Период 10 Банковские дни  
Событие Поставка товара  
Описание протягом 10 (десяти) банківських днів з дати повної фактичної поставки Товару  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 50%  
Период 10 Банковские дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Договору для Товару, вказаного у Додатку 1 Договору (Специфікація) та п. 1.3. Додатку 2 Договору (Технічна специфікація) за порядковими номерами №№ 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12.  
Тип оплаты ?:tender milestones item code standard  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 40%  
Период 15 Календарные дни  
Событие Подписания договра  
Описание протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати підписання Договору для Товару, вказаного у Додатку 1 Договору (Специфікація) та п. 1.3. Додатку 2 Договору (Технічна специфікація) за порядковими номерами №№ 2, 13, 14, 15, 18, 21, 22, 23.  
Тип оплаты ?:tender milestones item code standard  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 40%  
Период 25 Календарные дни  
Событие Подписания договра  
Описание протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Договору для Товару, вказаного у Додатку 1 Договору (Специфікація) та п. 1.3. Додатку 2 Договору (Технічна специфікація) за порядковими номерами №№ 1, 3, 4, 11, 16, 17, 19, 20, 24, 25.  
Тип оплаты ?:tender milestones item code standard  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 20%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Стелаж виставковий
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 14.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
2)
Тумба для системного блоку
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 09.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 32 штука
3)
Тумба під принтер
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 14.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
4)
Стіл офісний (для переговорів)
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 14.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
5)
Стіл офісний (робочий стіл на 1 особу)
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 4 штука
6)
Стіл офісний (робочий стіл на 1 особу)
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6 штука
7)
Стіл офісний (робочий стіл на 2 особи)
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
8)
Стіл офісний (робочий стіл на 4 особи)
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
9)
Стіл офісний (робочий стіл на 4 особи)
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
10)
Стіл офісний (робочий стіл на 4 особи)
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3 штука
11)
Стіл для їдальні
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 14.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
12)
Стіл офісний (студія)
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.04.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
13)
Шафа гардероб
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 09.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
14)
Шафа операторська
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 09.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
15)
Шафа інженерна
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 09.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
16)
Полиця з підсвіткою
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 14.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
17)
Акустична перегородка
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 14.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
18)
Шафа архів з полицею
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 09.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
19)
Шафа-локер (зона озеленення)
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 14.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
20)
Шафа-локер (зона зйомок)
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 14.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
21)
Шафа-гримерна
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 09.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
22)
Шафа-локер/гардероб
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 09.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
23)
Шафа склад
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 09.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
24)
Полиця (зона зарядки)
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 14.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
25)
Їдальня
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 14.05.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Додаток 1_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_Офісні меблі_.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версия документа от: 26.03.2025 20:14
ID: 0f4086e7b85a4dbdb0e599a0510cec33
Нетипизированный документ
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ_Офісні меблі_.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версия документа от: 26.03.2025 20:14
ID: 4119db7e9fe84d2faa02d9b23eb67900
Нетипизированный документ
Додаток 4_ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ_Офісні меблі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версия документа от: 26.03.2025 20:14
ID: 33879b57261343f1a42a034b12e6094d
Нетипизированный документ
Додаток 5_ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ_Офісні меблі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версия документа от: 26.03.2025 20:14
ID: ce751f35340d4007bb9fb0f46ef0d366
Нетипизированный документ
Додаток 3_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_Офісні меблі_.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версия документа от: 26.03.2025 20:14
ID: 5befd8c2d24742589bc41f7f15b60cf9
Нетипизированный документ
ТД_Офісні меблі_ВТ_2025_з особливостями_.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версия документа от: 26.03.2025 20:14
ID: 312775c74abe4b2a89e001e1d7f49bb9
Нетипизированный документ
Додаток 1_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_Офісні меблі_.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версия документа от: 26.03.2025 20:14
ID: 383408b18bee48248c2e873a66fdade1
Нетипизированный документ
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ_Офісні меблі_.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версия документа от: 26.03.2025 20:14
ID: a3af21e656f04e978d36a610b1ccc9f4
Нетипизированный документ
Додаток 4_ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ_Офісні меблі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версия документа от: 26.03.2025 20:14
ID: b88148f64f574d5c822738058b9e68a7
Нетипизированный документ
Додаток 5_ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ_Офісні меблі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версия документа от: 26.03.2025 20:14
ID: 87742a9b55004cd0baf6c8f93e83af7d
Нетипизированный документ
Додаток 3_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_Офісні меблі_.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версия документа от: 26.03.2025 20:14
ID: 2fc6d60ecc9b42d5a0b4d9c20878ed95
Нетипизированный документ
ТД_Офісні меблі_ВТ_2025_з особливостями_.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версия документа от: 26.03.2025 20:14
ID: 8556be2dadad4729ae410e2a3cbba3fc
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:15
Версия документа от: 26.03.2025 20:15
ID: 7cb6bdce948c42f88b7caa3ec0d6a910
Нетипизированный документ
audit_272ab3e1779d41008cdbae510d70cf8f_9a2a640fe74445cb80674d80bdfd7ddb.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:13
Версия документа от: 04.04.2025 16:13
ID: 1be3782b8128413ebdce1d388a931930

Вы можете загрузить сразу все документы к этой закупке

    Загрузить все документы

    ?:tender item config

    ?:hasAuction  
    ?:minBidsNumber 1  
    ?:hasAwardingOrder  
    ?:hasValueRestriction ?:config no  
    ?:valueCurrencyEquality  
    ?:hasPrequalification ?:config no  
    ?:hasPreSelectionAgreement ?:config no  
    ?:qualificationComplainDuration 0  
    ?:hasQualificationComplaints ?:config no  
    ?:tenderComplainRegulation 3  
    ?:qualificationDuration 0  
    ?:clarificationUntilDuration 3  
    ?:hasValueEstimation  
    ?:awardComplainDuration 5  
    ?:cancellationComplainDuration 10  
    ?:hasAwardComplaints  
    ?:hasTenderComplaints  
    ?:hasCancellationComplaints  
    ?:restricted ?:config no  

    Oписание критериев

    Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
    Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
    Критерий относится к тендеру
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Ожидаемое значение: Да
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ.
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Наявність впливу на прийняття рішення замовника
    Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
    Критерий относится к тендеру
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Вчинення корупційних правопорушень
    Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
    Критерий относится к тендеру
    Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
    Юридичною особою підтверджується, що
    Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ.
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ.
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ.
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Вчинення економічних правопорушень
    Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
    Критерий относится к тендеру
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Ожидаемое значение: Да
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Вчинення кримінальних правопорушень
    Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
    Критерий относится к тендеру
    Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ.
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ.
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
    Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Критерий относится к тендеру
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Порушення справи про банкрутство
    Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
    Критерий относится к тендеру
    Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Наявність антикорупційної програми
    Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
    Критерий относится к тендеру
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Ожидаемое значение: Да
    Статус требования: "Архивная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
    Статус требования: "Архивная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
    Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
    Критерий относится к тендеру
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Ожидаемое значение: Да
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Критерий относится к тендеру
    Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ.
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ.
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
    Критерий относится к тендеру
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Ожидаемое значение: Да
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Мова (мови) тендерної пропозиції
    Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
    Критерий относится к тендеру
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Підтверджується, що
    Мова тендерної пропозиції: Українська
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
    Критерий относится к лоту ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Підтверджується, що
    наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Довідка/інформація у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за період 2021 – 2024 рр., в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємства (організації, установи тощо), для якого аналогічні товари поставлялись із зазначенням предмета договору, адреси та контактні телефони. До довідки додаються підтвердні документи: копії (витяги) зазначеного у довідці договору, видаткових накладних/актів приймання-передачі тощо до цього договору та лист-відгук від контрагента, з яким укладено зазначений у довідці договір, що підтверджує належне виконання зазначеного договору. Договір повинен бути повністю виконаним. ) Ожидаемое значение: Да
    Приемлемые доказательства:
    Документ.
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 26.03.2025

    Даты и сроки

    Дата публикации 26.03.2025 20:15  
    Завершение периода уточнений 31.03.2025 00:00  
    Начало периода приема предложений 26.03.2025 20:14  
    Окончание периода приема предложений 03.04.2025 01:00  

    Заказчик (Проводит закупку)

    Наименование заказчика АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" (ФІЛІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" "ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ")  
    Код в ЕГРПОУ / ИНН 40020703  
    Юридический адрес 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н, м. Хмельницький, вул. Бандери Степана, 1/1  

    Реестр предложений

    Дата и время раскрытия 04.04.2025 16:13
    Участник
    Начальное предложение
    Ценовое предложение
    Документы
    1
    ФОП Темнов Михайло Сергійович
    ID: 2b612ed707894d94899e46e62009b9eb
    957`333.33
    Гривна без НДС
    2
    ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
    ID: d341cff6f1904e78bb9184b46ebb1c4f
    875`000.00
    Гривна без НДС
    3
    874`999.00
    Гривна без НДС

    Квалификация участников

    ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі
    Участник
    Ценовое предложение
    Статус
    Документы
    1
    874`999.00
    Гривна без НДС
    Победитель
    07.04.2025 16:47
    2
    875`000.00
    Гривна без НДС
    Не рассматривался
    3
    957`333.33
    Гривна без НДС
    Не рассматривался

    Сообщение о намерении заключить договор

    ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі
    Участник
    Окончательное предложение
    Дата и время публикации
    ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
    Код ЕГРПОУ:3082217193
    874`999.00
    Гривна без НДС
    07.04.2025
    16:47

    Заключенные договоры

    ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі
    Номер договора
    1504-г
    Дата подписания
    15.04.2025
    Дата начала действия
    15.04.2025
    Дата завершения действия
    31.12.2025
    Цена договора
    874`999.00 Гривна без НДС